Skocz do zawartości

darek.tryb

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D automat 2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darek.tryb

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, u mnie prawdopodobnie uszkodzony sterownik AFS, kupiłem inny i wszystko działa.
  2. Ok, rozumiem każdy chce z czegoś żyć. Sterownik potrafię wymienić więc zapytam ile by kosztowała pomoc? Chyba że jesteś gdzieś z Małopolski to mógłbym podjechać.
  3. Masz może wiedzę po jakim numerze założyć żeby działal poprawnie z Active steering? Był tu zmieniany i ciężko powiedzieć czy ktoś założył odpowiedni.
  4. No jak Ty chcesz sukces jeśli masz błąd CE99 - niby zrozumiały błąd i wiadomo co trzeba zrobić Może podpowie kolega co trzeba zrobić? Czyżby SZL do wymiany? Z tego co wiem to jest zmieniony. Chociaż ISTA P pokazuje go do wymiany na numer 9136898 ale niestety nie mogę takiego znaleźć.
  5. Kalibracje robie ista_d, i zatrzymuje się w momencie kiedy trzeba kręcić kierownicą w lewo i prawo o te +-10 °. W AFS są dwa błędy 614A i CE99
  6. Więc tak, zmieniłem sterownik AFS i błąd 613D zniknął ale jest inny. Teraz jest 614A i nie można dokonczyc kalibracji Active Steering. Czyli teraz do wymiany jeszcze czujnik kąta skrętu? Choć on sam się poprawnie kalibruje.
  7. Wiązka do sterownika też sprawdzona i nie ma żadnych uszkodzeń. Po odłączeniu wtyczki od sterownika i podaniu napięcia na piny od blokady słychać jak elektromagnes klika więc według mnie z wiązka i samą blokada jest wszystko ok. Pozostaje w tym wypadku już chyba tylko sterownik. Jest ktoś kto naprawia te sterowniki?
  8. Wiązka została wyciagnieta i sprawdzona wzrokowo przewód po przewodzie jak również multimetrem i pod napięciem.
  9. Wiązka sprawdzona i jest cała, moduł pod kierownica zmieniony, dopisany do auta i dalej nic. W sterowniku AFS błąd 613D nie do ruszenia. Jakieś pomysły?
  10. Wiązka sprawdzona, nie ma przerw na przewodach.
  11. Witam, stałem się niedawno posiadaczem E60 z 2004 roku 3.0 d 218 KM automat. Od początku już świeciła się żółta kierownica i nie działał aktywny układ kierowniczy. Wspomaganie jeszcze działało, a ostatnio jakoś znikło. Błąd w sterowniku AFS to 613D. Poniżej screeny, może ktoś z kolegów miał podobny przypadek albo jest coś w stanie podpowiedzieć co jest nie tak
  12. Witam, podlacze się do tematu bo i mnie dopadł problem z aktywnym układem kierowniczym. A właściwie to kupiłem samochód z palącą się żółtą kierownicą. Zrobiłem diagnostyke i jest błąd 613D w AFS. Sprawdzona wiązka i raczej wszystko ok, widać że do sterownika afs ktoś się odbierał ale jest suchy i nie widać żadnych uszkodzeń. Jak to ruszyć? Pomoże ktoś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.