Witam ,wymieniałem termostat na temperaturę otwarcia 87-92 stopni ,Została usunięta grzałka t która znajduje się w termostacie .po zamontowaniu wszystko było ok ,dopłuki nie wpiołem wtyczki do termostatu i to na pracującym silniku .Efakt był taki ze silnik zgasł .Wypiołem wtyczkę skasowałem błedy i próba .Samochód odpalił za 3 razem i to z oporm długo kręcił ale zatrybił ,obroty falujące ,brak mocy ,przy naciśnieciu gazu na postoju strzelanie z wydechów przy ok 4 tys obrotów. Sypie odrazu błędami ;2B5C; 2D0F; 2EF5 ;2A80; 2A85; 2D14, 2EA0. NIEERAZ PO SKASOWANIU ZOSTAJĄ TE 2 PIERWSZE .Panowie co robić auto uziemione ,sprawdziłem bezpieczniki w bagażniku i są ok ,dostałem się do komputera dme i bezpieczniki przy nim też są ok .Jakieś pomysły gdzie mogę zaglądnąć ,może macie jakis schemat elektryki do podesłania .Za każdą informację bede wdzięczny i z góry dziekuje .... :cool2: