Skocz do zawartości

bono20002

Zarejestrowani
  • Postów

    1 011
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Zamienie

Osiągnięcia bono20002

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. a da sięw ogóle odwrotnie podłączyc to w e46 ? Bo mi nie wygląda na to , ale dzieki za dobre chęci :cool2: :wink:
  2. ktoś coś podpowie? bo auto stoi nadal :P dodam że probowałem jakoś dmuchnąc co nie co w obieg ale wraz nic nie ruszyło. odpowietrzałem auto ponownie z 1,5 godziny i nic nie ruszyło, pompa wieje wodę jak szalona , na wolnych obrotach z dziurki odpowietrzającej leci strumień pod dobrym ciśnieniem, a puscic na parownik i nagrzewnicę nie chce.. nie wiem co jest grane...
  3. LPG jest w tym aucie 6 lat. Wszystko zostalo jak bylo .
  4. Siema. Problem z ktorym nie moge sie uporac. Przekladalem silnik m54b25 do auta w ktorym bylo b22 Po przekladce odpowietrzeniu podlaczeniu wszystkiego Nie dziala ogrzewanie Wentylator elektryczny(wiska nie ma w tym modelu) nie zalacza sie ale auto sie jic a nic nie przegrzewa tj. Temp na blacie caly czas w pionie. Przed przekladka wszystko absolutnie sprawne. Auto posiada climatronic Ustawiam temp na 32 czyli max i czy na wolnych czy na 6tys obr zimno. Elektrozawor sprawny , wentylator tez, prad na elemtrozawor dochodzi i go otwiera po przekreceniu kluczyka Prad na wentylator dochodzi lecz nawet jak auto dlugo stoi nie zalacza sie ale ani sie jie gotuje ani nic. Termostat jest zalozony nowy z ASO i jest sprawny. Pompa wody jest nowa z ASO i jest sprawna Panel climatronica etc nie zepsul sie od stania i jest sprawny bo jak juz nadmienilem wszystko bylo sprawne auto ma instalacje gazowa i teraz tak , na przewodach dochodzacych do elektrozaworow wpiete sa przew9dy do ogrzewania parow ika i temat jest taki ze nawet jak elektrozawor jest otwarty to przewody zarowno silnikowe jak i od LPG sa chlodne, malo tego zdjalem jeden z parownika odpalilem auto i nic noe lecialo a obieg jest bo elegancko przelewa otworem w zbiorniczku wytownawczym. Wykluczam problemy z glowica silnikiem etc bo wyjalem z innego auta ktorym jezdzilem i bylo malinowo. Prosze o rzeczowe odpowiedzi bez zbednego spamu osob ktore chca tylko cokolwiek napisac aby napisac. Dziekuje za wyrozumialosc i pomoc, pozdrawiam
  5. Chcesz porozmawiac o tym w 4 oczy ze mną ? Zapraszam, Warszawa ul Cyklamenów :) 604229145 jak będziesz to zadzwoń :) A resztę ludzi przepraszam za brak odzewu, generalnie silnik jeszcze w aucie, nadal jeździ, pije teraz ok 3-4 litrów na 1000km , dojeżdżam dziada raz na tydzień, bo taką mam fanaberię uwalic korbę w końcu czy coś, ale nie chce się odwdzięczyc mi nic a nic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Uciekło ciśnienie z 3 cylindrów , jest jakoś tak 6,6,0,11,12,11 ale testujemy ile wytrzyma, raz na tydzień jadę na autostradę i walę mu odcinkę na 5tym biegu no i kuźwa nic.. Dymka ledwo co zaczął puszczac ale no na tyle silników co przeje..ałem w życiu ten jest jakiś inny :mrgreen:
  6. Szukam słupka b22 :mrgreen: Mało tego do kompletu padło łożysko wyporowe :8) Nigdy więcej plastiku , wracam do e30 jako Daily car :mrgreen: PS dziwne że to jeszcze jeździ :P ba, mało tego zamyka licznik :P Czekam aż wypluje bokiem korbę, ale coś nie chce :norty:
  7. rafal - to dziś pierdyknę próbę :) carlos - przy zapchanym kacie, auto powinno jechac właśnie tak jak piszesz, a ten pacjent no cóż - zapie..ala. :) sprawdzę te pierscienie olejowe bo faktycznie coś może by na rzeczy, (tyle że gdzie ten olej znika jak nie pali go bo z tyłu no niestety..prócz pary nic... :( - nie pierwszy nie ostatni raz m54 daje mi sie też we znaki..masakra jakas) ale kata owszem też sprawdzę ,szczególnie że przebieg ponad 300k . Jak się okaże że dół silnika wykończony , to prędzej poleci drugi słupek z zaufanego źródła niż remont :wink:
