witam czy AK90+ jest tylko do nowych pestek? w mojej bawarce po miesiącu stania padł akumulator przez nie wyłączony wzmacniacz do zera, kluczyk (eml 10030a) byl w stacyjce, po naładowaniu akumulatora rozrusznika nie kręci (oczywiście błąd w inpie immobilisera) na drugim kluczyku wszystko chodzi. kluczyk "uszkodzony" widzi inpa (key number, identification, changing code) więc wykluczam uszkodzenie klucza. przy snchronizacji w inpa wywala błąd (tylko na niepalącym kluczu, w drugim synchro idzie ok) i pali się kółko przy "chaning code" w zakładce actual key. i moje pytanie - czy AK90+ uda mi sie ten klucz wpisać z powrotem, czy potrzebuje BMW EWS editor? ewentualnie jakieś inne sugestie? po podmianie elektroniki w kluczyku z innego auta nie pokazuje changing code oraz palą się kółka przy changing code, identification, password - dlatego zakładam że mój kluczyk jest sprawny tylko trzeba go z powrotem wpisać. chyba że transponder uszkodzony byłby ale wtedy chyba pole changing code powinno być puste (same zera) ps. zaraz dodam foty z inpy