Skocz do zawartości

nomad66

Zarejestrowani
  • Postów

    871
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana nomad66 w dniu 2 Lutego

Użytkownicy przyznają nomad66 punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było
    e30 318i M40
    e36 323i M52 205km/255Nm -> M54 243km/309Nm
    x53 3.0d lift
    Jest
    F15 25d B47

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nomad66

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

22

Reputacja

  1. błędy masz raczej od świec żarowych ^ 4A1F combustion preheating control unit output stage cylinder 1 faulty ^ 4A2F combustion preheating control unit output stage cylinder 2 faulty ^ 4A3F combustion preheating control unit output stage cylinder 3 faulty ^ 4A4F combustion preheating control unit output stage cylinder 4 faulty ^ 4A5F combustion preheating control unit output stage cylinder 5 faulty ^ 4A6F combustion preheating control unit output stage cylinder 6 faulty ^ 494A combustion preheating control unit, diagnostic feedback Sprawdzić czujniki na zawieszeniu od poziomowania, jak jest nivo z tyłu to też kontrola. Jak wywala błąd od żarówek z tymi kodami to zmień diagnostykę
  2. możliwe, że trzeba zrobić adaptację lub skasować błędy
  3. wedle NewTIS czyli oficjalnych danych serwisowych BMW nie ma takiej procedury do wymiany kół - przynajmniej takiej nie znalazłem. Jest ona tylko do prac przy zawieszeniu i tam jest obowiązkowa
  4. audi to audi, BMW to BMW, przeglądnąłem z ciekawości instrukcje serwisowe w NewTis, nie ma ani słowa o blokowaniu zawieszenia w czasie zmiany kół. Owszem, jest wspomniane, że trzeba zablokować zawieszenie jak wykonuje się prace przy miechach - wymiana lub serwis układu pneumatycznego. W starszych modelach nigdy nic się nie robiło przed podniesieniem auta, wątpię, żeby w nowych upośledzili auto aż tak bardzo. Skoro na serwisie nic nie robią, to znaczy, że też nie ma na to procedury: mają wszystko robić według nich.
  5. W texasie niczym się nie przejmują, sprawdzają na przeglądzie czy świecą światła i auto hamuje - bez wchodzenia pod auto. A mają te przeglądy całkiem zlikwidować
  6. nie młodszy czy nie starszy niż 2009? W nie wiele większych pieniądzach jak e70 polift 3.0d można kupić polifta f15 z 25d - b47 biturbo. Mało pali, nawet jedzie (osiągi lepsze jak przedliftowe e70 3.0d m57), euro 6 czyli bez problemów na zachodzie. No i w "razie w" to cały silnik b47 kosztuje tyle co sam wał do n57 na ASO
  7. poruszaj na zapłonie na zgaszonym aucie kierownicą na boki, czy nie stuka. Jak tak to można posmarować specjalnym smarem nakrętkę - konstrukcja tej maglownicy nie jest zbyt pancerna
  8. Jak patrzę na hostorię BMW to e34 i e39 było na prawdę spoko w swojej epoce, potem poszli w dziwną stronę z e60/61 (jak dla mnie to e39 jest lepsze w wielu kwestiach niż e66/61). Potem było świetne f10/11 wręcz genialne g30/31 Najnowsza to powrót do "e60": takie nie wiadomo co, niby spoko ale nie do końca.
  9. nomad66

    Pióra wycieraczek

    w e53 zawsze kupowałem bosch, było to samo co w pudełku z ASO i były świetne - ale uwaga - kupowałem po numerze oryginału, uniwersalne były tańsze i gorsze. Teraz w f15 denso, wyglądają również jak oryginały, chociaż przez pierwszy miesiąc zdarzało im się szurać, potem się ułożyły i już teraz chodzą cicho. Trzeba obejrzeć dokładnie oryginalne, czy gdzieś nie ma symboli producenta, potem ta sama firma i będzie jak aso
  10. skontroluj koło pasowe, u mnie w b47d20c nie ma pisków ale czasami są większe wibracje silnika, przy oględzinach zauważyłem, że nawet z paskiem koło pasowe rusza się 1mm na boki, będę zmieniał na nowe. Niestety zamienników brak, tylko ori za około 2000zł
  11. nomad66

    Xdrive

    szukaj opon z "homologacją" czyli gwarancja, że przednie i tylne mają tą samą średnicę: oznaczenia to gwiazdka lub SSR. Oczywiście ten sam model i producent
  12. Czy ktoś zmieniał już w swoim b47 koło pasowe? U mnie 230tyś przebiegu, mogę z założonym paskiem ruszyć 1mm na boki koło, więc raczej do wymiany. Czy jest jakaś pewna alternatywa dla ASO?
  13. jednemu jeździ, innemu pada. Jak dla mnie rosyjska ruletka
  14. a ktoś testował malowanie proszkowe? Są farby niby do 600 stopni (czarne), na pewno malowanie końcówek to grosze przy nowych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.