Skocz do zawartości

M1K1

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 545i 2004

Osiągnięcia M1K1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wszystko zostało zrobione jeszcze w Niemczech, dlatego ciężko mi kogoś polecić. Co do samego bodykitu to nie ma dramatu, udało się to spasować porządniej przez włókno szklane. Lakier pękł w jednym miejscu na progu (na badaniu technicznym :lol: ) i na zderzaku jest niewielka pajęczyna. Poza tym ze w mojej ocenie jest trochę za nisko na polskie realia to jestem zadowolony. Problemy z rurką tez zostały wyeliminowane już wcześniej, także niewiele jestem w stanie tu powiedzieć. Zdjęcia od spodu niestety nie posiadam, ale mam inne które może troszkę pomoże
  2. Siemka wszystkim. Kiedyś E46 318Ci, teraz powrót do marki i E60 545 :)
  3. Cześć wszystkim, Moja przygoda z BMW zaczęła się jakieś 5 lat temu, kiedy to w wieku 18 lat kupiłem swoje wymarzone E46 318i w pięknym Topassblau. Później była sprzedaż ze względu na wyjazd na studia, bardzo tego nie chciałem, ale samochód faktycznie był mi niepotrzebny. Po powrocie przez rok bujałem się Mazdą 6 2.2 mzr-cd dłubniętą na 200 kucyków. Jeździło mi się tym naprawdę nieźle, ale brakowało mi czegoś. Mazdzie chyba nie miała duszy. Zacząłem się rozglądać za czymś innym, chciałem żeby jechało, brzmiało i wyglądało. Moje poszukiwania od razu zawęziły się do Audi A6C6 4.2 w Avancie i właśnie do E60 545/550. Szybko okazało się, że na naszym rynku nie ma nic godnego uwagi. Byłem oglądać kilka sztuk i wszystkie okazały się kompletną porażką. Wtedy przypadkiem dowiedziałem się, że mój znajomy rozstaje się ze swoim oczkiem w głowie. I tak, po krótkich oględzinach zakochałem się w tej bestii. Nasza wspólna przygoda trwa od listopada 2018. Teraz konkrety. Autko ma 190k potwierdzonego przebiegu. W środku pedantycznie zadbana i nie zjechana, skóry konserwowane co 4 miesiące. Podobno nigdy nie jeździła w zimie, co w sumie potwierdza się patrząc na podwozie, które wygląda jakby było nowe. Niemiec, który ją kupił, musiał mieć kupę siana. Wyposażona bardzo przyzwoicie, do tego pełno dodatków Hamanna razem z mapami silnika. Dzięki nim, BMW zamiast 333KM w serii, ma obecnie 363KM. Dołożone zostały też zderzaki i progi od Prior Design oraz 20 calowe felgi Hamanna. Wydech 3" z kwasówki. Czasami mam wrażenie, że może nawet jest trochę za głośno, ale później przypominam sobie, że przecież tego właśnie chciałem i że V8 nie może być "za głośne", nie istnieje takie pojęcie jak za głośne V8 8-) W momencie kupna miała założone dystanse, które całkiem szybko zdjąłem, bo mocno ograniczały komfort. Na wybojach czuć było, że buda siada na oponach. Z tego też powodu tylna para okazała się nadawać już tylko na śmietnik a że u Gębki nie mieli takiego rozmiaru to zamiast 285/25/20 teraz jest 285/30/20. Na wiosnę okaże się czy dobrze spełniają swoją rolę. W planach na przyszłość przede wszystkim odświeżenie/korekta lub całkowicie nowy lakier. Ze względu na to, że jest porysowana kluczem przez jakiegoś zazdrośnika. Chciałbym lepiej spasować te zderzaki, niewiele im brakuje do ideału, ale jednak brakuje. Ogrzewanie fotela pasażera nie działa, ale tym się na razie nie będę zajmował bo i tak w zimie nie jeździ. Dodatkowo chciałbym ogarnąć Aux/Bt oraz oświetlenie full Led i to by chyba było na tyle z najbliższych planów. Rozkodowany Vin: Vehicle information ======================================== VIN: WBANB31070B080088 Type code: NB31 Model: 545I (EUR) E-F-R series: E60 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: N62 Displacement: 4.40 Power: 245 (333 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI Upholstery code: LCAD - LEDER DAKOTA/GRA Prod.date: 2004-05-26 S2CF BMW light alloy wheel, spider spoke 138 S8SA Navigation access request,country-spec. S8SB Telematics access request,country-spec. S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S205 Automatic transmission S217 Active steering S226 Sports suspension settings S229 Dynamic Drive S255 Sports leather steering wheel S261 Side airbags for rear passengers S320 Deleted, model lettering S339 Shadow-Line S403 Glass roof, electrical S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S438 Fine wood trim S441 Smoker package S459 El. front seat adjustment w. memory S473 Armrest front S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S563 Light package S601 TV function S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S620 Voice control S672 CD changer for 6 CDs S677 HiFi system Professional DSP S698 Area-Code 2 for DVD S785 White direction indicator lights L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.