Skocz do zawartości

Danielix

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 320i

Osiągnięcia Danielix

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć. Mam e92, 320i 170KM z N43B20A. Nie miałem żadnych błędów aż do teraz. Wyskakuje P0420 i P0430, czyli niby oba banki. Żadnych innych błędów nie ma. Kasowanie nie pomaga, bo błędy wracają po jakimś czasie. Jakaś złota rada? Katalizator nowy 2k, a jak z używkami? Widzę, że u jednej osoby taka operacja zakończyła się sukcesem i nie uderzyła mocno w kieszeń.
  2. Mechanik stwierdził, że to nie panewki, a rozrząd, ale podobno problemy z rozrządem są sygnalizowane błędem, a ja żadnego takiego błędu nie posiadam. Czy możliwe jest to, że się te koła Vanos zepsuły? Rozrząd do zrobienia, bo i tak miałem w planach, ale widzę, że są różne zestawy w cenach od 500 do 4500 zł, co trochę boli i chciałbym wiedzieć, które części na pewno potrzebuję, a których nie. Jeżeli koła Vanos faktycznie do wymiany to lepiej kupić używki oryginalne, czy nowe zamienniki?
  3. Witam! Wczoraj zauważyłem w pewnym momencie jakieś dziwne stukanie w silniku przy przyspieszaniu. Na filmie na początku widać, jak to hałasuje na rozgrzanym silniku (wracałem do domu), potem nagrałem jak to hałasuje na zimnym silniku (w dzień), maska i szyba były otwarte, żeby lepiej dźwięk wyłapać. Co to może być? Panewka, rozrząd? Tyle różnych rzeczy wyczytałem na temat tego silnika, że najlepiej chyba spytać w osobnym temacie na forum. Mam wrażenie, że to tylko występuje w zakresie 2-4k obrotów i najgłośniej jest jak utrzymam gaz na +/- 3 tysiącach. Samochód nie wyrzucił mi żadnego błędu (na filmie jest tylko od płynu do spryskiwaczy), żaden check się również nie zapalił. Podpiąłem się pod INPA i nie ma żadnych błędów, poza tymi które znam. Wyskoczyły 4, skasowałem je i wróciły 2: 30C3 i 30EA, ale wiem, że są one związane z NOXem i katalizatorem, a te co zniknęły to jeden podobno stary, nieskasowany, od klocków z tyłu. Nie poczułem też żadnej różnicy jeżeli chodzi o moc i dynamikę samochodu. Jakieś pomysły? E92 N43 320i, 2009 rok, przebieg 240 tysięcy. Samochód posiadam od stycznia 2019, poza tzw. pakietem startowym wymieniałem cewki na 2. i 3. cylindrze, oraz lałem środek na czyszczenie wtrysków. Na filmie również widać stuki po podniesieniu korka oleju.
  4. Nie ma jakiejś akcji serwisowej na te silniki? Jeżeli to jest wada fabryczna to powinni coś w tym kierunku zrobić...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.