Skocz do zawartości

bakmichu

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 | 2011 | 3.0 xDrive | MPakiet | Ac Schnitzer

Osiągnięcia bakmichu

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czy mógłby mi Pan zrobić ofertę cenową z jakimś dobrym rabacikiem na tarcze hamulcowe polecane przez Pana przód i tył, oraz zestaw uszczelnienia do termostatu , i jakieś klocki hamulcowe mogą być normalne w dobrej cenie. Dziękuję. Uszczelka termostatu: - nr 5: link, proszę kliknąć tutaj - nr 6: link, proszę kliknąć tutaj Termostat MAHLE/BEHR TX 163 87D1 jest dostarczany z dołączoną w komplecie uszczelką nr 5. Hamulce: - przednie tarcze hamulcowe (ceny za 1 sztukę): link, proszę kliknąć tutaj Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w linku znajdują się: - wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.3483.52 - nacinane tarcze hamulcowe Zimmermann Black Z 150.3483.54 i 150.3483.55 - tylne tarcze hamulcowe (ceny za 1 sztukę): link, proszę kliknąć tutaj Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w linku znajdują się: - wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.3480.52 - nacinane tarcze hamulcowe Zimmermann Black Z 150.3480.54 i 150.3480.55 Tarcze hamulcowe szczególnie polecam: ATE, Oryginalne BMW oraz Zimmermann w wersji 150.3483.32 na przód oraz 150.3480.32 na tył. W Pańskim BMW fabrycznie stosowane są dwuczęściowe tarcze hamulcowe (tarcze hamulcowe o konstrukcji lekkiej), które są produkowane dla BMW przez firmę SHW: https://en.shw.de/products/brakediscs/composite-brake-discs/. Producent ten nie dystrybuuje tarcz hamulcowych na niezależny rynek części zamiennych, lecz kieruje całą produkcję wyłącznie bezpośrednio do autoryzowanych sieci dealerskich poszczególnych producentów samochodów. Taki sposób dystrybucji sprawia, że tarcze hamulcowe SHW do BMW są dostępne wyłącznie jako produkty Oryginalne BMW. W przypadku Pańskiego BMW zdecydowanie odradzam tarcze hamulcowe Zimmermann w wersji standardowej (150.3483.20 na przód oraz 150.3480.20 na tył), w wersji wierconej Sport (150.3483.52 na przód oraz 150.3480.52 na tył) oraz w wersji nacinanej Black Z (150.3483.54 i 150.3483.55 na przód oraz 150.3480.54 i 150.3480.55 na tył), ponieważ są to zwykłe, jednoczęściowe tarcze hamulcowe. Pozostałe tarcze hamulcowe z naszej oferty (w tym Zimmermann 150.3483.32 na przód oraz 150.3480.32 na tył) są wykonane w taki sam sposób jak tarcze Oryginalne BMW (dwuczęściowe tarcze hamulcowe o konstrukcji lekkiej). Informacje SHW o dwuczęściowych tarczach hamulcowych o konstrukcji lekkiej: Since 1994 the SHW Group has manufactured composite brake discs in series products. The composite brake discs produced by the SHW Group consist of a friction ring made of iron and aluminium pot. Both components are connected by steel pins, so that the friction ring can expand axially (a so-called floating bearing arrangement). This guarantees that when heated, the friction ring can expand independently of the brake disc's aluminium support. Under high stress, this reduces heat-induced tension on the brake disc and also reduces the risk of cracks forming on the transition between aluminium support and friction ring. The brake disc thus combines extreme durability with the highest safety. Moreover, a composite brake disc weighs less than a conventional one made from iron. The use of aluminium can achieve an overall weight reduction of up to 8 kg per vehicle. Podkreślane przez SHW przewagi dwuczęściowych tarcz hamulcowych o konstrukcji lekkiej nad zwykłymi, jednoczęściowymi wskazują jednocześnie na problemy, które mogą wystąpić przy zastosowaniu zwykłych, jednoczęściowych tarcz hamulcowych Zimmermann w Pańskim BMW. - przednie klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 koła): link, proszę kliknąć tutaj Oprócz konwencjonalnych klocków hamulcowych w linku znajdują się: - bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-7275.2 - bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe Textar epad 2468881 - tylne klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 koła): link, proszę kliknąć tutaj Oprócz konwencjonalnych klocków hamulcowych w linku znajdują się: - bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-2716.2 Informacje o ATE Ceramic: http://www.ate-hamulce.pl/products/disc-brakes/ate-ceramic-brake-pads/ Informacje o Textar epad: https://textar.com/samochody-osobowe/textar-epad/?lang=pl Klocki hamulcowe szczególnie polecam: ATE, ATE Ceramic, Textar oraz Zimmermann. Jeśli ważne jest dla Pana jak najmniejsze pylenie na felgi oraz wydłużenie okresu eksploatacji tarcz hamulcowych szczególnie polecam ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic. - czujnik zużycia przednich klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na oś): link, proszę kliknąć tutaj - czujnik zużycia tylnych klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na oś): link, proszę kliknąć tutaj Czujniki zużycia klocków hamulcowych szczególnie polecam: ATE. Dodatkowo podczas wymiany przednich klocków hamulcowych BMW zaleca wymianę sprężyn stabilizujących zaciski hamulcowe jeśli są one starsze niż 4 letnie: - sprężyny stabilizujące (dla OE BMW cena za 1 sztukę ; dla Frenkit cena za 2 sztuki ; komplet na przednią oś to 2 sprężyny): link, proszę kliknąć tutaj Sprężyny stabilizujące polecam: Frenkit. Pozdrawiam Maciej Ziółkowski
  2. Oraz szukam do bmw f10 xdrive 2011 530 Komplet tarcz hamulcowych przód i tył i klocków w rozsądnych pieniądzach.
  3. Witam najprawdobniej mam wyciek spod uszczelki na termostacie. Pacjent f10 2011 rok 530 xdrive 258km. Chlodniczka egr wymieniona oraz test na uszczelkę zrobiony. Ma ktoś dostęp do takich uszczelek pod termostat ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.