Skocz do zawartości

Italian0

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325i 2003

Osiągnięcia Italian0

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. 1. Tak myślałem, podjadę jutro 2. Mam kabelek, kasowałem błędy i czytałem ogólnie mam 3 które wracają w DDE, reszta modułów bez błędów - 4276 Lambdasonde, Heizung - 4255 Lambdasonde - 4448 Botschaft Wiem ze są one od sond lambda lecz nie wiem czy to nie od DPF albo czegoś innego bo mam go wyciętego i auto jest na pełnym przelocie tylko z puszką końcową. Może mieć to na coś wpływ? 3. Ktoś już rzeźbił tę wiązkę z tego co widzę więc musiałbym przejrzeć luty.
  2. Cześć, Jako, że jestem od dwóch dni szczęśliwym posiadaczem BMW E60 3.0d 218km to mam parę pytań odnoście bolączek dotyczących mojego auta: 1. Zawieszenie było wymieniane całe na Meyle HD, jest sztywne, nic nie puka, nie stuka, prowadzi sie dobrze, lecz podczas manewrowaniu po parkingu albo przy wolnym najezdzaniu ze skręconymi kołami (przy maksymalnym skręcie wyje pompa) na spowalaniacze, puka coś jakby końcówki drążków, do tego biją tarcze między 90-130 a są dość świeże (około 30tys km, Zimmerman Sport). Moje podejrzenia prowadzą do maglownicy, czy to ona może być powodem takich objawów oraz bicia tarcz i ich uszkodzenia? Mam zwykłą bez Active Steeringa. 2. Ekonomizer szaleje, na postoju i hamowaniem silnikiem pokazuje 8 litrów, a podczas pełnego buta wychodzi wysoko poza skalę i nie chodzi "płynnie" tylko przeskakuje. 3. Klapa bagażnika, w randomowych momentach pokazuje ze jest otwarta klapa w k, to wina zamka? gdzie jest mikrostyk?
  3. Planuje od poniedziałku zacząć ściągać cały wózek, bak paliwa i wszystko tam czyścić z rdzy ponieważ jest tam jej trochę. Mam mocne włosie do rwania rdzy na wkrętarkę i szlifierkę, mała pistoletowa piaskarkę na kompresor przez co większość rdzy usune na pewno lecz jak już wejdzie w blachę to wiadomo, że ciężko całkowicie ja wygonić. Dlatego chciałbym się zapytać Was, jakie środki kupić żeby to dobrze zabiezpieczyć i po zimie jak spojrzę pod to wszystko żeby nie było rude i bardziej zgnite. Myślałem o jakimś podkładzie który zdusi rdzę w środku(o ile jakiś dobry istnieje), potem epoksyd żeby odciąć dopływ tlenu itd. A na koniec jakieś zabezpieczenie. Może ma ktoś jakieś sprawdzone, dobre środki i podzieli się jakie zamówić? Zależy mi na tym żeby zrobić to dobrze bo mam zamiar jeszcze trochę sezonów pojeździć tym autkiem:)
  4. 11pinowe dołożyłem z modułami w drzwiach. Rozgryzłem dodanie FA, już mam SM na stałe lecz nie mam FTM ani BTM choc $313 jest dodane. Z tego co się doczytałem to jest taki problem ze auto mam poliftowe 11/2003 wiec seryjnie były lusterka na taśmę i dlatego NCS nie chce dodać modułu BTM I FTM bo one były sterowane przez moduł komfortu (i tam mam opcje lusterek lecz lusterka nie reagują). Muszę zmienić VIN auta żeby NCS widział ze to auto jest przed liftem gdzie były te lusterka 11 pinowe i żeby dodał mi opcje BTM I FTM. Tylko teraz pytanie, ktoś wie jak to zrobić prosto i szybko żebym niczego nie namieszał?
