Skocz do zawartości

gery 85

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e 70 4.8 2007, e36 1.6 1997

Osiągnięcia gery 85

  1. Witam ,posiadam lampy bixenon skrętny przedliftem ,mam zamiar wymienić na poliftowe czy muszę coś przerabiać w przewodach ,wtyczce itd ..czy wystarczy przepiąć i zakodować ? Z tego co wiem to że trzeba wymienic moduł świateł frm
  2. Witam ,posiadam lampy bixenon skrętny przedliftem ,mam zamiar wymienić na poliftowe czy muszę coś przerabiać w przewodach ,wtyczce itd ..czy wystarczy przepiąć i zakodować ?
  3. Stary temat ale teraz zabieram się na poważnie .Orientuje się ktoś gdzie założe przepustnice wydechu do mojej v8. Okolice woj małopolskiego ,śląskiego. coś na wzór chłopaków z Street Lane Garage. Tam wydaje się wszystko ok tylko odległość .
  4. W takim razie dobrze wiedzieć ,że sż różne wersje z filtrem i bez .Dzniękuję za odpowiedż :cool2: .Tak na marginesie cena tego filtra też odpowiednia ...
  5. niewiem jak dodać grafike ...ale sprawdzałem na RealOEM i jednak występuje filtr...dziwne ...
  6. Panowie nikt nie pomorze ?
  7. Witam ,gdzie kupię filtr paliwa do bmw x5 e70 n62 , jak często się wymienia ?
  8. Sprawa ogarnięta bezpiecznik .....DziEki ,pozdrawiam
  9. Bardzo ale to bardzo dziękuję koledze BURZA 1234 ,miałeś racje bezpiecznik ten co napisałem był uwalony ....... są dobrzy ludzie na tym świecie :cool2:
  10. Kolego BURZA 1234 jestem pod ogromnym wrażeniem wiedzy.Dziękuję za czas poświęcony ,dla mnie to czarna magia ,ale coś na pewno wykorzystam z tych informacji ...na razię dziękuję ślicznie ,we wtorek po pracy zacznę coś grzebać ...dam znać co i jak...napewno się zrekompensuje ...pozdrawiam :cool2:
  11. Dzieki kolego BURZA 1234 :cool2: . rok produkcji 09.2007. Dodam że jezdziłem samochodem na tym przerobionym termostacie i było ok ,do czasu wpięcia tej nieszczęsnej wtyczki . Tak zdaje sobie sprawe że przewody zostały przy termostacie i one narobiły bigosu .Bardzo bym był wdzięczny za info jakie te piny posprawdzać ,gdzie zaglądnąć. jak to ogarnąć w warunkach domowych ?
  12. Witam ,wymieniałem termostat na temperaturę otwarcia 87-92 stopni ,Została usunięta grzałka t która znajduje się w termostacie .po zamontowaniu wszystko było ok ,dopłuki nie wpiołem wtyczki do termostatu i to na pracującym silniku .Efakt był taki ze silnik zgasł .Wypiołem wtyczkę skasowałem błedy i próba .Samochód odpalił za 3 razem i to z oporm długo kręcił ale zatrybił ,obroty falujące ,brak mocy ,przy naciśnieciu gazu na postoju strzelanie z wydechów przy ok 4 tys obrotów. Sypie odrazu błędami ;2B5C; 2D0F; 2EF5 ;2A80; 2A85; 2D14, 2EA0. NIEERAZ PO SKASOWANIU ZOSTAJĄ TE 2 PIERWSZE .Panowie co robić auto uziemione ,sprawdziłem bezpieczniki w bagażniku i są ok ,dostałem się do komputera dme i bezpieczniki przy nim też są ok .Jakieś pomysły gdzie mogę zaglądnąć ,może macie jakis schemat elektryki do podesłania .Za każdą informację bede wdzięczny i z góry dziekuje .... :cool2:
  13. Właśnie wiem ,że jest ciężko coś markowego ,może jednak ktoś ma doświadczenie z jakimś zamiennikiem który warto zakładać
  14. tak wiadomo ze trzeba wymienić ,tylko pytanie jakie przeguby wewnętrzne kupić zeby wymiana miała sens?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.