Skocz do zawartości

flavange

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW seria 1, 118d

Osiągnięcia flavange

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzwoniłam też do Fąfary i wycenił mi wszystko na 7 tys. Nastawiałam się ogólnie na więcej, mam nadzieję, że jak zostawię auto to nie okaże się, że nie da się go jednak zrobić :mad2: :D Dzięki za pomoc :roll:
  2. Kurcze nie mogę wkleić tego linka... https://allegro.pl/oferta/silnik-n47d20c-143-koni-bmw-2-0-d-e87-e81-e82-nowy-7789004303?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2ZhNmUyOWEtMzI1Zi00NTM4LTg0OGEtZWRjMWMzZTc2MDU1AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=b062f3ed-7236-4c47-b5c8-112de7a5d25c Dzwoniłam przed chwilą do M-Auto Service w Opolu i doradzili naprawę tego silnika aniżeli wymianę. Ponoć jeśli chodzi o koszta to wychodzi taniej. A do samego silnika jeszcze trzeba robociznę doliczyć i pewnie po drodze też coś się znajdzie :cry:
  3. czy ten silnik będzie ok? https://allegro.pl/oferta/silnik-n47d20a-143-koni-bmw-2-0-d-e87-e81-e82-nowy-7789004646?msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 a może przypadkiem trafiliście na tańsze, od sprawdzonego sprzedawcy? Macie polecone serwisy we Wrocławiu, Opolu albo Poznaniu, gdzie się podejmą takiej wymiany?
  4. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Niestety mam silnik do wymiany, rozrząd przeskoczył. Najpierw w 'serwisie' powiedziano mi, że do wymiany jest jeden wtrysk + poszła pompa paliwa. Zamontowano nowy zawór + dokupiono wtrysk. Oddając auto 5 razy pytałam czy to aby na pewno nie rozrząd. Po 2 miesiącach facet dzwoni, że jednak przeskoczył rozrząd, coś tam się połamało (nie pamiętam nazwy :mad2: ) i konieczna jest wymiana silnika. Policzył sobie 1300 zł za rzeczy, których praktycznie nie zrobił, bo wszystko co zrobił zostało wyciągnięte i leży w bagażniku... Auto odebrałam z 'serwisu', płacąc jedynie za 'diagnozę', trochę na faceta nakrzyczałam :roll: Aktualnie nie wiem już, czy podejmować się wymiany tego silnika, czy znaleźć kogoś, kto odkupi je w takim stanie i sobie naprawi... Co radzicie?
  5. tak, N47. jutro wiozę złomka do znajomego, może coś pomoże, w razie czego się odezwę, bo i tak już straciłam nadzieję :( też mi się wydaje, że to może być rozrząd, ale specem nie jestem, a u mnie na wiosce niestety ciężko o kogoś znającego się na rzeczy.
  6. Witajcie, zakładam nowy temat, bo nie widzę nigdzie problemu, jaki mnie dotyczy. Otóż moje auto sobie zdechło. Dzień wcześniej przejechałam 300 km tam i z powrotem, pogoda była tragiczna, ale nie sądzę, by to miało coś do rzeczy. Robię ponad 1tys km tygodniowo i odkąd mam ten samochód nigdy nie było żadnych problemów. Kiedy wsadzam kluczyk radio normalnie się włącza, tablica mendelejewa również tak jak zwykle. Problem pojawia się po naciśnięciu "START" - słychać, że auto chce odpalić, ale nie może - dusi się. Później wyświetla się kontrolka świec żarowych, znika, a następnie pojawia się ABS, i w sumie świecą się wszystkie po kolei. Znajomy "mechanik" podłączył go ponoć pod komputer (niestety nie było mnie przy tym, gdyż z natury jestem bardzo zabieganym człowiekiem), ale stwierdził, że sam nie wie czy to silnik, rozrząd czy może za wysokie ciśnienie. W efekcie nikt nic nie wie. Może ktoś z Was miał podobny problem? Czy możecie polecić jakiś serwis bmw we Wrocławiu, przyjazny studentom, jeśli chodzi o finanse :mad2: gdzie mogłabym liczyć na rozwiązanie problemu? Będę wdzięczna za każdą podpowiedź, radę i wskazówkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.