Skocz do zawartości

LUKSKYLOKER

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 4,4 2000r, E38 2,8 1996r

Osiągnięcia LUKSKYLOKER

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ogólnie jak uruchomię ponownie silnik to jest ok. i później już podczas jazdy już nic się dzieje. Problem zawsze jest na zimnym silniku-skrzyni. Byłem u elektryka i zrobił wykres pracy turbiny na odpalonym silniku i wykazał skoki odczytu turbiny w zakresie od 0-do 900 obrotów. przy czym skoki są natychmiastowe (0-300, 200-900, 400-700, 0-700 it, itd).... Już sam nie mam pojęcia...
  2. Hejka, E53, 4,4 286 HP. Czy ktoś może przerabiał problem skrzyni i jej błędu "czujnik prędkości, turbina" - monitorowanie przekładni. Auto wchodzi w tryb awaryjny. wystarczy zgasić i odpalić ponownie i jest ok, ale chciałbym spróbować wymienić ten czujnik. Niestety nie mogę znaleźć info gdzie dokładnie się mieści... ktoś podpowie? :)
  3. Witam wszystkich, Mam problem z oświetleniem wewnętrznym w swoim X, mianowicie nie wygasza mi się oświetlenie przy otwartych drzwiach (którychkolwiek) lub tak samo gdy otworze bagażnik i zostawię go otwartego. Miałem sytuację całkowicie rozładowanego aku po takiej nocy.... (bardzo mnie irytuje taka usterka). Ma ktoś pomysł dlaczego tak się dzieje i gdzie szukać przyczyny..... Z góry dzięki za sugestie.
  4. Witam. Podepnę się i podpytam.... u mnie obstawiam czujnik gdy jeździłem z podpiętym kompem i z temperatury oleju skrzyni ok 102-110 w sekunde podskakuje mi na 170 stopni... wpada tryb awaryjny i po kilku kilometrach spada spowrotem na 100 z groszem i wszystko gra.... moje pytanie. Gdzie można kupić ten czujnik bo nigdzie nie potrafię znaleźć go na aukcjach. Oraz jak to zrobić. Trzeba skrzynie wyciągać czy wystarczy miskę od dołu. Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi
  5. Hejka, Urodził się kolejny problem w tym niezawodnym samochodzie. :) zauważyłem juz to wczesniej w lecie gdy próbowałem podjechać pod duzy krawężnik. Otóż wciskam delikatnie gaz a silnik nie reaguje... tzn czuje że mu ciezko ale obroty nie przekroczą 1500 i koła ani drgną. Dzis z samego rana gdy zawiesiłem się całkowicie w śniegu taki same objawy. Gaz do dechy a on tylko mruczy pod obciążeniem, co najgorsze komp nie pokazuje żadnych błędów. Oczywiście system wyłączony. Dodam że jak już uda mu się przekręcić kolami to już wchodzi normalnie aż do odcinki a jak nie uda się przekręcił to stoi w miejscu. Miał ktos moze taki problem? Już dawniej próbowałem coś znaleźć na ten temat ale niestety. Z góry dzięki za sugestie i dyskusje ;)
  6. O matko. Jestem dwa tygodnie po wymianie rozrządu (pękł ślizg) wymieniony komplety rozrząd i regeneracja vanosow Plus tulejowanie obudow. Dziś znowu auto kicha, prycha i ten sam błąd. MASAKRA. O CO KAMAN?
  7. Witam. Mam kolejny problem i proszę o pomoc w diagnozie. Otóż silnik na wolnych obrotach zaczął mocno szarpać. Błąd jaki odczytałem to "kontrola wałka rozrządu zaworów wylotowych bank 1" Auto ma prawidłową moc i prowadzi się płynnie na obrotach, czerpanie występuje tylko na niskich obrotach. Póki co wiem tylko tyle że nie są to czujniki walka rozrządu. Gdy je odpinane widnieją inny błąd. Do czego odnosi się błąd "kontrolka"? I od czego zacząć diagnozę?
