Skocz do zawartości

bobie

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E70 4.8i 2008

Osiągnięcia bobie

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. bobie

    Wielkopolskie

    Panie, Panowie szukam pomocy prawdopodobnie z valvetronic w silniku N62B48B. Najlepiej jakoś w Poznaniu lub okolicy. Mam X5 E70 4.8i z 2008 z LPG. Ostatnio zdarza się ze ni z tego ni z owego zaczynaja wypadać zapłony na losowych cylindrach. Silnik potrafi zgasnąć. Dzieje się tak zwykle po postoju. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu czasem problem wraca ale przeważnie wszystko jest Ok. Cewki wymienione, wszystkie sondy nowe Bosch, po odpięciu przeplywomierza pracuje równo, stad podejrzenie valvetronica. Nie mam pojęcia jak i gdzie to dobrze zdiagnozować. Pomoże ktoś ? ;-)
  2. Czy mogę prosić dla WBAFE81098L093276
  3. Panowie/Panie, szukam kogoś, kto pomoże w konfiguracji/usunięciu błędów mojej X5 E70 2008 4.8i. Najlepiej z okolic Poznania. Zacznę od tego, że trochę namieszałem w aucie (mam założone NBT EVO z emulatorem) ale nie to jest problemem. Mam kilka problemów, z którymi nie umiem sobie poradzić: 1. Mam problem z kodowaniem NCS. Chciałem dołożyć kamery 360 z wersji LCI i wyczytałem, że wymaga to wymiany JBF na wersje 3, przy okazji trzeba tez pociągnąć wiązkę PDC (bo w tym jest wbudowane PDC). Po tym wszystkim trzeba przekodować rok auta w FA na 2011 rok. Wszystko zrobiłem, ale po wymianie nie startowała mi sprężarka klimy, wiec wróciłem do pierwotnej konfiguracji. Wydaje mi się ze od tego momentu zaczął się problem. Nie jestem w stanie wrócić do poprzedniego roku w FA i mam problemy z komunikacja z modułami po CAN. Nie mogę przekodowywac modułów bo zrywa mi połączenie podczas zapisu nowego kodowania. Nie wiem czy ten rok powoduje problemy, czy może złe dolutowalem przewod CAN do modułu kamer (moduł jest odłączony) 2. Mam problem ze skasowaniem inspekcji oleju. Wymieniony czujnik oleju ma nowy oryginał, zregenerowany alternator, wymieniony IBS przy aku i nadal nie mogę skasować inspekcji Chętnie zlecę odpłatnie lub przyjmę odpłatna pomoc w likwidacji tych problemów. Najchętniej gdzieś w Poznaniu lub okolicy, ale siła desperacji popchnie mnie tez gdzieś dalej ;-)
  4. Szukam pomocy w temacie jak wyżej. Robię upgrade kamer w mojej X5 i muszę zmienić JBBF z 2 na 3. Poprowadziłem wiązki PDC wiec elektrycznie temat ogarnięty ale po wymianie nie startuje mi kompresor klimy. Czy ktoś może ogarniał ten temat albo ma wiedzę co powinienem zakodować po upgrade? Auto ma silnik 4.8i rok 2008. Może jest trefny ten JBBF ale wszystkie pozostałe funkcje działają poprawnie
  5. Czy demontaż alternatora w e70 4.8i to jakiś kosmos ? Czy da się dojść bez ściągania zawieszenia ?
  6. Odpuść sobie i poszukaj od razu id6 z gps (niebieska okrągła wtyczka anteny) do tego potrzebowałbys kombinować z ATM z gps. Nie znam tematu, ale pomoże Ci „niunia i oli” ;-) A jak chcesz mieć wypas to pokombinuj z wyświetlaczem od g10/11 dotykowym. Mam w E70 i jest o niebo lepiej. Emulator najlepiej od cargrade
  7. Kolego zapraszam na odsłuch zwykłego poliftowego top hifi z f01 plus zestaw custom głośników z audio system w mojej Alpinie i sobie porównasz. pełna funkcjonalność z L7 daje naprawdę duże możliwości a wzmacniacz LCI ma znacznie większą moc i spokojnie napędza nagłośnienie na AS. I strojenie tego polega na pobawieniu się w menu equalizerem a w twoim rozwiązaniu niestety nie jest to aż tak łatwe. Oczywiście nie neguję zestawu audio jak twój ale powoduje spore utrudnienia w zmianie parametru i tak jak napisałeś nie jest wspierany przez L7. Dodatkow najważniejszy problem to jest tzw echo/pogłos w rozmowie po BT po zmianie nawi na NBT lub Evo i to jest klu tej całej modyfikacji Pozdrawiam Nie ustosunkuję się, bo nie słyszałem takiej konfiguracji, ale chętnie posłucham jak wygląda scena i detaliczność ;-). Poza tym Alpine B7 vs E60, czy E70 to już różnica generacji i klasy, więc pewnie poprawili to i owo. Opieram się na tym co miałem u mnie w E70 i opiniach innych posiadaczy audio BMW. Ogólnie jest bardzo słabo, ale może są wyjątki. Problemem zawsze był za słaby wzmacniacz, ale i głośniki też nie powalają. Problemu z echo z moim wzmacniaczem nie ma, a mam NBT Evo dopieszczoną przez Ciebie ;-). Zmiana parametrów nie jest aż tak problematyczna - podłączasz kompa z programem do Match-a i masz naprawdę duże możliwości konfiguracji - nie tylko equalizer, ale też filtry, opóźnienia i różne inne fidrymałki, które daje DSP. Do tego można wystroić mikrofonem, ale to już wyższa szkoła jazdy. Efekt w porównaniu do fabryki jest piorunujący. Jak ktoś lubi poeksperymentować z audio to naprawdę będzie zachwycony. Ja teraz jeszcze w kolejce podmienię przód na FOCAL ES 100K i wtedy pewnie będę w pełni usatysfakcjonowany.
  8. Panowie dajcie sobie spokój ze wzmakami od BMW ;-). Zamontowałem właśnie MATCH 7UP + woofery MATCH z Audiotec Fischer i naprawdę nie ma co porównywać. Ten piecyk przy dobrym wystrojeniu wymiata. Jedyny problem, to że nie jest kompatybilny z Logic 7 - tylko 676. Nie słuchałem wprawdzie Banga w BMW ale to już inna liga cenowa
  9. bobie

