Skocz do zawartości

Ddabrows

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5M F85

Osiągnięcia Ddabrows

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja tez tak kupilem w grudniu chyba ostatniego X5M F85 z rabatem oko 40% od katalogu przebiegiem 4k, tez po „dyrektorze” z BMW Polska, 1 rejestracja 2018... i teraz zastanawiam sie czemu sa takie przecmuchy na drzwiach przy 200+ (w Niemczech :)) - jskbym mial okno normalnie otwarte... Potwierdzenie mam pisemne ze bezwypadkowy, w historii tylko przeglad dotarciowy, oddalem na gwarancji ze moze cos zle wyregulowane dociąganie, ale mowią ze wszystko ok.. i klops Nie chce mi sie wierzyć ze auto tej klasy tak halasuje na „przedmuchach” wiatru...Nie przyjmuje stwierdzenia ze „Ten model tak ma”.. W RS4 mialem cicho na wietrze nawet do 290.. no moze wydech zagluszal. Teraz sie zastanawiam czy nie poprosic o Dekre.. Skoro nie chca poprawic w BMW to chyba oddam na dodatkowe uszczelnianie/wyciszanie gdzies...
  2. Wszystkie systemy w tym aucie typu "Colision Detection" PODOBNO oparte są na kamerach a nie na "radarze" - bo nie ma technicznie miejsca na radar ze względu na chłodnice itp itd blablabla - i dlatego nie ma tempomatu adaptacyjnego... A jaki rocznik/przebieg masz ? i źródło ? z salunu czy z Europy ?
  3. No dobra doczytałem trochę... 1. czy tu jest szpera" - jest coś 'ala czyli DPC Dynamic Performance Control (DPC) increases athleticism and optimises driving dynamics by flexibly distributing drive power between the wheels on the rear axle. In combination with the other suspension regulation systems, DPC provides even greater driving precision and dynamics. Specifically designed for M, the required steering angle is reduced and accuracy is improved. The rear axle features two electronically controlled transmissions in addition to the axle differential, which enable Dynamic Performance Control to monitor the driving situation and accordingly distribute more torque to the outer rear wheel when driving through bends. 2. czy jest DRC - jest coś 'ala czyli Active hydraulically controlled stabilisers allow the Dynamic Drive suspension control system to reduce the vehicle's body roll when driving through curves or during sudden swerves. This increases comfort and agility, and makes steering even more precise. Ultimately, the driver can take full advantage of the tremendously high dynamic driving potential of the BMW M. When driving straight ahead, the two halves of a stabiliser remain separate, so that the damping and suspension are not affected and can function optimally. The system uses numerous sensors to analyse the driving situation and minimise body roll on curves in accordance with lateral acceleration. Active roll distribution between the front and rear axles mitigates critical driving situations. Due to M specific calibration with a stronger roll momentum on the rear axle, the vehicle is characterised by increased dynamic driving characteristics. The vehicle reacts even more directly and actively to steering input thanks to targeted M specific steering response and reaction to load changes. 3. apropo Colistion Detection - doczytałem że działa do 60kmh, tempomatu adaptacyjnego brak...
  4. Ze Rs4 byli lekkim zwinnym gokardem i jak przekraczaleś 4tys obrotow to ciągnąl super i efekt potengowalo wycie wydechu, tu jest... inaczej :) Czuć ze ciężkie jest, jak sie go bujnie to idzie jak dzikie, ale brak mu tego super odczucia ze jedziesz „gokardem”. BTW nawet RS6 tego nie mialo :(
  5. Nowe X5M F85 przebieg 5tys i na hamowni wyszlo 545 zamiat 575 hp i 600 zamiast 750 NM - lol... - czy to jakies cugle serwisowe zalozone ? (Mialo przegląd dotarciowy przy 1800) - czy to ograniczenie momentu specjalnie dla biegów 4-5 ? Ktos cos ?
  6. Jakas odmiana od „klasycznego” kombi :) i wielkosc tez - przy podobnym poziomie funu z jazdy - tak zakladalem
