Skocz do zawartości

bmwnoname1

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia bmwnoname1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cena z ogłoszenia to netto należy dodać do tego 23 vatu więc naprawde gość chce za to auto niecałe 53 tysiące. Trochę wysoka a na dodatek auto nie robi dobrego wrażenia. Nowe wtryski do n53 są niedostępne? Trzeba pamiętać że to auto ma ich 6 a one nie grzeszą trwałością. PS. data pierwszej rej 2008-04-24 można sobie zerknąć historie w cepiku. Sprzedający rok temu ściągnął auto zza granicy i już sprzedaje.
  2. Cześć, W swojej e92 po lifcie mam fotele przednie ręcznie regulowane i podgrzewane elektrycznie. Fotele są sprawne grzeja. Chce je wymienić na fotele podgrzewane i regulowane elektrycznie. Czy te fotele a dokładniej elektryczne sterowanie trzeba będzie jakoś kodować? Czy jest różnica między fotelami po lifcie a przed liftem i bedą pasować plug&play?
  3. Według sprzedającego a samochód to golas. Auto nie ma chyba nic z dodatkowego wyposażenia tylko to co było w standardzie w tym modelu. W ogłoszeniu podane że przebieg to 212 000 km a tymczasem w cepiku dnia 06.11.2020 widać przebieg 219 780 km. Ponad rok później przebieg jest mniejszy niż ten na przegladzie.
  4. Dziwne że za 40 tysięcy ktoś bierze pod uwagę takie auto, do tego z rozwalonym tyłem i stara przygodą z przodu. Jeszcze rozumiem jakby to był niewiadomo jaki model a nie zwykłe 325i które może nie jest najszybsze i mocne ale za to dużo pali... Tych 325i jest dosyć sporo i za taka kasę na bank można kupić coś sensowniejszego.
  5. To auto było już omawiane na forum https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=377882&p=2728677#p2728677 Warto dodać że link do ogłoszenia ze starego postu dalej działa a trochę czasu już upłynęło.
  6. :cool2: A tymczasem bohaterka tego tematu ma zmienioną cenę wywoławczą. Wcześniej było 45.500 zł, teraz jest 41.900 zł... Widocznie sprzedający chce upłynnić temat. Nie zmienia to faktu że w PL jeśli chodzi o F11 i wersje pokrewne lepiej sprzedawać taki sobie automat niż zadbany manual, kolega sprzedawał fajna f10 w maualu i mimo pewnej historii oraz bezwypadkowości to droga prze meke... Automat ZF8 jest o niebo lepszy od 6 biegowego manuala i to nawet nie podlega dyskusji...
  7. Zastanów się nad kupnem tak ciężkiego auta z najsłabszym silnikiem benzynowym i to na dodatek wolnossacym, na bezpośrednim wtrysku który mało nie pali, nie ma wogule mocy a na dodatek jest awaryjny. Passat 1.9 tdi będzie przy tym BMW rajdówką.
  8. Wystarczy się pogodzić z tym że trzeba za taki samochód w dobrym stanie zapłacić zdecydowanie więcej i tyle. Większość może też poradzić że jak masz się pchać w "prestiżowe" coupe BMW w takim budżecie to lepiej poszukać czegoś nowszego z małym przebiegiem i mniej prestiżowej marki, bo porządne utrzymanie jakiegokolwiek BMW to co najmniej kilka tysięcy złotych rocznie. Co z tego że masz pieniądze jak nie możesz ich wydać na coś sensownego? To co proponują ludzie na rynku jest raczej delikatnie mówiąc słabe a kupić dobra 3 litrowa coupete to już wogule ciężkie zadanie. Przypudrowane trupy za 150% ceny rynkowej które miały być perełką na miejscu okazują się cofanymi padlinami. Jakoś dziwnym trafem te auta nieważne od ceny lubią stac miesiącami na allegro, olx czy otomoto lub nawet na facebooku i nic ich nie kupuje. Towar jest wart tyle ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić. Oczywiście są BMW których wartość mimo lat ciągle rośnie wieku np E31 ale e92 to zwykły samochód tylko że w fajnym opakowaniu który mimo upływu lat ma się nieźle ale nie należy go brać za niewiadomo co... Utrzymanie każdego auta kosztuje a BMW jest niestety albo stety w tych markach podwyższonego ryzyka i trzeba się z tym pogodzić. Gdy zdawałem na prawko, wszyscy znajomi starali się uciuać na pierwsze auto a BMW wiodło w tym pierwsze skrzypce. No i po jakimś czasie było ich stać na 10 letnie auto. Jednak większość uderzyła w jakieś przeciętne auta ale znaleźli się tacy co wybrali sobie to wymarzone BMW. Które kupili wtedy za 10 - 15 tysięcy. A teraz? Np dzisiaj wchodzę na otomoto, a tam te same BMW za 10 - 15 tysięcy xD z tym, że dzisiaj mają lat 20 i więcej xD
