Skocz do zawartości

bol3k_k

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bol3k_k

  • Urodziny 05.04.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320d+
  • Lokalizacja
    Toruń

Osiągnięcia bol3k_k

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Mówisz teraz o samych tarczach ? czy od razu zaciski trzeba zmienić ? :P Oczywiście zestaw tarcze + zaciski..
  2. Powiem szczerze, że to może być kwestia samej skrzyni - mam E92 328xi ze skrzynią GM i to jak ona działa w trybie "D" to jest dramat.. w E91 mam ZF i działa przede wszystkim przewidywalnie.. dlatego jak jeżdżę żony autem to tylko w "DS" :P
  3. Ja mam ponad 250kkm i też nic się nie dzieje.. podjedź może do kogoś na weryfikację rozrządu.. pytanie czy jesteś pewny tego przebiegu, bo ja swojego jestem ;) a co do brania oleju, to chyba niestety musisz pomyśleć o uszczelnieniu..
  4. Potwierdzam... jak masz przód tarczę 300mm to 348mm z 335i/d pasuje P&P - felga minimum 17". Tył jak masz ręczny 185mm to też pasuje P&P. Faktycznie jest tak, że jak są zimne to hamują średnio, ale jak są rozgrzane to bardzo ładnie.. :) Przesiadka u mnie w E91 300 -> 348 bardzo zauważalna :)
  5. Fakt, że nie mam u siebie PDC z przodu, ale wymieniałem zderzak na m-Pakiet, to nie wymieniałem nic poza zderzakiem i nadkolami - wszystko pasowało.
  6. Ja co prawda w N52B30 zrobiłem ten zabieg, ale zrobiłbym go drugi raz... naprawdę różnica jest odczuwalna.. wiadomo, że w silnikach z turbo to jest inna zabawa - prostsza i "tańsza".. ale uważam, że jak gość ma N53B30 w 325i, to akurat warto.. co innego, gdyby miał to w 330i i chciał to modzić..
  7. Ja jeszcze dodam od siebie, że np. zbyt mocne dokręcenie śruby od kasowania luzu na maglownicy, też powoduje, że kierownica "ciężej chodzi" i też gorzej odbija..
  8. Listy dałem do oklejenia :D Z ciekawości montowałeś w samochodzie jakieś sprężyny obniżające lub gwint ? Ja od 2 lat jeżdżę na sprężynach Eibach i zawiodłem się jeśli chodzi o to jak samochód siadł na sprężynach. Z przodu brakuję jeszcze mega dużo do odpowiedniego spasu.. Nie ruszałem nic, bo autem żona jeździ.. ;P ja narazie dłubię tylko w swojej E91 ;) ale tutaj też nic nie obniżałem.. mam jedynie amory Bilstein B6 i sprężyny chyba z mPaka, bo w porównaniu do E92 to E91 przede wszystkim jest twardsze i niższy ma prześwit.. w E92 mam Bilstein B4..
  9. Z tego co kojarzę w N51 też działa, ale muszę i tak dokładniej przebadać temat :D A N51 nie jest już na 1 DISie?
  10. Faktycznie auto zrobione ze smakiem :) Ogólnie ciekawa sprawa, bo też mam E92 328xi 2007 ale z N52.. ale już kiedyś słyszałem, że w zależności od stanu na który szły te auta to były albo N51 albo N52.. Co do kolektora od 330i to nie jestem pewny czy ta przeróbka "działa" w N51 tak jak w N52.. ale może koledzy z większą wiedzą wypowiedzą się.. :P A listy zewnętrzne oklejałeś, malowałeś czy oryginalne shadowline?
  11. Jak to jest E90/1 preLci to muszisz zdjąć koło i przednią część nadkola, żeby dobrać się do żarówki - na YT jest "kilka" filmów DIY. Jak to jest E92/3 to spod maski chyba się wymienia - też są filmy na YT ;) Mi też nieraz jak się przepalają to jedna za drugą w odstępach kilkudniowych, więc może faktycznie najprościej sprawdzić.. Inna rzecz, która mnie zastanawia, to fakt braku pojawienia się komunikatu o przepalonych żarówkach...
  12. bol3k_k

    E90 felgi ET

    Te felgi mają 7" szerokości, a seryjne od E90 mają 8".. jaką oponę byś chciał na to założyć, bo 225 to raczej nie..
  13. bol3k_k

    E90 felgi ET

    Kwestia na czym jezdzisz aktualnie, ale jak na wąskiej 16/17 i wrzucisz teraz 18" 9J-9,5j z opona 255, to możesz odczuc zmulenie auta, tym bardziej w dwulitrowej benzynie, gdzie moment obrotowy z dolu Ci nie pomoze. O fajne spostrzeżenie. Czyli nie koniecznie przy mniejszych mocach jest zalecany szeroki tył. Fakt jeżdżę teraz na 205/55/R16 i poluje na 8 i 8,5 (225/40 i 255/35) Potwierdzam... ja przy zmianie z zimy (4x225) na lato (mieszane 225 i 255) czuję trochę jakby auto przymulało.. no i lekkie pływanie w koleinach.. Szeroki tył, jeszcze ma tę zaletę, iż daje więcej przyczepności w zakrętach i to też zdecydowanie czuć ;)
  14. Dzięki za wskazówkę... zobaczymy ;) spróbuję nagrać ten dźwięk
  15. U mnie jakiś czas temu pojawiło się pojedyncze puknięcie metaliczne podczas hamowania "z lewego koła" (nie przy każdym hamowaniu i nie ma znaczenia czy na wstecznym czy "do przodu" :P). Miałem wahacze do wymiany i sądziłem, że załatwi temat... wymieniłem cały przód - wszystkie wahacze, drążki z końcówkami oraz łączniki stabilizatora. Gumy na stabilizatorze wymienione jakoś pół roku temu.. problem nie zniknął :( hamulce kompletne z przodu były wymieniane 4 miesiące temu, wymienione gumy w zaciskach, tłoczki nie wymagały wymiany (przynajmniej wtedy). Jakieś pomysły ktoś ma? E91 N52B30 xDrive 2006
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.