Skocz do zawartości

Luki27

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G31 530xi 2018

Osiągnięcia Luki27

  1. Czy dołożyłeś kamerkę cofania ? Ile Cię to kosztowało ?
  2. Nie nie byłem na żadnej akcji serwisowej. Dziwne zachowanie świateł pojawiło się samo. Tutaj jak to wygląda. Czasami zapalają się na dłużej.
  3. Pacjent G31 530ixd. Ledy adaptacyjne. Dziś podjechałem pod dom. wyłączam zapłon. Po kilku minutach włączają się kilka razy same światła - lekki ruch ledami adaptacyjnymi i się wyłączają. Później chyba jeszcze 2 razy, później cisza. To samo ostatnio zauważyłem ze 2 razy - raz byłem poza samochodem w garażu. Czy ktoś tak miał ? Czy to jakieś powiadomienie ? Nigdy wcześniej nic takiego nie zauważyłem Pomijam fakt, że był komunikat niskiego poziomu płynu chłodniczego wczoraj, dziś diagnosta powiedział na przeglądzie, że hałasuje mi łańcuch rozrządu (seriws mówi, że ten typ tak ma), a ostatnio na trasie dolewałem olej bo po ok 20 tys pokazał, że jest minimum. Jakieś fatum. Ktoś coś z takich problemów miał, rozwiązał ? Głównie chodzi o te dziwne znaki światłami...
  4. Witam Niestety, ale walczyłem z serwisem ze 2 lata bezskutecznie. Kilka razy aktualizowano sterowniki, uzupełniano czynnik (niewielki ubytek), podobno rozebrali układ nawiewów i coś tam się rozłączyło, ale nic nie pomagało. Opis co działo się u mnie i może ktoś tak miał: Kiedy jechałem o godz 15 w nagrzanym samochodzie na słońcu to jadąc 50 km musiałem ustawiać klimatyzację na co raz niższe wartości na początku już 20 st schładzało, ale z czasem jadąc musiałem ustawiać klimę na 17 czy czasem nawet 16 stopni, żeby w samochodzie było przyjemnie - czyli ok 20-21 stopni. Co ciekawe kiedy wracałem do domu i nie było już słońca to ustawienie miałem na 22-23 i jest ok (będąc tak samo ubranym) na dworze było w tym czasie np z 18 stopni. Moje spostrzeżenia: 1. Jeśli jest gorąco i "męczę" ustawieniami 16-17 stopni żeby w samochodzie było ok to zawsze jeśli zatrzymam się np na stacji benzynowej na 10 min czy nawet krócej i odpalam samochód nagle zaczyna po rozpoczęciu jazdy chłodzić wyraźnie lepiej. 2. Mam szyberdach i nie wiem czy to nie ma związku z występowaniem problemu, mam wrażenie, że jak jest ciepło, ale nie ma słońca problem jest mniejszy niż jak jest słońce 3. Klima dla mnie jest półautomatyczna :cry: i tak trzeba kręcić między 16 a 23 stopni w zależności od słońca/temperatury czy nagrzania samochodu. 4. Problem występuje bardziej w już wcześniej nagranym samochodzie na słońcu, gdy wyruszam z chłodnego garażu problem jest zauważalnie mniejszy. 5. Jak na dworze jest chłodno klima zachowuje się normalnie i nie muszę za bardzo ustawiać temp W moim poprzednim samochodzie Mondeo - praktycznie nigdy nie ruszałem temp więcej niż w zakresie 21-23 stopnie. Ktoś tak ma i rozwiązał problem ?
  5. Niby nic nie ma. Czy jest w benzynie 530i EGR ?
  6. U mnie w 530ixd ten sam problem, ok 25 tys temu i teraz ponownie komunikat o niskim poziomie płynu. Wtedy dolałem ok litr od min do maks. Wtedy telefonicznie powiedzieli w serwisie, że tak może być, teraz zaczynam się martwić (teraz mam 117 tys km). Czy w 2.0 litrowej benzynie jest EGR ?
  7. Witam Podłączę się do tematu. Mam 530ixd z 2018 117 tys przebiegu, drugi raz pokazuje mi się niski poziom płynu chłodniczego - pierwszy jakiś 25 tyś temu - dolałem 1 litr płynu chłodniczego bo powiedziano mi w serwisie, że może się zdarzyć, dziś ponownie pokazał się niski poziom. 1. Czy to jest wystarczający ubytek, żeby podejrzewać chłodniczkę EGR ? 2. Czy w 530i też występuje ten problem (jest EGR) ? Czy to coś innego ? 3. Jak sprawdzić akcje serwisowe dla swojego modelu ? 4. Niby już po standardowej gwarancji ale mam wykpioną dodatkową.
  8. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i będę wdzięczny za dalsze sugestie. Ja to widzę tak: Wygląda na to, że homologację warto mieć i tu nie mam wątpliwości. Czy ROF czy nie to sprawa umowna. Za ROF - wg mnie bezpieczeństwo (chociaż mercedesy / Audi / Porsche są często wypuszczane non ROF, ludzie też nimi szybko latają ) + teoretyczna zgodność z zaleceniami producenta Przeciw ROF - głośniejsze/twardsze (ja akurat lubię sztywne ale nie lubię głośnych i tu wybrał bym non ROF) + jeśli uszkodzimy oponę i dojedziemy na ROF 50 km do wulkanizacji/zjedziemy z autostrady - będzie trzeba wymienić przynajmniej całą oś ( ok 2 tys) albo przy większym zużyciu obie osie ? ( 4tys) - więc wydatek duży i dodatkowo może być tak, że będę długo czekał na nowe opony... Warto zainwestować w opony z ochroną felgi, a nie każdy je ma - jeśli zdecyduję się na mój rozmiar czyli 245/40/R19 i 275/35/R19 XL z ROF to z ochroną rantu felgi zostaje chyba tylko ten sam GoodYear który miałem czyli EAG F1 ASY 3 *MOE XLROFFP Pytania: 1. Gdzie znajdę zalecenia czy mam mieć ROF czy nie ?? na naklejce przy słupku tego nie ma - tam jest rozmiar w instrukcji elektronicznej też nie znalazłem - chyba, że źle szukam ? 2. Czy ktoś wie ile mniej więcej kosztuje dopłata (jeśli jest tak możliwość) za uszkodzenie kół do ubezpieczenia BMW w Allianz ? 3. Czy ktoś ma zawieszenie M i porównanie opon ROF i non ROF ? Czy jest jakaś różnica w prowadzeniu
  9. Witam Miałem problem z letnimi oponami GoodYear R19 przód 245/40 tył 275/35 i o dziwo uznano mi gwaranację i dostanę częściowy zwrot (65%) Mam 530i xDrive + pakiet zawieszenia M. Lubię sztywny samochód ale na 19 na kiepskiej drodze było czasami ciut za sztywno. Generalnie prowadzi się super w zakrętach. Ponieważ jestem zmuszony na szybko kupić opony i zastanawiam się nad oponami nie ROF mam pytania: - dlaczego non ROF ? Bo przy prędkościach 80-120 opony są mocno słyszalne co mnie denerwuje. Podobno ROF często się ząbkują i zaczynają być dodatkowo głośniejsze lub się rozwarstwia bieżnik co miało miejsce u mnie. 1. Czy ktoś z takim zawieszeniem przesiadł się z ROF na non ROF i może powiedzieć jakie są różnice w jeździe ? Podobno samochód może się zachowywać niestabilnie w wyższych prędkościach itp, ale wydaje mi się to mało wiarygodne... 2. Gdzie jest napisane, że zalecane są opony typu ROF dla danego samochodu ? - gdzie mam szukać jakie są do mojego ? Czy ubezpieczenie może być nie uznane jeśli opony będą nie ROF ? (znajomy dostał nowe X5 z salonu na letnich non ROF i zimowych ROF - więc jak to jest ?) 3. Czy homologacja na BMW jest konieczna dla ubezpieczenia ? dla gwaranta ? Będę wdzięczny za wszystkie uwagi.
  10. Luki27

