Skocz do zawartości

Game_

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G05 40i

Osiągnięcia Game_

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam Panowie, moja sztuka produkcja 11/2018 czyli jedna z pierwszych, ogólnie brak problemów (piszcząca szyba też nie), jedyne co było to od jakiegoś czasu smierdziało spalinami w aucie, myślałem że mi się wydaje, w końcu pojechał na serwis i się okazało że uszkodzona jakaś obejma, czy źle założona przy GPF i część spalin dostawała się do środka. Chyba uczyli się składać to auto. Naprawione jest OK, przy okazji aktualizacja softu i sterowników (miało się dać zdalnie , ale lipa) także super. Jak ktoś ma taki sam problem napiszcie proszę.
  2. Game_

    Nowe silniki 45e i 25d

    Ja proponuje pojezdzic i się samemu przekonać. Nietypowe tak, ja potrzebowałem tygonia i w życiu bym niechciał starych zegarów. Jedyny co bym chciał to tak jak wyżej wspomniane dużo większe możliwości ustawiania tych zegarów: tapety, skórki, ikony, możliwość wrzucenia zdjęcia - wszystko to co da się zrobic w smartphonie.
  3. to mnie pocieszyłeś, ponieważ 30d uważam za zasłaby dla siebie, a m50d za drogi. Jeżeli jest 2,4l różnicy w spalaniu to dokładnie tyle ile liczyłem i zawsze bym wybrał benzynke - pięknie się wkręca na wyskoie obroty i brzmi rewelacyjnie.
  4. Potwierdzam 21" idealny wybór tylko nie te cholerne Run on Flaty. Ciekawy watek z M50i, ja bym się tylko obawiał ile to będzie żarło paliwa. Fajnie że lamer wrzucił średnie spalanie 30d, bardzo nisko wyszło mysłałem że 10l to minimum. Ja w swoim 40i mam średnio 13,2l/100km po 10k km. Trasy mieszane, ale najbardziej boli, że przy 190-200 kmh to pali z 17l. Napewno nie jedzie tak jak 40i ten dieselek (tym się pocieszam) :D
  5. no liczę na to, że będzie nawet lepiej jak GLE, bo co ciekawe to Mercedesa 3.0 benzyna o mocy 363KM do setki ma 5,7s a mój 40i zmniejsza mocą 5,5s. Ja bym się nie obawiał aż tak o M50d program na zewnętrznym boxie i już. Coś się stanie odpinasz i do salonu na gwarancje. Podstawa to wymiana oleju 2 razy częsciej jak zaleca fabryka oraz nie piłowanie na zimnym silniku.
  6. czyli suma sumarum 2 litry mniej, tak jak oczekiwałem i stwierdziłem że biorę 40i bo mało jeżdżę. Fajnie by było porównać moc do m50d jak umnie program wejdzie (jak go nie spier...). Obiecywane i realne osiągi to 430KM i 600Nm. Wiem też, że jakiś bardziej renomowany tuner zrobił m50d na 515KM i chyba 850-900Nm :cool2: to musi dopiero jechać :norty:
  7. Ciekawa dyskusja się rozwinęłą z tym spalaniem. Sądziłem że m50d pali max 12l średnio. Mam 40i silnik sądze rewelacyjny spalanie po przejechaniu 5000km 13,5l. Małe miasto więc nie jest tak zakorkowane jak duże + wiochy + kilka tras - większość wokół komina. Mam podobne zdanie jak powyżej było opisywane 2l jednostki nie pala wcale mniej do tego nie jadą. Kupują je bo akcyza niska no i cena bazowa (około 60-80k PLN nniej jak 40i). Jeżeli porównujecie 40i w x5 g05 to pamietajcie że to jest B58B30M1 i on debiutował chyba właśnie w X5. Ma już GPF, tak więc napewno są jakieś róznice do 640i i podobnych. Mniejsze spalanie moze byc tez spowodowane żadszym olejem 12FE - niby specjalnym dla GPF.
  8. Z moich informacji wynika, że 50i czy tam M50i raczej nie będzie wogóle w Europie, ponieważ silnik ten w F15 się praktycznie niesprzedawał wogóle. Spalanie 20l srednio odstraszało. Zgodzę się z opinią którą usłyszałem od handlowca BMW jak się zastanwiać nad 50i to już lepiej poczekać na X5M, spalanie takie samo, pytanie jaka różnica w cenie zakupu. Przypuszczam, że po leasingu łatwiej będzie odsprzedać jak 50i. Co do ostatnich V8 to nie zapominajcie że jak chcecie naprawdę duży silnik to jest jeszcze M760Li V12 :D. Jechałem tym na torze petarda, nawet jak auto waży 2,5t.
  9. Game_

