Skocz do zawartości

dogger007

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dogger007

  • Urodziny 27.02.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320td m47n Compact
    E91 320i n43b20a LCI
  • Lokalizacja
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dogger007

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak, mechanicznie silnik jest ten sam. W Z4 masz tylko delikatnie inną mapę generującą chyba 272 konie (ty piszesz 265) zamiast seryjnych 258 w 3-er / 5-er. Dzięki za info. W silniku który kupuje jest 195 kw według vin. Jak dobrze pójdzie to w poniedziałek przywiozę kompletny motor z całym osprzętem, skrzynia, wiązka i ecu. Wtedy zaczynamy walkę ;-) Po zakończeniu prac jeśli ktoś byłby zainteresowany wrzucę fotorelacje jak to wyglądało w trakcie. I na koniec.
  2. Temat rozpoznałem zanim kupiłem auto i silnik. Co do kampatybilnosci zapewnili mnie mechanicy którzy zajmują się wyłącznie swapami w bmw między innymi E90, oraz 2 firmy orlgarjiajace elektorjike ecu I Cas. Wiem od nich że jedyny wiekszy problem jaki może wystąpić to to że ma to być silnik z wersji pre LCI ponieważ jest tam inny Cas jednak nawet w tym przypadku całość bezie działać bez problemu jedynie przy aktualizacji Cas podczas diagnostyki np w ASO wykrzaczy się połączeniem ecu Cas i wywali milion konfliktów, nie było by żadnego problemu jeśli wsadziłbym silnik z LCI. Proszę was jedynie o pomoc w kwestii czy n52b30 z z4 3.0 si jest taki sam jak n52b30 w E90. Nie robię tego swapa własnoręcznie i bez pomysłu czy pieniędzy więc daruj sobie "durne" komentarze i opdoiwedz merytorycznie albo wcale.
  3. Cześć, szukałem lecz nie znalazłem dlatego piszę i proszę o pomoc, to ważny dla mnie temat liczę na pomoc osób które siedzą mocniej w mechanice i silnikach N52. Mam E91 LCI z motorem n43b20a 170 km I przytarta paneweka korbowodową. Silnik chce wymienić na n52b30 z z4 z 2006r . Wiem że Cas w LCI jest inny niż modelach gdzie występował N52 i może to powodować pewne niedogodności jednak nie chce silnika na bezpośrednim wtrysku jak N53 czy N54, pomimo osiągów jakie daje ten drugi. Znalazłem zadbany n52b30 z z4 3.0 si i chce przerzucić do mojej E91 320i LCI mam do was pytanie czy jest on tak samo plug and play jak N52 pochodzący z E90 czy w przypadku N52 z z4 będę miał jakieś dodatkowe problemy z częściami do montażu? Dodam że oba motory mają manualna skrzynie biegów. A do tego z z4 dostaje ecu i wiązkę a Cas będę parował z tym z mojego E91. Pytam bo już na pierwszy rzut oka komora silnika wygląda zupełnie inaczej niż w E90 Dzięki za pomoc, sprawa jest bardzo pilna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.