    Android Auto

    Ale masz ID7 czy, ID6? Który rocznik samochodu? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  11. Luki27

    Android Auto

    Moja S8 nie ma androida 10 dopiero od Galaxy s9 jest android 10 Czy na ID6 (mam samochód z początku 2018) nie ma szans na działanie Andorid Auto? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  12. Ok. Czytałem o tych EBC czerwonych i w sumie zauważyłem, że dużo osób pisze, że na nierozgrzanych hamulcach ich hamowanie może być średnie, oraz dużo osób pisze, że mogą piszczą, czego strasznie nie lubię... Ktoś je ma w 5-ce ? Potwierdzacie takie informacje ? Czy ktoś zmieniał ma Zimmermann albo Delphi ? Klocki do normalnego używania, nienawidzę jak piszczą.
  13. Niestety EBC na przód do tej wersji nie ma :( Szukałem z ATE i nie ma w ogóle w katalogu, Brembo w Polsce w tej chwili niedostępne, ciekawe co jest zakładane w oryginalnych na montaż fabryczny.
  14. Ok. W takim razie czekam na komunikat. Tył miałem wymieniany właśnie przy 55kkm - ale były na oko grubsze. Te czyli przód wyglądają na cienkie i mam obecnie 58 kkm, więc czekam cierpliwie na komunikat. Też słyszałem, że klocki jakby ich nie było to by się pokazał komunikat, bo póki co zwierają obwód, ale może ktoś je źle zamontował ? Jeśli nie uszkodzą się tarcze to ok, czekam. Przy okazji, oryginał w serwisie 2010, na czescidobmw.pl 1734, a zamienniki Zimmermann 402 - co myślicie o tych klockach bo gdzieś czytałem, że słabe, ale nie wiem co mam myśleć. Jakie zakładaliście do siebie ? Oryginały ? Jest jeszcze coś innego pośredniego ? Bo ATE czy Brembo nie mogę znaleźć. Numer katalogowy: 34116888457
  15. Witam 4 miesiące temu musiałem wymienić tylne klocki bo komputer kierował mnie na zmianę. Przy wymianie zapytałem o przednie - powiedziano mi, że pewnie lada moment też będzie komunikat do wymiany. Przedwczoraj podczas zmiany kół spojrzałem na klocki z przodu (zdjęcie) i się mocno zdziwiłem, Klocki wyglądają jakby miały 2 maks 3 mm i nie mam żadnego komunikatu o wymianie... Miał tak ktoś? Samochód na gwarancji. Uszkodzony czujnik klocków? Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.