Skocz do zawartości

nomad66

Zarejestrowani
  • Postów

    879
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana nomad66 w dniu 2 Lutego

Użytkownicy przyznają nomad66 punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było
    e30 318i M40
    e36 323i M52 205km/255Nm -> M54 243km/309Nm
    x53 3.0d lift
    Jest
    F15 25d B47

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nomad66

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

23

Reputacja

  1. wymiana amortyzatorów to nie jest jakiś kosmos, większość warsztatów sobie z tym poradzi. Dużo ważniejsze jest potem geometrę ustawić, patrzyłbym za zakładami które potrafią to dobrze zrobić a nie tylko "na zielono" ustawić
  2. w nawigacji w ustawieniach auta
  3. idz na ASO. Fabryczne paski BMW są ponadprzeciętnej trwałości, chodzą po 25 lat i pół miliona km. Potem jak założysz zamiennik to co 30-40tyś km trzeba zmieniać
  4. miałem tak samo po zregenerowaniu sprzęgła hydrokinetycznego. W zimie trzeba było odpalić auto i poczekać 30-40s zanim ruszyłem. Ale za to plus był taki, że konwerter spinał zawsze i mocno, auto chciało jechać
  5. jak masz 4x taką samą felgę i 4x taką samą oponę to można założyć opony bez homologacji. Ja tak jeżdżę w różnych BMW z xdrive od 100tyś km i nic się nie dzieje. Jak masz felgi w 2 szerokościach to tam lepiej z homologacją opony kupić. Wielosezon do X to nie jest najlepszy pomysł, to ciężkie, stosunkowo szybkie auto: fizyka jest nieubłagana. Chyba, że jeździsz tylko po mieście i przez 98% czasu drogi są ładne, a 2% to autobusem będziesz jeździł. To jest grupa docelowa.. Moi znajomi w tym sezonie zimowym zamiast jeździć na oponach wielosezonowych całą zimę to przy większych opadach pojechali i kupili prawdziwą zimówkę, teraz na lato będzie wielosezon
  6. koło pasowe wymienione, około 2000zł na ASO nowe. dopuszczalne bicie promieniowe to 0,4mm, bicie boczne to 0.4mm. U mnie palcami można było dopchać koło na pasek do części "nieruchomej" koła, były odbite ślady pracy. Po zmianie koła gładki rozruch i gaszenie silnika, wcześniej były spore wibracje i dźwięk tłuczenia się części metalowych (można pomylić z rozrządem). Do tego znikły wibracje z silnika które nie były regularne np w czasie zatrzymywaniu się na światłach raz czuć było wibracje raz nie. Teraz problem nie występuje, silnik chodzi tak miękko jak może b47 Więc jak ktoś ma podobne objawy to warto sprawdzić
  7. nie jestem pewien, czy koniec produkcji z DPF nie miał elektronicznego nastawnika. Ale tak to widać, idą do niego przewody podciśnieniowe z akumulatora podciśnienia
  8. na blaszce koło turbiny, ten sam typ też do egr jest
  9. jechać zrobić adaptację
  10. możliwe, że trzeba zrobić adaptację lub skasować błędy
  11. wedle NewTIS czyli oficjalnych danych serwisowych BMW nie ma takiej procedury do wymiany kół - przynajmniej takiej nie znalazłem. Jest ona tylko do prac przy zawieszeniu i tam jest obowiązkowa
  12. audi to audi, BMW to BMW, przeglądnąłem z ciekawości instrukcje serwisowe w NewTis, nie ma ani słowa o blokowaniu zawieszenia w czasie zmiany kół. Owszem, jest wspomniane, że trzeba zablokować zawieszenie jak wykonuje się prace przy miechach - wymiana lub serwis układu pneumatycznego. W starszych modelach nigdy nic się nie robiło przed podniesieniem auta, wątpię, żeby w nowych upośledzili auto aż tak bardzo. Skoro na serwisie nic nie robią, to znaczy, że też nie ma na to procedury: mają wszystko robić według nich.
  13. W texasie niczym się nie przejmują, sprawdzają na przeglądzie czy świecą światła i auto hamuje - bez wchodzenia pod auto. A mają te przeglądy całkiem zlikwidować
  14. nie młodszy czy nie starszy niż 2009? W nie wiele większych pieniądzach jak e70 polift 3.0d można kupić polifta f15 z 25d - b47 biturbo. Mało pali, nawet jedzie (osiągi lepsze jak przedliftowe e70 3.0d m57), euro 6 czyli bez problemów na zachodzie. No i w "razie w" to cały silnik b47 kosztuje tyle co sam wał do n57 na ASO
  15. poruszaj na zapłonie na zgaszonym aucie kierownicą na boki, czy nie stuka. Jak tak to można posmarować specjalnym smarem nakrętkę - konstrukcja tej maglownicy nie jest zbyt pancerna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.