    Wielkopolskie

    Koleżanki i Koledzy, szukam warsztatu który ogarnie elektryczne usterki w E70. MULF przestał być widoczny po bluetooth, problemy z wentylacją - po 20 minutach zamyka mi jakąś klapę i przestaje lecieć ciepłe powietrze, przestał działać jeden soft close i takie tam.. Szukam warsztatu, w Poznaniu najlepiej w okolicy piątkowa/moraska, który podejmie się takich napraw i zrobi to fachowo/uczciwie.
  10. Podłączam się pod pytanie, bo też chcę zrobić upgrade audio w moim E70
  11. To może się jakoś zmówimy ;-) z Poznania nie mam daleko ? Od jakiego modelu będziesz brał jednostkę? Od F15 ? Jaki emulator ?
  12. OK, czy chcesz mnie odstraszyć od tematu ;-)? Może przejście na CIC jest mniej skomplikowane ? Co właściwie zyskuję z NBT poza: szybkością, większym dyskiem, odtwarzaniem filmów z USB ? Według tego linku to CCC->CIC już dużo daje jak się jeszcze dołączy Combobox-a i BMW Apps to już w ogóle nie wiem, czy jest sens upgrade do NBT. https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1068227
  13. OK, to tak jak w grupie VW, ale konkretniej - co jest potrzebne, żeby wstawić do starej E70 (z nawigacją CCC) np. NBT Evo ? Bo rozpiętość cenowa zestawów na Allegro jest dość duża, a do tego nie wiem co tak naprawdę jest potrzebne jeśli chcę zrobić CCC->NBT Evo. Wiem już że potrzebny jest emulator np, taki jat ten: https://carsystems.com.ua/bmw-nbt-retrofit Ale które pozostałe komponenty i kabelki już nie mam pojęcia
  14. Dzień dobry ;-). Jestem tu nowy, ale pewnie zabawie dłużej ;-). Od wczoraj mam X5 E70 z nawigacja CCC i chciałbym zrobić upgrade do czegoś najnowszego. Nie mam doświadczenia w BMW, ale robiłem różne upgrade w autach z grupy VW. Czy mógłbym prosić o poradę co najlepiej zamontować i co musiałbym zakupić żeby to osiągnąć? Przeróbka wyświetlacza pod NBT nie będzie dla mnie problemem. Bardziej martwię się o inne kwiatki typu odbudowywanie wiązki, kodowania, ochrona komponentów etc.. Będę wdzięczny za wszelkie porady i z góry przepraszam jeśli nie postarałem się w przeszukiwaniu i dubluje jakiś wątek. Pozdrawiam koleżanki i kolegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.