  9. Byłem oglądać to auto jakieś 2-3 miesiące temu. Jest już bardzo, bardzo długo wystawiona na sprzedaż. No teraz tak z grubsza. Plusy: -Jak na N47 177KM to bardzo ładnie chodziła, oglądałem ich kilka sztuk i ta naprawdę fajnie chodziła na tle innych. Niektóre e92 z tym silnikiem to chodziły jak Passat 1.9 TDI... Nie wiem od czego to jest zależne. Kazda z nich była z automatem i różnice miedzy egzemplarzami były naprawdę spore. W każdej sprzedawca zapewniał że soft był fabryczny. -automat ładnie zmienia biegi -auto z polskiego salonu -cena jak za e92 w automacie nie jest zła i polski salon -Jak ja ja oglądałem to była za 29999 zł. To był koniec listopada/początek grudnia. Tysiąc z hakiem było do urwania a właścicielowi raczej zależało na sprzedaży tego pojazdu. Teraz minusy -jak na ten przebieg to wnętrze mocno złachane ale to zasługa jasnych skór, one niestety bardzo słabo znoszą próbę czasu i eksploatacji -auto całe poobijane z tego co pamiętam prawy błotnik do roboty ( nie wiem czy da się to wyciągnąć czy nie) , na zderzaku były pęknięcia i był do malowania Można to zrobić ale to koszta albo jeździć i się nie przejmować. Co kto lubi. -brak Navi ( potem takie auto jest nie do sprzedania szczególnie e92 ) i wygląda to słabo -jak dla mnie słabe wyposażenie chociaż o wiele e92 z tym silnikiem jest słabiej wyposażonych -pamiętam że malowany był dach, maska i drzwi ale nie wiem które, sprzedający niby nie wiedział o dachu Auto nie jest złe ale mnie nie urzekło i sporo było w nim do roboty. Ja sobie darowałem. Ale za ta cenę to nie jest zła opcja. Wielu tutaj radzi abyś poszukał BMW z 3 litrowym motorem ale ja uważam że to skórka za wyprawkę. Tzn co mam na mysli i przez co sam przechodziłem. Po 1 większość 3 litrowych e92 ma silnik m57 a to już niestety wiekowa konstrukcja, wiem że jest niezawodna ale jednak lata robią swoje, przebiegi, wszystko sprowadzane z zagranicy z zagmatwana historia, więcej pali jest głośniejszy i ma te 6 cylindrów czyli więcej rzeczy się może zepsuć no i jest cięższa. Sam szukałem własnie e92 z 3 litrówka pod maska i odpuściłem. Obejrzałem parę sztuk i dałem sobie spokój... Ludzie padła z cofanymi licznikami cenią po 40 tysi i więcej a stan tych aut jest opłakany. Nie ma praktycznie możliwości aby upolować taka sztukę z polskiego salonu czy w fajnym stanie chyba ze położysz gorę gotówki. Z silnikiem N57 to już inna bajka bo to nowszy silnik tylko również ma problem z łańcuchem jak N47 ale wtedy mamy młodsze roczniki ale ich cena jest horrendalna ale również wszystko ściągane z zagranicy i ciężko nie trafić na padło. No i zostało nam N47 które może i nie jest najlepszym silnikiem na świecie ale w e92 masz największe szanse na znalezienie normalnej sztuki z w miarę przejrzysta historia. Z tym silnikiem trafiają się auta z polskiego salonu lub sprowadzane na zamówienie z Niemiec przez BMW selection. Jest ich poprostu więcej, więcej osób mogło sobie pozwolić na takie auto i można znaleźć coś sensownego w natłoku ogłoszeń. N47 w automacie może nie jest demonem prędkości ale do sprawnego poruszania się wystarczy. Można zrobić chip i mamy naprawde fajne auto. Nie pali dużo, no i 4 cylindry to 4 wstyski itp.
  10. 11747810831 To numer tego zaworku, popularnie nazwanego jako własnie N18 Wiesz gdzie ten zawór się znajduje? Tak bardzo populatrne, że nikt nie wiedział o co chodzi. Zaworki są calkiem tanie, wymień oba i sprobuj wtedy. Zobacz wszystkie podciśnienia A gdzie ten zaworek ze zdjęcia się znajduje? Chodzi mi o dokładna lokalizacje pod maską.
  11. 11747810831 To numer tego zaworku, popularnie nazwanego jako własnie N18 Wiesz gdzie ten zawór się znajduje?
  12. Panowie gdzie znajdę ten zaworek N18? Nie mogę go znaleźć za żadne skarby. Może któs pomóc i łopatologicznie wytlumaczyć gdzie go znajde? N75 to jest na widoku a ten nieszczęsny N18? Nr 13 na schemacie https://bimmercat.com/bmw/pl/search/selectCar/E92/Cou/BMW+320d/ECE/11_4142
  13. Warto dodać że auto jest z początku 2008 roku i ma EGR jeszcze sterowany pneumatycznie... Widzę że to spory minus bo o wiele więcej rzeczy może się zepsuć...
  14. Cześć, Mam problem z EGR a dokładniej takie błędy mi wywala gdy podepnę auto pod kompa. Na liczniku nic się nie pali. Błędy są tylko w kompie. 40E9 Exhaust regain control 4C9E Exhaust-gas recirculation valve, plausibility 4C9F Exhaust-gas recirculation valve, plausibility EGR został wyczyszczony, potem wymieniony na nowy i nic to nie dało. Błedy dalej się pala. Zamówiłem zaworek N75 i jeżeli to nie pomoże to nie mam pomysłów... Przeszukałem forum i są tam podobne przypadki ale w każdym problemem jest zawór a u mnie jest nowy. Jakieś pomysły? Dodam że auto jedzie całkiem ok, czasami ma chwile zawahania jak da mu się gazu ale ogólnie chodzi ok. Nie zauważyłem żeby auto kopciło. DPF siedzi na miejscu. Pod komputerem wychodzi jeszcze na to że: Ustawiony EGR 0 % EGR error 25 % Taki mam odczyt. Macie jakieś pomysły? Z tego co czytałem jest jeszcze jakiś zawór N18 ale nie wiem czy może pomóc. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Chyba że jest ktoś z Warszawy kto zna specjalistę co się tym zajmę to śmiało. Z góry dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.