Skocz do zawartości

paypalmarieclarence

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 116i 2009

Osiągnięcia paypalmarieclarence

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Ostatnio 3 razy zgasło mi auto przy dojeżdżanih do świateł/parkowaniu. 1 raz wydaje mi się, że spadło po zatrzymaniu z obrotów, nez szarpania jak do start stopu, ale nie było tej ikonki i wciśnięcie sprzęgła nie uruchomiło auta. 2 raz widziałem przez chwilę logo start/stop a potem auto zgasło, poznikały wszystkie kontrolki ogólnie deska zgasła. 3 raz był o tyle dziwny że znów - widziałem logo start stop, potem wszystko znów zgasło jak przy zduszeniu silnika, jednak gdy odpiąłem pas i próbowałem wciskać sprzęgło miałem na desce ikonkę „start stop off” tak jakby jednak system działał. Nie rozumiem trochę zależności - czy robię coś źle, że wszystko gaśnie a nie pali się standardowo pomarańczowa ikonka start stop, czy to mój błąd, a jeżeli tak to dlaczego raz jednak auto reagowało na wciskanie sprzęgła? Pozdrawiam, Andrzej
  2. Cześć, założyłem konto, żeby upewnić się, że z moją 116 jest wszystko OK. Silniki N43 z tego co zdążyłem się dowiedzieć, są bardzo stukotliwe, cykające i bóg raczy wiedzieć co jeszcze. Zlokalizowałem już jeden odgłos - beta chodziła trochę jak diesel - jako "normalne, pompa wysokiego ciśnienia/wtryski". Rozpoznałem też cykanie zaworu odpowietrzającego zbiornik paliwa. Nurtuje mnie ostatnia kwestia, odgłos zaczynający się powyżej 2k obrotów, takie regularne stukanie: Pytanie, czy to normalne, czy coś się dzieje? Niepokoi mnie to ponieważ miałem kiedyś problem z popychaczem zaworów i intensywnym chrobotaniem też równo powyżej 2k RPM. W skrócie - czy tak powinno to brzmieć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.