  8. A więc tak. Na nowej chłodnicy oleju tryb awaryjny włączał się po przejechaniu jakiś 130 km i trwał tylko ok 2 km. Bez zwalniania czy gaszenia samochodu poprostu w dalszej trasie później już jechał normalnie. Zrobiłem test z kompem pomiary temperatur podczas jazdy i trybu awaryjnego. Temperatura płynu chlodzocego dochodziła do 104 stopni A temperatura oleju po nagrzaniu wzrosła do 126 i wtedy wpada w tryb awaryjny, wyłączył się przy 121 stopniach. W necie sprawdzałem że prawidłowa temperatura oleju to ok 100 stopni. Jako że komp pokazywał błąd termostatu postanowiłem kupić jeszcze nowy termostat oraz żeby nie wracać do podejrzeń chlodzenia nową chłodnice wody. Zmieniłem to wczoraj i zrobiłem zaledwie ok 30 km ale błedu termostatu już nie ma. Będę obserwował tą moją marudę i dam znać. Wszakże może komuś coś wspólnie doradzimy moim przypadkiem.
  9. Zjadłem całe internety i postanowiłem zamówić chłodnice oleju (niecałe 200pln) więc koszt nie duży. Wczoraj wymieniłem ją, stara faktycznie miała zerowy przepływ płynu chłodzącego. Nowa założona i czeka na testy długiego dystansu. Mam nadzieję że mój problem zniknie. Jutro mam trasę 130 km w jednym odcinku więc będę wszystko wiedział. Odezwę się czy usterka minęła. 3majcie kciuk
  10. Ogólnie nie widziałem samej wymiany ale został wymieniony również filtr. Pan mówił że dynamiczna odpada bo może tylko zaszkodzić.
  11. Zapomniałem napisać. Olej zmieniłem w pierwszej kolejności bo niedosc że ciekła i poprostu było to o 2 litry za mało to gostek stwierdził że dawno takiego szamba nie widział w skrzyni w automacie. Miałem nadzieję że to było przyczyną. Jednak jak się okazuje problem w czym innym tkwi. Umówiłem się z nim żeby mi ściągnął tą chłodnice oleju skrzyni. Wtedy będę wiedział napewno czy jest drożna sama ona ale o chłodnica "wody". Zastanawia mnie fakt że dolny wąż różni się tak bardzo temperaturą. Czy ktoś może powiedzieć jak jest u was, na rozgrzanym silniku węże mają podobną temperaturę czy dolny chłodniejszy?
  12. Witam. Mam problem ze skrzynią biegów. Otóż po przejechaniu ok 50 km skrzynia wchodzi (Chyba w tryb awaryjny), objawia się to tym że biegi automat zmienia bardzo wysoko ok 4,5 tyś obrotów silnika. 5 biegu wogole nie wrzuca. Na sporcie to samo, A ręcznie nie reaguje . Zmiany na niższe również są wysoko ok 3 tyś obrotu i następują z szarpniecieciem. Na komputerze mam błąd "czujnik temperatury skrzyni automatycznej". Dzwoniłem do skrzyniarzy od bmw ale zapewniają że sam czujnik jest raczej dobry tylko wyrzuca błąd ze względu na gotowanie się oleju. Sporo już szukam na ten temat, znalazłem wątek o takim problemie że winiwajcą była zabrudzona chłodnica wody i oleju skrzyni oraz niedrożbosci w środku. Są dwie chłodnice i nie mogłem się połapać o której piszą, czy oleju czy wody. Ostatnio zadzwoniłem do innych polecanych mechaników skrzyń od bmw i Pan potwierdził że tak się dzieje od przegrzania oleju. Zasugerował żeby wymienic chłodnice wody, chłodnice oleju skrzyni, termostat i sprawdzić czy wisko działa. Zastanawiam się co ma termostat do tego, choć na rozgrzanym silniku górny wąż mogę trzymać ręką max ok sekundy A dolny bez ograniczeń. Nie jest zimny, powiedziałbym gorący ale bez porównania z tym z góry. Po ostygbieciu auta ok 30 min znowu dziala wszystko idealnie aż do rozgrzania. Czy ktoś miał podobny problem i wie od czego zacząć próby naprawy? Będę MEGA wdzięczny za wskazówki i pomóc.