  7. Ale robią to chyba normalnie legalnie w BMw - np ACS u Sikory w Mikołowie - ale nie jestem na pewien - bede pytal tam.
  8. Hehe dzięki za info ;) to ciekawe ze jest nas dwoch, Rs4 B8 z RS Dynamic to mega rzadkie auto a do tego do X5M transfer :) Generalnie to troche narzekam ale im dluzej jezdze tym bardziej mi sie Podoba ;) - wiekszy komfort jest to napewno. Z wydechem sobie poradzilem tak ze otwieram okno i rzeczywiscie Wtedy ladnie go slychac ;) - on jest poprostu widze inaczej wygluszony w srodku Btw ciekawe co zmienia Acropovic czy AC Schizcher ;) Daj znac co z 4 i 5 bo nie widze zeby to dzialalo (tak jak w RS) mimo ze mam to w iDrive (pod tym guzikiem co napisales) D.
  9. 0Y14542 Co ma to wiem bo mam specke ale np haslo „systemy asystujace kierowcy” brzmi dosc lakonicznie :) Cos ktos konkretniej w sprawie 1-5 ? Wypo ze specki: ZAFU BMW Individual skóra z merynosów o delikatnej fakturze, dymny bialy 2VB Czujnik powietrza w oponach 423 Dywaniki welurowe 428 ostrzegawczy 552 Adaptacyjne reflektory diodowe 5A1 Diodowe reflektory przeciwmgielne 5DA Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu 6AC Intelligent Emergency Calling (Inteligentne 248 Ogrzewanie kierownicy PLN 2TP Obrecze kól ze stopu lekkiego Double Spoke 612 M, 21 cali 322 komfortowy 323 System domykania drzwi 3AG Kamera cofania PLN 3MC Relingi dachowe Shadow Line Individual, czarne na 402 Szklany dach panoramiczny 413 Siatka 420 Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne 453 Aktywna wentylacja foteli przednich 496 Ogrzewanie tylnych 4MA Multifunkcyjne fotele przednie M 4ML Listwy ozdobne czarny lakier fortepianowy 4NB Klimatyzacja automatyczna z 4- 5AC Asystent drogowych 5AG o zmianie pasa ruchu 5AS Systemy 5DL Kamera Surround View 610 BMW Head-Up 688 Zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound 7ME Pakiet M Driver 8A1 Polska wersja 8AT Polska instrukcja obslugi 8TH o ograniczeniach Speed Limit Info XD5 Podsufitka Individual z Alcantary XT1 Panel deski rozdzielczej pokryty zmerynosów Individual ZD5 BMW ConnectedDrive Plus 609 System nawigacyjny Professional 6AK ConnectedDrive Services ConnectedDrive) 6AM Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services (Serwis informacyjny) 6AP Remote Services Zdalne) 6NW Telefonia komfortowa z bezprzewodowym 7NH Pakiet serwisowy Service Inclusive - 5 lat / 100.000 km PLN
  10. Czy X5M to „prawdziwe” M - piszą ze tak ...wiec jesli tak to X5M F85 2018
  11. 4 lata jezdzilem od nowosci mega autem RS4 B8 z pakietem Rs Dynamic (ceramika, zawieszenie DRC, sportowy mechanizm roznicowy) Teraz od 4 dni X5M F85 „nowe” (4k km przebiegu) z M Driver pakiet I... kilka zdzwień... (wiem ze SUV to nie kombi..) 1. Czy tu jest cos jak „szpera” - sportowy mechanizm roznicowy ??? W menu iDrive nic takiego nie ma do ON/OFF 2. Rozumiem ze zawieszenia poziomujacego auto (ala DRC) nie uswiadczysz ? 3. Czy da sie tryb „utwardzony” amorów utwardzic mocniej (jakims ustawieniem serwisowym ?) bo teraz to jakieś miekkie kluchy, RS4 utwardzalo sie jak gokard 4. Czemu ten system „Colision Detection” wogole nie dziala ??? W RS moglem pisać esy i sam zatrzymywal auto jak wykryl ze ktos sie zatrzymal.... tu... nie dzieje sie nic... BMW mowi ze... tu nie ma technicznie miejsca na radar, wiec co ten CD dziala na kamerze ???? 5. To samo dotyczy tempomatu adaptacyjnego... brak.. LOL... albo nie umiem :):) 6. Drzwi kierowcy zaciągają wiatrem... nie no w aucie tej klasy ??? Nowym na mur bez zadnych przygod 7. Ten wydech to pracuje jak w starych golfach bez tlumika... RS4 wyl w nieboglosy Ale az chcialo sie tego sluchac !!! Tutaj najchetniej jade 1200 obrotow bo milo buczy ale potem to jakas porażka... A mowili kup RS6... :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.