Skocz do zawartości

kaczoro

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 LCI 320d 2010

Osiągnięcia kaczoro

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Również polecam Gliptone :cool2: Sam używam GT11 oraz GT15 do pielegnacji czarnej skóry i środki te dają fajne matowe wykończenie. Jedynie zapach preparatów Gliptone może nie wszystkim odpowiadać...
  2. Spróbuj 1686 lub 2711 lub 0711 :8)
  3. Hej, miałem kiedyś E46 SMG i też walczyłem z adaptacją tej skrzyni za pomocą INPY... Jeśli dobrze pamiętam to cała filozofia ograniczała się do odpowiedniej edycji pliku OBD.ini, a konkretnie parametru UBATT=ON/OFF...
  4. Jeśli mowa o klockach ceramicznych to nie zaleca się ich stosować z tarczami nawiercanymi/nacinanymi... Co do tarcz Zimmeremann Sport to polecam :cool2: Użytkuję tarcze z tej serii już w 3-cim samochodzie i nigdy nie miałem problemów. Obecnie są to tarcze 348mm w e91. Tylko, że zawsze do tych tarcz zakładałem klocki Zimmermanna :roll:
  5. Jak metaliczny dźwięk to może być rozrząd...niemniej jednak ja tam nic nie słyszę na tych nagraniach, ale to może być kwestia telefonu :roll: A z drugiej strony nie spotkałem się z sytuacją żeby rozrząd było słychać w kabinie.
  6. Trudno wywnioskować z tego nagrania, ale jeśli odgłos wydobywa się z okolic pedałów i jest taki 'buczący', to jest to spowodowane źle ułożonymi przewodami paliwowymi od pompy wtryskowej. Było już na ten temat :wink:
  7. W moim aucie rozrząd też został profilaktycznie wymieniony przy 275k km i również okazało się, że nie był zbytnio zużyty :roll:
  8. Dokładnie! Ja niemniej odniosłem się bardziej do moich rozmiarów opon i w tym przypadku auto lepiej prowadzi się na RSC (prowadzenie jest bardziej bezpośrednie i samochód reaguje na minimalne ruchy kierownicą). Możliwe po prostu, że te różnice są kwestią różnych marek opon (Michelin RSC kontra Conti XL).
  9. Kluczowe jest zresetowanie czujników monitorujących ciśnienie po każdej zmianie opon czy kół. Natomiast co do różnicy w prowadzeniu auta na oponach RSC i zwykłych XL...temat rzeka :roll: RSC są twarde i zapewniają super prowadzenie, a XL są bardziej komfortowe, ale że ich ściany boczne są dużo bardziej miękkie to w przypadku dynamicznej jazdy sprawiają wrażenie pływania. Testowane na oponach Michelin (RSC) i Continental (XL) w rozmiarze 225/40/18 przód i 255/35/18 tył. Ja jestem za ROF :cool2:
  10. To, że te auta były serwisowane w ASO to nic dobrego...kupiłem rok temu e91 320d 184km z przebiegiem 270k km od pierwszego właściciela z pełną historią serwisową gdzie serwis wymieniał pierdoły typu napęd dachu panoramicznego, teleskopy tylnej klapy, poduszkę powietrzną kierowcy itp, natomiast co do silnika to tylko wymiana olejów i filtrów w interwale średnim około 35k km!
  11. Mojemu znajomemu w e61 520d 2009 rok strzelił rozrząd 2 tygodnie temu przy przebiegu 390k km :duh: Do tego czasu nie było żadnych niepokojących dźwięków... Nie ma się co zastanawiać tylko wymieniać, tym bardziej, że koszt wymiany to nie jest już jakaś kosmiczna kwota.
  12. A jesteś pewien, że to rozrząd? :roll:
  13. Piękny egzemplarz :cool2: Planujesz jakieś obniżenie? Jednak X jest dosyć wysoko zawieszony i psuje to odrobinę ogólny look auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.