  13. hmmmm.... tak na logikę trochę to dziwne co piszesz. Raczej powiedziałbym że z czasem linka będzie wymagała większego naciągu. Choćby ze względu na pancerz tej linki który może ulec "korozji" i będzie się skracał. Tak było teraz tylko że mój poprzednik naciągnął ją za bardzo-o jakiś 1 mm. Niby minimalna ilość o już jaki problem. Tak czy siak założę i pojeżdżę jakiś tydzień bez tapicerki i intensywnie będę sprawdzał te drzwi. Nie mam ochoty ściągać jej ponownie przy zamkniętych drzwiach. Ucierpiało kilka zatrzasków oraz sam boczek pękł na rogu, przy mocowaniu przy lusterku zewnętrznym. Dzięki raz jeszcze za zainteresowanie.
  14. Hej. Udało się. Okazało się że linka zewnętrzna ta od klamki była naprawiana i została skrócona. Naciąg był za duży i cały czas delikatnie trzymał zamek. Po odłaczeniu jej udało mi się otworzyć od środka za linkę od drzwi. Ostatecznie kupuje ramkę klamki (wewnętrzną częsć) i mam nadzieję że będzie po sprawie. Dzięki i pozdrawiam. Do zobaczenia w innym poście. :) Mam jeszcze kilka zagadek. Muszę dopieścić to uparte cudo ;)
  15. Witam wszystkich Kolegów i Koleżanki. Jestem tu nowy i nowy w temacie BMW :) Aktualnie posiadam dwa modele BMW. Od dłuższego czasu E38 2,8 1996 które nie sprawiało większych problemów oraz "perełka" E53 4,4 2000r od 2 tygodni która się ciągle obraża i wymaga dopieszczenia. Właśnie z nią mam kilka problemów. (załączający się kompresor-mimo braku widocznego ubytku powietrza, sterownik poduszek, czujnik stukowy, oraz póki co najważniejszy zablokowane drzwi pasażera. Na nich chciałem się skupić i prosić was o dobrą radę i pomoc. Otóż drzwi pasażera nie otworzyły się. Siedziałem w aucie kiedy żona próbowała otworzyć drzwi. Na pewno nie zamknąłem zamków od środka. Wszystkie działają oprócz tych jednych-prawych pasażera.Rygiel podnosi się za każdym razem, czy to z konsoli przy skrzyni, z pilota czy z kluczyka w drzwiach. Klamka nie otwiera drzwi zarówno ta zewnętrzna jak i wewnętrzna. Udało mi się rozebrać cały bok auta od środka i wszystko fajnie widać i można wiele próbować ale nic nie daje rezultatu. Przesuwanie zapadki od klamki zewnętrznej nie otwiera, tak samo przesuwanie zapadki od klamki wewnętrznej Próbowałem sam ogarnąć temat ale niestety to nic prostego. Przeczytałem cały internet i niestety znalazłem malutką wzmiankę o jakimś mikroczujniku.Ale po kolei powiem co próbowałem zrobić: 1. Klamka zewnętrzna- brak reakcji 2. klamka wewnętrzna- brak reakcji 3. wszystkie bezpieczniki-ok 4. Ręczne próby od środka- brak reakcji 5. podpięcie kompa w celu elektronicznego odblokowania- brak błędów-wszystko ok-diagnoza lokalnego elektryka samochodowego od wszystkich pojazdów 6. dziś dodatkowo rozładował się aku, miałem nadzieje że może to pomoże-niestety elektryk mówi że sporo zachodu będzie z rozwaleniem zamka od środka w celu otworzenia drzwi. Oczywiście w chodzi w rachubę zakup nowego zamka. ceny kosmos... ponad 500 zł za sam zamek, Dodatkowo nie wiadomo czy nie uszkodzi się ramki wewnętrznej. :( Czy ktoś mam może jeszcze jakiś pomysł albo namiar do specjalistów z tej dziedziny (typowy komuter tylko do bmw, lub zakład który może się podjąć) Najlepiej opolskie. A może mogę coś jeszcze sam pokombinować. Z góry dzięki za podpowiedzi. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.