    Android Auto W G05

    Wiem, że oficjalnie niema i nie będzie Android Auto (chore), słyszałem że jest jakaś możliwość wgrania. Możecie potwierdzić info? Kto wgra?
  10. Widzę,że chwilę mnie nie było na tym forum a dyskusja porównanwcza 40i vs M50d na całego, więc dorzce swoje 5gr. Niema co ukrywać że Diesel jest oszczędniejszy i jeżli ktoś robi długie trasy autostardowe to jesne że brac diesla, chociaż trzeba rozważyć czym sie lepiej jezdzi i ile kilometrów sie zrobi w te 3 lata. Ktoś napisał że trzeba sie przejechać tym i tym żeby znać róznicę - jasne że trzeba tylko jak ja zamawiałem koniec września to ciekawe jak miałem to zrobić, a podatkowo było takie zamieszanie że trzeba było działać szybko. Co do przyspieszenia to różnica jest 0,3s do setki, każdy niech sobie odpowie czy do dużo czy mało. Zdecydowanie benzynie brakuje momentu to jest dla mnie bezdyskusyjne (dlatego wizje na 430KM i 600Nm są :D). Róznica przy aucie na wypasie wychodzi 64-65 tyś (Harmann jest w pakiecie inowacyjnym, reszta w M-Pakiecie). Nie wiem jak ten zawias w M50d, ale pneumatyka jest rewelacyjna (absolutny mus) tylko brakuje jej stabilizacji przechyłów (jest ta opcja w X7). Bardzo ciekawy jestem co za 3lata będzie z dieslami, panowie nikt wam nie zagwarantuje, że w jakis miastach czy krajach euro 6 bedzie dopuszczone. Ostatnia kwestia to się dowiedziałem że nie jeden klient zamawiał w tamtym roku M50d, miał odebrać w marcu,a nie wiadomo czy dostanie w czerwcu. Chodliwy towar jak widać - super tylko mnie by trafilo czekać na auto z 8-9 miesięcy.
  11. Nie będzie palił tyle co benzyna, m50d bedzie palił około 2-3l mniej i podobnie jak 40d. Moje porównanie do 40d, który ma być dostepny dopiero w 2020r, wynikało z ceny zakupu, ja na począdku też chciałem m50d, ale jak skonfigurowałem pawie na fulu (bez webasto, night vision i pakietu offroad) to sie okazało że m50d jest o 64tyś droższy. Po przeliczeniu że spali 3l więcej, się okazało, że musiał bym zrobic z 500tys kilometrów tym m50d żeby to miało sens, a że w 3 lata zrobie z 60tyś km to sensu nie widziałem i dalej nie widzę.
  12. Nie pamiętam w którym co jest, ale ja mam Profesional chyba dlatego że w tym tańszym za wiele nie było tych asystentów. Z mojego doświadczenia, co prawda 2 miesięcznego ale jednak, to tak: asysten parkowania zbedny, żadko kiedy mu pasuje miejsce, po za tym są kamery i czujniki, także każdy powinien zaparkować, tak samo lane assist bardzo denerwuje, chociaż jak jest ustawione nie na korektę toru jazdy tylko na wibracje jest ok i chyba musi być żeby auto samo mogło kierować pojazdem. Niezbędne są awaryjne hamowanie-omijanie przeszkód, martwe pole to podstawa i aktywny tempomat w aucie tej klasy to mus.
  13. To będzie bardzo dobra alternatywa, ponieważ cena ta sama co 40i (tak jest w innych modelach) do 100km/h jest tak samo jak 40i , ale spalanie z 3l mniejsze. Jak by był taki silnik jak zamawiałem swoje, bym miał poważny dylemat. Bardzo ciekawy jestem jak porównanie bezyny z dieslem wyjdzie jeżeli chodzi o fun z jazdy. Ten 40i super silnik, ale momentu by się przydało ciut więcej, tak z 600Nm :D
  14. dramat :duh: :duh: :duh: a już ich chwaliłem za brak 2 litrówek w G05 jak widać za wcześnie. Mercedes ma w nowym GLE więc oni też muszą mieć :mad2: :cry2:
  15. właśnie sprawdziłem ponownie i mam wpisany pakiet First Class, może da się coś wyszarpać za to? Masz jakieś inne dodatki w bagażniku, jak antypoślizgi, jakieś siatki, cokolwiek do mocowania bagażu, poza zwykłymi haczykami?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.