Skocz do zawartości

sylgro

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i M50 24v 150km 1995
  • Lokalizacja
    czerwona woda

Osiągnięcia sylgro

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. :shock: aha ,dziwne to troche dla mnie :roll: ,a to dlatego gdyz posypal mi sie ostatnio KAT wiec wyrzucilem srodek i zostala sama puszka. Tydzien po tym zabiegu mialem do zrobienia przeglad okresowy auta . Wszystko ladnie przeglad przeszedl pozytywnie , a na koniec gosciu mowi -to zobaczymy jakosc spalin, gdzie nigdy tego nie robil- mysle sobie no to juz [BAD] dowod leci. Jakiez bylo moje zdziwienie :o bo spaliny byly w normie . CZYZBY ten regolator mial sie przyczynic do lepszej jakosci spalin :?: .
  2. Witam . Nabylem bmw z zamontowanym urzadzeniem ktory po przetlumaczeniu na jezyk PL nazywa sie Regulator Przepływu Powietrza. Po co to niemiec zamontowal :?: Czy moze ktos mi wytlumaczyc lopatologicznie dlaczego to zostalo zalozone :?: dolaczam link z obrazem czesci . https://www.yumpu.com/de/document/read/44125249/einbauanleitung-klr-system-klr-bmol-ts-und-e30-foreverde/3
  3. i wszystko wyjasnione :) . DZIEKI za podpowiedzi i wyjasnienia, bo kto pyta nie bladzi. Gdy znajde przyczyne wycieku wszystko opisze co bylo tego przyczyna. Jeszcze raz dziekuje :cool2:
  4. Moj silnik M50 NIE POSIADA ODMY opary leca prosto do dolotu . Tak wiec ten punkt odpada co do cieknacego oleju.
  5. powiem ci ze uszczelniacz byl wymieniany,ale czy uszczelka obudowy hmm . Robil to mechanik wiec teraz ciekawe jak to bylol?. CO do miski to juz to przerabialem TRZY SWIATY Z TA WYMIANA niby tylko miska a roboty :shock: . Zaczne najpierw od odmy przeczyszcze ja , i zobacze jesli nic to nie da to skrzynia w dol a na koniec miska bo tu jest z nia zabawy.
  6. Dzieki za podpowiedzi :) . Odmy nie bralem pod uwage chodz jak by bylo cos z nia nie tak to filtr powietrza bym mial zaolejony, ale sprawdze. Porzycze jeszcze endoskop samochodowy moze cos znajde :?: . Tak sie jeszcze zastanawiam nad uszczelka miski olejowej czy to moze nie jej wina :? ze na koncu miski gdzies ja wydmuchalo .
  7. AHA JESLI CHODZI O MOC SILNIKA TO WIEM ZE TO NIE JEST DEMON PREDKOSCI . CHODZI O PRZYSPIESZANIE GDZIE OD OBROTOW 2000 DO 2400 ZMULI GO A PO PRZEKROCZENIU OWYCH 2400 PUSZCZA GO IDZIE NORMALNIE
  8. Nie sprecyzowalem dokladnie (sory) wlasnie ten uszczelniacz zostal wymieniony . Dzien spokoju a tu znowu pojawil sie olej na laczeniu skrzyni z silnikiem. Co do z czytania bledow to bylem u dwoch gosci i nie mogli sie podlaczyc ich sprzet nie lapal sygnalu. Tak wiec szukam dalej kogos kto ma odpowiedni sprzet. Dzieki za podpowiedz moze to i czujnik sprawdze to.
  9. Witam serdecznie. Mam problem w bmw e34 520i 24v 150KM 95r. PIERWSZY to; cieknacy olej na laczeniu skrzyni (manual) z silnikiem i jest to ewidentnie olej silnikowy. Nadmienie ze wymienilem simering laczacy wal ze skrzynia i dalej kapie.Dodam ze zaczelo sie to dziac po wizycie na hamowni. DRUGI problem, ze na owej hamowni pokazalo ze moc jest 152,6KM, ale przy obrotach od2000 do 2400 tys. auto muli gdy przekroczy ten zakres to idze jak burza ,ktos mial cos takiego?, co to moze byc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.