Skocz do zawartości

Maserti

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Maserti

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie, Swego czasu robilem aktualizacje sterownika skrzyni biegów. Po tej aktualizacji skrzynia zaczęła kopać przy każdym zatrzymaniu. Przy ok 6 kmh tak jakby wrzucała luz. Postanowiłam zrobić kolejną adaptacje ale na autostradzie. Najpierw zatrzymałem sie na MOPie skasowalem adaptacje i powoli rozpedziłem się do momentu aż skrzynia zapnie ostatni bieg. Przez jakies 2 3 minuty tak jechałem. Potem włączyłem awaryjne, puściłem gaz i zwalniałem samoczynnie do ok 40kmh. Wtedy delikatnie naciskamy hamulec i powoli się zatrzymujemy. Robimy tak ok 5 razy po czym musimy pamiętać, że nie katujemy samochodu. Ja wróciłem do miasta z prędkością ok 100 kmh i potem delilatnie pojezdzìłem po mieście (tak na prawdę delikatnie). Na drugi dzień również powolna jazda po mieście bez szaleństw i dopiero na 3dzień w trasie wykonałem jakiś kickdown. W moim przypadku kopanie zaczynało na drugi dzień powoli zanikać i tak w sumie 3ciego dnia już bylo przyzwoicie. Oczywiście dalej sporadycznie się pojawi ale jest o niebo lepiej. Kluczem jest tutaj kompletne nie katowanie samochodu i delikatna jazda przez te 2-3dni.
  2. U mnie po wymianie statycznej również mam szarpnięcie przy zmianie z 1 na 2. Jak silnik sie nagrzeje to problem jest mniej odczuwalny ale jednak jest. Wychodzi na to, że zmiana oleju nie zawsze poprawia pracę skrzyni. A adaptacje robiłeś może?
  3. Sam sobie odpowiem. Został wymieniony egr wraz z dwoma poduszkami silnika (wsio z ASO). I problem praktycznie całkowicie zniknął. Biegi zmieniają sie bardzo przyjemnie. Zrobię jeszcze adaptację i wtedy myślę, że powinno być idealnie.
  4. Cześć wszystkimi. Posiadam od roku bmw f11. Od razu po zakupie wymieniłem olej w skrzyni, rozrząd i kilka innych rzeczy. Od tego momentu nie podoba mi się zmiana biegów. Skrzynia czasami pracuje idealnie ale większość czasu zmienia biegi w dziwny sposób. Jako kierowca mam wrażenie jakby auto delikatnie zwalniało przy każdej zmianie. Jest to po prostu odczuwalne. Za to jako pasażer nic takiego się nie czuje. 2 razy kasowalem adaptacje i robiłem ja zgodnie z informacją od mechanika ale efektów brak. (rozpędzanie się do ostatniego biegu, potem puszczenie gazu i pozwolenie skrzyni redukować do 4 biegu zatrzymanie na 15 sek z wcisnietym hamulcem i tak 5 razy. Dodatków zdarzają się drgania przy chyba 4 albo 5tym biegu tak jakby skrzynia za wcześnie wrzuciła bieg. Przebieg 260 tys. Ktoś coś?
  5. Wg. Mechanika z dpf wsio ok. Auto coraz częściej zaczyna dymić na czarno. Teraz nawet przy ruszaniu widać lekki dymek. Mechanik sugeruje turbosprężarke., Co wy na to?
  6. Będę teraz na serwisie olejowym to powiem aby sprawidzil wartości. Napisze tutaj co wyszło.
  7. Jest na pewno bo wartości były sprawdzane u mechanika i wsio było ok.
  8. Silnik 2.0d 184KM Dpf niby przez poprzedniego właściciela poddany regeneracji. Przebieg 252 tys. Po wymianie rozrządu, czyszczeniu kolektora itp. Bledu dpf żadnego nie ma
  9. Dpf po regeneracji, Wtryski bez zastrzeżeń, Turbo nie wyje, oleju nie bierze.
  10. Witajcie, Problem z autem z tematu. Auto ogólnie przyśpiesza na 150 koni. Jakieś 10 sekund do setki. Jeździłem innym egzemplarzem i czułem różnice zaczną. Auto jest po wymianie przeplywki na nową, czyszczeniu kolektora itp. Zmian praktycznie brak. Dodatkowo mam osmolone końcówki po trasie i zderzak. Znajomy jadący za mną twierdzi, że widać przy przyspieszanie czarny dymek z wydechu. Oprócz tych dwóch rzeczy problemów żadnych. Silnik pracuje równo. Nie szarpie itp. Odpala normalnie. Ktoś ma sugestie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.