  5. Cześć, mam problem z dodaniem FA do auta NCSem. Dołożyłem elektryczne fotele z pamięciami, zmieniłem lusterka składane na składane z pamięciami, ogólnie wszystko śmiga ale chciałbym przekodować pare funkcji w modułach pamięci lusterek. Dodałem opcje $459, udało mi się i nawet normalnie SM pojawiło się w opcjach, lecz nie mogę dodać FTM i BTM. Ogólnie opcje $313 mam wpisana w VIN ale modułów nie ma na liście, próbowałem usunąć i dodać lecz nic z tego. Opisałby ktoś jak dobrze dodawać FA do auta? Bo te dopisanie 459 to mi i tak jakoś przypadkowo się udało
  6. Cześć, ostatnio padło mi całkowicie sprzęgło, po wymianie, odczuwalne jest lekkie drżenie przy przyspieszaniu, 1,2,3, na 2 od około 2tys do 4, na 3 od 3tys do 4tys, jedyna prawie cała, ogólnie w wakacje wymieniany był łącznik, podpora i poduszki pod skrzynia, w ostatnim czasie dyfer i półosie, dyfer i skrzynia zalana świeżym olejem. Ogólnie mechanik mówił i pokazywał to mam luz na krzyżaku przy Dyfrze, dwumasy nie zmieniałem, nie wydawała dziwnych dźwięków ani nie trzęsło buda. Jak myślicie, to może ten krzyżak właśnie?? Pozdrawiam Ogólnie nie przeszkadza to zbyt mocno lecz lekko jest odczuwalne i po prostu zastanawiam się co może takie coś powodować, na razie i tak muszę z tym jeździć
  7. Cześć, mam nietypowy problem, otóż ostatnio gdy cofałem to wpadłem na sporej wielkości kamień przez co sam dół podłogi koła zapasowego został wgnieciony, nie aż tak mocno ale jednak na całej długości aż do wózka przez co butla z gazem wypchnęła tę „matę” na górze i bagażnik nie jest na równi. Teraz pytanie bo pewnie w weekend się za to wezmę, jak myślicie, wyciągnąć butle, wziąć kawałek drewna i uderzajac przez drewno próbować to wyrównać ? Najbardziej mi po prostu zależy żeby to się wyprostowało gdyż i tak wszystko jest schowane pod butlą z gazem. Pozdrawiam
  8. Witam, zacznę od tego że jestem świeżo po swapie słupka M54B22 na M52TUB25, silnik bardzo przyzwoicie pracuje wszystko śmiga jak powinno tylko że mam co jakiś czas te błędy: https://www75.zippyshare.com/v/yfxtibJA/file.html Kilka faktów: Soft nie był zmieniany na M54B25 (został M54B22), świece są nieznanego pochodzenia bo w starym słupku zostały te moje, silnik idzie o niebo lepiej niż 2.2 (dupohamownia moja jak i moich znajomych mówi że jakby bawarka dostała drugie życie :D ) z tego co zdążyłem rozkminić to na kazdym cylindrze jest błąd zapłonu który nie powoduje "checka" (błąd 1,2,3 ,29, 31, 30) ale kazdego z nich czestotliwość jak widać w PDF ma zakres 60-70), po dzisiejszej ostrej jeździe, jak wracałem do domu i przeciągnałem silnik pod czerwone pole wyskoczył "check", podjechałem pod dom, zgasiłem auto, zapaliłem i "check" znikł (autem nie telepało w ogóle, tylko było zdławione i niechętnie się na obroty wkręcało) i z tego co doszedlem do wniosku chodzi chyba o te dwa ostanie błędy (240, 241) jak myślicie, czy to jest spowodowane softem od 2.2 (błedy kazdego cylindra) + jakieś stare świece (błędy na tych 2 cylindrach) ? Dodam że na poprzednim słupku nie było w ogóle tego typu błędów. Jak myślicie, co może powodować takie coś ? :?: Pozdrawiam !
