Skocz do zawartości

FatPig

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20

Osiągnięcia FatPig

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Przy takich przebiegach i rodzaju tras nie ma sensu bawić się w Diesla.
  2. Jeśli miało być zabawnie to ja się uśmiałem, martwi mnie tylko że nieco przez łzy... Jak dla mnie nie ma żadnej różnicy w ASO i obsłudze między BMW, Audi a większością marek popularnych, no może poza tym przaśnym podejściem sprzed dekady, że na froncie masz długonogie laseczki, ale to taki trochę nasz lokalny folklor... Od tych dywagacji co jest premium, a co nie trochę już głowa boli, być może kupujecie auta za gotówkę i oceniacie sam przedmiot, dla mnie jest to jednak usługa, a nie zakup i z całą pewnością w przypadku BMW nie ma ona nic wspólnego z tym jak postrzegam produkt premium, być może inaczej jest w przypadku fur za pół miliona i droższych, nie wiem, nie dane było mi sprawdzić.
  3. troche się zagalopowałeś... to nie jest tak że 100%n aku idzie na baterie do automotive... czy ja wiem? w przypadku LG jedna w EU, jedna w US, 3 w Chinach...
  4. Moim zdaniem dokładnie o to się wszystko rozbija... Dla producenta dużo szybciej, łatwiej i przede wszystkim taniej jest zrobić prostą do bólu zasadę niż tracić czas pracowników, prawników etc. na śledztwa i utarczki z klientem...
  5. Przypomina mi się jeden ze starych projektów gdy pewien COS w pewnej hucie na południu polski stawiał SMS Siemag, bo właściciel wychodził z takiego samego założenia jak ty... Oczywiście faktura była z Niemiec, PM i jego ekipka też, natomiast cała reszta... Dla większości to nie ma znaczenia. Na co dzień chętniej wybieram produkty wyprodukowane w PL, tudzież UE, ale tylko ze względów związanych ze wspieraniem lokalnego biznesu.
  6. Tylko nie próbuj dochodzić gdzie wyprodukowano komponenty do tego BMW bo się mocno rozczarujesz tym niemieckim rodowodem...
  7. Fabryki mogą się różnić, współczynniki mogą się różnić (np.procent fault`ow) natomiast produkt końcowy każdej fabryki wyjedzie praktycznie identyczny.
  8. Tak długo jak ktoś nie łamie prawa nie ma podstaw do karania, na pewno nie dlatego że komuś z tyłu się bardziej spieszy... Kretyn z M3 spieszył sie tak długo jak miał kogoś przed maska, potem miał czas by wyhamować kolumnę aut ze 140 do 60. W sytuacji o której mowa jedyną osobą łamiącą przepisy był gość w M3 popędzający auto na lewym pasie poruszające się z dozwoloną prędkością pozwalającą wyprzedzać TIRy, tu nie ma miejsca na gadkę typu "nie pochwalam, ale rozumiem" ;/
  9. ręce opadają jak się czyta takie komentarze... o zasadzie ograniczonego zaufania kolega nie słyszał, karać chce drogowe ciamajdy, a filmiku chyba nie obejrzał z należytą uwagą...
  10. Niestety słomę w butach najczęściej wożą ci z wyższą rata leasingową :( Typ z tej M3 jest smutną wizytówką marki w Polsce...
  11. Wyciszone komendy (przekeeslona ikonka glosniczka) = pikanie przed zakrtetami, zjazdami etc.
  12. Masz absolutną rację, ale to nie zmienia faktu że najwyraźniej ich nie stać.
  13. jak dla mnie udowadnia, że kogoś stać na ratę leasingową, ale na tor już niekoniecznie...
  14. i jak Carplay? Smiga ? ;-) Niestety moje auto jest bez navi i Car Playa nie ma, a Panowie w serwisie kolejny raz każą czekać czy będzie można to uruchomić ale podobno nadal są problemy. Trochę dramat ze człowiek z Włądywostoku potrafi uruchomić w autach bez navi zdalnie te funkcje i to za niewielkie pieniądze, a serwisy rozkładają ręce. Pytałem przekornie ;-) To nie kwestia skilla tylko biznesplanu :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.