Skocz do zawartości

bartez9088

Zarejestrowani
  • Postów

    209
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 lci 2010r 320d

Ostatnie wizyty

246 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bartez9088

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

7

Reputacja

  1. No nie do konca, mniej niż 20% to z automatu powinien być negatyw, a reszta zalezy od diagnosty, jak będzie czepliwy to przy niskim wyniku wpisze negatyw i nic mu nie zrobisz🙂 za 99zl większość ma to w dupie więc zależy od humoru, zresztą wcale się im nie dziwie
  2. To że g30 lepiej się prowadzi od f10 jest oczywiste, tak samo g20 lepiej się prowadzi od f30. Natomiast do poziomu sportowego samochodu nadal sporo brakuje, bo taka jest wielkość, waga i charakterystyka tego auta. Zazwyczaj mało kto kupuje serie 5 do szybkiego latania po zakrętach, a bardziej do komfortowej jazdy po autostradach z prędkościami 150+. Dlatego tak samo uważam że ma za małą baterie jak do tego do czego to auto zostało stworzone. Jeździć wokół komina autem o długości ponad 5m przyjemne nie będzie, a jechać w trasę i ładować się co 250-300 km to kuriozum i żaden postęp.
  3. Szczerze to od czasów f10 żadna seria 5 nie prowadzi się jak sportowy samochód (może poza m550i i m5). Niezależnie czy to 518d czy 540d to ich charakterystyka idzie bardziej w stronę komfortu z serii 7 niż sportu z serii 1/3.
  4. Adam, jasne że 8 lat gwarancji to super, natomiast tu mamy f15 które może mieć więcej niż 8 lat. Jak wiemy gdyby po tych 8 latach chcieć wymienić baterię w Tesli w całości to też będzie to kosztowało 6 cyfrowa kwotę.
  5. Mówił również że była rdza na ścianach cylindrów. Ten fragment już opuściłeś? Poza tym najpierw poczytaj definicje oszustwa, a jak ja już zrozumiesz to wróć z powrotem.
  6. Może jeszcze z nazwiskami? A ile niby ma kosztowac nowy 50d z 3 turbinami i nowa skrzynia w ASO? Nie widzę tu żadnego oszustwa
  7. Czy jeśli 2 tygodnie temu w weekend mieliśmy z żoną przyjemność obcowania z Tesla Y i zgodnie stwierdziliśmy, że nie chcemy więcej mieć cokolwiek wspólnego z tym autem, to kwalifikujemy się na leczenie psychiatryczne na NFZ?
  8. Ale mhev a nie phev a to gigantyczna różnica
  9. Podobny rozrząd do b47, trochę mniej trwały, zwykle przy 200k warto wymienić. Z klapkami kolektora mniejszy problem bo wymienia się je tanio i nie trzeba regenerować całego kolektora w razie co. Za to np przy przebiegu 270k musiałem wymienić wszystkie wtryski bo lały.
  10. W tej cenie kupisz ładnego polifta b47. Najbezpieczniejszy silnik w f10, trzeba zwrócić uwagę na rozrząd, czujnik paliwa i ewentualny olej w wiązce, kolektor ssący z klapami - tu już klapy niewymienne jak w n47.
  11. Może najpierw podaj jaki masz budżet bo to mocno zdeterminuje zakup
  12. Tak, spotkał się, tutaj temat:
  13. Serio? Ale to Ty dzwonisz🤣 Skoro nikt oprócz Ciebie nie wie jak są eksploatowane Twoje samochody to co ma wiedzieć kupujący auto z drugiej ręki. I tak kupujący samochód używany musi bazować na zapewnieniach, czyli zgodnie z Twoją teoria nie wie nic. Jak to napisałeś może się tylko łudzić, podejrzewać, być zapewniany. I to właśnie powiedziałeś... I pamiętaj jedno: n57 nowych z salonu już nie ma więc co byś nie robił zawsze masz poprzedniego użytkownika tego samochodu.
  14. Zdecydowanie, skoro ktoś sam sobie zaprzecza to znaczy że nie ma co tracić czasu na rozmowę z nim...
  15. Więc ja też powtórzę: skoro człowiek pisze że wie jak wymieniał olej i eksploatował auto jego szef, zna jego historie serwisowa to znaczy że to WIE! Czy to jest takie trudne do zrozumienia? Po drugie rozumiem że posiadasz większą wiedzę od mechanika remontującego silniki? Po trzecie: prowadzisz jakieś statystyki odnośnie ilości osób które nieprzerwanie posiadają n57 od wyjechania z fabryki do np 250-300 tys kilometrów? Bo ja nie i pewnie takich egzemplarzy od pierwszego właściciela jest może 5-10%. Po czwarte: kupujący zadaje pytanie o kupno auta z rynku WTÓRNEGO. Nie będzie więc wiedział jak był w przeszłości ten silnik eksploatowany. Twój wywód sprowadza się więc tylko do tego żeby nie kupować auta z tym silnikiem skoro tego nie wiadomo... Masz więc świadomość że sam sobie zaprzeczasz? AMEN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.