Witam. mam problem z moją e39 528i silnik m52tu. Problem wypadania zapłonu pojawia się po dłuższej jeździe na autostradzie z większą prędkością ok 150/170km/h obroty ok 4tyś i więcej. Auto nagle traci jeden z cylindrów za każdym razem inny po zwolnieniu na jakiś czas wszystko wraca do normy. To tak jakby coś się przegrzewało, wskazówka temperatury jest cały czas w połowie. byłem już u kilku speców od bmw i nic dalej to samo. Wymieniłem świece, nowe uszczelki vanosa plus ustawienie rozrządu, nowa odma, nowa chłodnica, w układzie chłodzenia nie ma spalin, disa działa, wiskoza sprawna. Może to jakiś z czujników wału lub walków w wysokich temperaturach głupieje ale na kompie widać tylko błąd wypadania zapłonu. Może ktoś miał podobny problem? jeszcze mam wrażenie, że auto nie zbiera się tak jak powinno nie udało mi się uzyskać lepszego sprintu do 100 niż 9,5s a katalogowo wychodzi 7,9