Skocz do zawartości

Slimakko

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw X3 F25

Osiągnięcia Slimakko

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mi chodzi o tą komorę ktora jest pod filtrem kabinowym przez nią przechodzi wiązka ktora idzie między innymi do silniczków spryskiwaczy. Nie wiem jak ale jakos dostała sie tam woda i zamoczyła właśnie tę część wiązki. Byc moze faktycznie droga miedzy szyba a plastikowymi osłonami. Może przez kratkę nad filtrem powietrza. Którędy to niewiem. W każdym bądź razie cala wiazka była mokra. Po odwinięciu z taśmy izolacyjnej kable spuchnięte. Jak rozebrać podszybie niewiem. Przydała by sie instrukcja serwisowa. Pozdrawiam.
  2. Do salonu dzwonilem akcji niema. Woda dostawała a raczej dostaje sie wlasnie przez podszybie kolo filtra powietrza nie jest dużo ale tak niefortunnie że zamoczyła taśmę oplatającą wiązkę i ta zadziałała jak mokry opatrunek. Jak ja odwijałem to od tej wneki pod filtrem powietrza do silnikow spryskiwaczy i czujnika wszędzie woda pod ta taśmą. Nawet kierunkowskaz przestał działać. Ponawiam pytania z pierwszego posta. Pozdrawiam
  3. Witam od jakiegoś czasu pojawiał mi sie ten komunikat i teraz zagościł na stałe. Po rozebraniu prawego nadkola i wymianie czujnika brak poprawy. Przez przypadek odkryłem iz wiązka w nadkolu jest mokra rozwinąłem ją i okazało sie że wszystkie przewody sa spuchnięte. Związku z tym mam kilka pytań: Jakie powinno być napięcie na kablach dochodzących do czujnika u mnie około 5v Jak zbiornik na płyn spryskiwacza pełny to czujnik zwarty czy rozwarty. U mnie na pełnym zwarty. I ostatnie pytanie czy idzie kupic wiazke do tej prawej strony w normalnych pieniądzach. Jak tak to gdzie? Lub po jakiej nazwie szukac. Pozdrawiam.
  4. Proszę o sprawdzenie mojego winu bmw x3 F25 WBAWY310000F27927. Dziękuję.
  5. Witam wszystkich serdecznie pisze w związku zawaria spryskiwacza przedniej szyby. Sytuacja wyglada następująco spryskiwacz raz działa raz nie. Jak niedziała to wogole nie słychać pracy silniczka. Wygląda tak jaky czasami było za mało mocy prądu by go uruchomić. Tylny spryskiwacz działa na niezapalonym silniku, przedni nie. Silnik musi chodzić aby spryskiwacz ruszył. Gorzej że podobny problem jest na nowym silniczku zamienniku coprawda. Bezpieczniki sprawdzone. Pomiar napiecia auto zgaszone okolo 11,4v silnik działa okolo 13-14V. Proszę o jakies wskazówki. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.