  9. Niestety, tez nie działa z mapami 2018-2 :/
  10. Cześć, jestem po swapie M54B22 na słupek M54TUb25, wszystko pięknie śmiga ale chyba przyadłoby się zaktualizować sterownik na mapy z M54B25, dobrze myślę? ktoś mnie nakieruje lub poda temat dokladnie gdzie jest poruszona zmiana map z mniejszej pojemnosci na np. większą ? Zwykły kabel Ediabas się nada? wszystko na nim robiłem (inpa, NCS expert) nie wiem jak z winKPF :wink: dziękuję z góry za podpowiedzi i proszę o pomoc, pozdrawiam !
  11. VIN: WMWZC51060WK61797 A kod FSC : NYHKVAGA7WDRSAEIAD7Q i te połączenie za nic nie działa, z 10 razy wpisywałem, gościu tez mnie zapewnia ze 3 serwisy BMW pokazują ten sam kod dla tego VINu. :|
  12. Cześć, mam taki nietypowy problem. Otóż posiadam Mini Countryman'a z 2010 roku raptem tydzień, z Mapami MOVE 2010, chciałem zaktualizować mapy do wersji przynajmniej 2018-2, kupiłem kod FSC no i lipa, kod nieprawidłowy, od razu napisałem do sprzedawcy kodu że nic nie działa itd. wyslałem mu dokładnie VIN, filmik że nie działa i odpisał mi że ktoś zmienił nawigację (nie ekran) z innego samochodu przez co klucz nie działa (napisał że 3 różne serwisy BMW podają ten sam kod). Więc moje pytanie, czy dałbym radę sam odczytać nr. VIN nawigacji i czy jest to w ogóle możliwe że ktoś zamienił mi nośnik nawigacji i dlatego to nie działa ? Pozdrawiam!
  13. Cześć, Z góry przepraszam jeżeli podobny temat był co mój ale no nigdzie nie mogłem znaleźć rady/opinii na mój pomysł Do rzeczy, mam M54B22 z LPG, silnik ma moc, normalnie odcina na 5 biegu ale jak wiadomo, bierze olej, tak 0,8l/1k, zbliża mi sie wymiana dlatego chciałbym dowiedzieć jaka jest Wasza opinia na to co zamierzam zrobić, a mianowicie, teraz jest zalany Fusch 5w30 z Archoil'em (pewnie juz archoila nie ma :P) i mam zamiar zrobić teraz tak: 1. Nafta na cylindry 2. Po tym płukanka szybka (Liqui Moly pewnie) 3. Przejście na jakiegoś Valvoline'a 5W50 ewentualnie 5W40 Czy takie coś nie będzie zabójcze dla silnika? Próbuje po prostu trochę zniwelować spalanie oleju, jak by palił 0,4-0,5l/1k to już bym to bez problemu przyjął, wiadomo, z gó*** bata nie ukręcę i jak pewnie odłożę to wrzuce jakieś B28 ;) ale chciałbym jeszcze próbować z tym silnikiem, a może to coś da. Co o tym myślicie ?
  14. 0 błędów, jedynie w pamięci Shadow wiszą te błędy (52, 90,91,93), no nic, chyba trzeba jeździć i obserwować czy znowu nie wyskoczy edit. wrzucam korekty na PB i LPG PB: https://docdro.id/TseBYJR LPG: https://docdro.id/5Yv31VD coś mi bardzo nie gra na LPG :nienie:
  15. Akurat na benzynie nie sprawdzałem czy cokolwiek jest bo w sumie ten błąd z mieszanką wyskoczył dopiero po 2 miesiącach odkąd mam to auto, wczoraj sobie pojeździłem wieczorem trochę ostrzej i zaraz się podepnę i sprawdzę czy coś się pojawiło :| właśnie też się zdziwiłem z tym błędem od klapek :?: dam znać co tam się dzieje zaraz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.