  8. i takie odpowiedzi to ja lubię :) Motul xcess 8100 5w40 Tak zakress ~~ 12,1 - 12,3 na każdym cylindrze . Pomiar wykonany oczywiście na rozgrzanym silniku itd itp blablabla Nie ma potrzeby - równa kompresja wszędzie. Tester z płynem reakcyjnym + analizator Nie sprawdzałem - sugerujesz zapchany kat? Po trasie ok 500km prędkościami rzędu 140-160km/h - wcześnij spijał ok 1L/1000km Czekam na odpowiedź carl0s w takim razie. PS. Jak mi napiszesz że to przez nie sprawdzenie katalizatora, to wiedz że pojadę zmierzę i lepiej żebyś miał gotowe argumenty :mrgreen: Z góry dzięki , pozdroo!! :cool2:
  9. Panowie , nie bierzcie mnie za jakiegoś jelenia :mrgreen: Znam się co nie co na tych gruzach, robię je blisko 10 lat :mrgreen: tylko BMW. Nie lubię się powtarzac wiec proszę czytajcie uważnie posty, tam napisałem rzeczowo, myslałem że dotrze :P PS. Wszystko co wypisałem w pierwszym poście było SPRAWDZONE A NIE TYLKO PRZYPUSZCZENIA ŻE JEST DOBRZE próby olejowe, analizatory blablablablablablablabla rurki drożne od odm , spływów . Gdyby naprawdę to było takie proste to bym Was nie pytał. Uciekam sie do ostateczności czyli szukania info po forach, zanim rozbiorę silnik :)
  10. Witam, mam taki temat to że wczesne m54 chlają oliwę w jakiejś więksszej ilosci to kazdy wie. Znam wszystkie usterki tego silnika związane z powyższym. ale nie potrafięwytłumaczyc Sobie aktualnego przypadku otóż pacjent łyka 1L oliwy na 350km pacjent m54 2001r przebieg 310000km Silnik pracuje prawidłowo, jest szczelny i sprawny Tematy związane z głowicą - sprawne Tematy związane z dołem - sprawne Czyli tak , silnikik nie ma przedmuchów czy czegos podobnego, nie kopci, nie dymi, w oleju nie ma wody i na odwrót oleju w wodzie. Nie ma typowych objawów wykończonych uszczelniaczy, czy zużytych pierscienie, zużytej odmy czy jej przewodów. Nie kapie, nie leci suchy jak wiór Olej 5w40 Wpierdziela go w takim tempie jak napisałem - co jest ? :)
  11. SILNIK był prześwietlony od góry do dołu, w sumie to jest jak nowy już, przeswietlony włacznie z wiązkami kabelków nawet, założony od nowa LPG , i wraz to samo :) Wjeżdża emulator, nie mam siły i czasu sie z tym bawic :)
  12. bsbs - ale z pasoftem nie mam problemu , na innych autach działa a poza tym : Din76 - poszło ADSem przez OBD 1 :) Już wiem o co chodziło Ci , teraz zrozumiałem dosadnie :D Tylko jest kolejny kłopot :) Nie chce sie zakodowac moduł. Dokładniej ani DRL ani KIER US. Niby po kliknięciu Execute JOB na NCSie , światełka migną , ogólnie zachowanie jakby sie azkodował , a tu du.pa nie działa. Ani DRL ani kierunki US. Moduł jest LCM III Wszystko robie jak należy , bo kodowałem już trochę tych modulików a te njest jakiś oporny. po zakodowaniu w tym aucie , co jednak się nie koduje, zczytuje ponownie plik FSW i pomimo że koduje zmiany, po zczytaniu znów jest tak jakby seryjny...i zgłupiałem.
  13. kurcze din fajnie że odpowiedziałeś, ale nie za bardzo rozumiem co chcesz przekazac :D troche chaotycznie :P napiszę tak : e46 / e60 pasoft + NCS łączy się , koduje blablabla e38/e39 pasoft + NCS wyskakuje błąd Vin is faulty coapi blablabla Chcę żeby działał pasoft + NCS w wyżej wymienionych modelach. (e38/e39) Używam złącz obd 2. Z przejściówką z OBD1 (okrągłe) na OBD2 próbowałem - ten sam błąd. W obydwu autach sprawne aku itd, wszystko działa gra i buczy. Do reszty zabiegów używam ADSa + INPA/DIS etc. :) Nie mam K+DCAN.
  14. Czesc, od kilku dni walcze z tematem. Próby połączenia się za pomocą NCSa i interfejsu PASOFT , kończa sie tym co w temacie czyli Vin is faulty coapi-2020 ...... itd. z e46 czy e60 działa elegancko czy w pasofcie też trzeba zwierac pin 7 i 8 żeby zadziałało? Bo gdzies ktos wrzucał podobny temat ale używał K+DCANa Uprzedzając pytania profil itd dobrze ustawione, nie działa z e38 i e39 poki co. Dziękuje, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.