Skocz do zawartości

Mlyno

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E83

Osiągnięcia Mlyno

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Więc po następnych kilku dniach prób pożyczyłem inny kabel który ma opornik tak jak oryginalny OEM i AUX działa. Problemem był mój tani kabel z ebaya bez opornika, pewnie działa na starszych samochodach Nic nie trzeba programowac
  2. Witam, tak jak w temacie, nie mogę sobie poradzić z podłączeniem kabelka AUX w moim Xie. Próbowałem to podłączyć na wszystkie różne sposoby, zawsze testuje z podpiętym kablem i telefonem i lecącą muzyką. Po wciśnieciu MODE na radiu, nigdy nie znajduje auxa. Czy ja muszę jakieś kabelki z wtyczek poprzekładać? Czy moje radio nie obsługuje? Ale podobno każde po 2002? osbsługuje AUXa BMW X3 E83 produkcji marzec 2005.
  3. Elektrozawór wyjąłem rozebrałem wszystko działa, dla pewności jeszcze pożyczyłem od znajomego i zamontowałem, nic to nie zmienia. Te wszystkie objawy o których piszę jak i że na nogi wieje zimniej niż na twarz są wszystkie z odpiętą wtyczką od elektrozaworu czyli otwarty.
  4. X3 2.5i jak na razie użytkowany tylko w mieście i wychodzi mi średnio 16-17 litrów.
  5. Jedynie co mnie jeszcze zastanawia to to że nawiew z kratek z deski jest dużo cieplejszy niż nawiew na nogi. Zawsze. Sterowanie wyborem kratek działa, bo jak ustawię tylko na nogi, wieje tylko na nogi, tylko z deski to wieje tylko z deski. Jeśli nagrzewnica jest "nagrzana" to powinno lecieć to samo powietrze na nogi i na twarz?
  6. Witam, więc po sprawdzeniu nagrzewnicy, przepływ/przedmuch jest dobry. Sprawdzony został też elektrozawór i wymieniona pompa wody. Okazało się jeszcze że termostat jest w pozycji otwartej więc nowy termostat. Dalej brak ciepła Okazało się że ten wąż zaznaczony na czerwono, przy bloku silnika miał temperature 85stopni, a na końcu w stronę nagrzewnicy tylko 30stopni. Za 2 tygodnie będę go wymieniał i zobaczymy czy rozwiąże to problem
  7. Witam, tydzień temu zakupiłem X3. Jest to moje pierwsze BMW i jeszcze nie bardzo ogarniam. Szukałem i czytałem już z 3dni ale każdy temat na każdym forum kończył się bez odpowiedzi albo bez rozwiązania problemu. Więc w mojej X3 słabo działa ogrzewanie, powiedziałbym że na postoju dmucha zimnym/letnim, temperatura zwiększa się razem z obrotami, zazwyczaj na 3000rpm+ dmucha ciepło. Zazwyczaj jest tak że podczas jazdy jest ciepło, stanę na światłach i po 10 sekundach jest letnie, następne 10 sekund i zimne. ALE nie zawsze, czasem podczas jazdy jest gorące, i nagle się robi zimne, i nawet jadąc na 5000rpm dalej wieje zimno. Odnoszę wrażenie że nawiew centralny jest dużo cieplejszy niż nawiew na nogi, tak samo centralny cieplejszy niż kratki boczne. Samochód rozgrzewa się normalnie, podczas mocnego upalania nie przegrzewa się, zawsze podczas jazdy wskaźnik temperatury jest na środku. Pomijając szalone wahania temperatury z nawiewów to czasem mi się wydaje że moc nawiewu też trochę świruje. Aaa, i panel ogrzewania mam manualny, z pokrętami. Elementy które jak na razie sprawdziłem w "warunkach domowych": Nagrzewnica: Myślałem że może być przypchana, zlałem cały płyn chłodzący ale był czysty, wlałem wodę i płukankę Prestone Cleaner, zrobiłem 50km upalając na wyższych obrotach, zlałem wszystko (było czysto), wlałem wodę i drugą butelkę płukanki, znowu poupalałem 50km, silnik był mocno nagrzany na pewno, ogrzewanie gorące, wyszedłem na papierosa, po 5min wsiadam i wieje zimno, całą drogę do domu 20km wiało zimnem bez względu na obroty. Zlałem wszystko i znowu czysto, przepłukałem jeszcze raz cały układ wodą, a na końcu zalałem docelowym płynem i odpowietrzałem 2 godziny, następnego dnia na zimnym silniku i płynie dolałem ile trzeba. ZABIEG NIC NIE POMÓGŁ. Termostat: Odpalam z rana zimny samochód, ogrzewanie włączone na maxa, od jednej strony termostatu wąż z płynem nagrzewa się, po drugiej stronie zimny, gdy płyn zagrzał się do 95stopni, włączył się wiatrak chłodnicy i termostat chyba otworzył, bo zimny wąż zaczął się nagrzewać. Elektrozawór Wszystkie węże przy elektrozaworze są ciepłe. Odpiąłem wtyczkę zasilającą elektrozawór i pojedziłem tak z 20km, ogrzewanie zachowywało się tak samo jak z podłączonym elektrozaworem, raz ciepło raz zimno. Pompa wodna: Wiem tylko że przepływ jest, bo odpowietrzałem układ. Na biegu jałowym systematycznie przelewa się płyn, nie ma wahań ciśnienia itp, z obrotami leje szybciej, więc chyba sprawna. Co zostaje mi dalej do sprawdzenia, podobno za panelem ogrzewania jest też termometr który daje sygnał do elektrozaworu, chociaż jak odpiąłem elektrozawór to powinien być w pozycji otwartej czyli maksymalne ciepło? A tak nie było. Już tracę nerwy, nie wiem co robić dalej, a muszę to naprawić przed mocniejszymi mrozami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.