Skocz do zawartości

n1k0d3m

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 116i 2005

Osiągnięcia n1k0d3m

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zależy do jakiej wersji. W stałym 4x4 opony muszą być identycznej wysokości, żeby nie oberwał napęd. W wersji na oś aż takiego znaczenia nie ma, ale trzeba się liczyć z tym, że czujniki mogą źle odczytywać dane przez inną średnicę koła. Znajomemu w 530d założyli przód 245/40r19, a tył 265/40r19 chociaż poprawnym rozmiarem na tył powinno być 275/35r19 - co prawda nic się nie działo, ale była różnica w wysokości koła.
  2. Prawdopodobnie problem polega na tym że opony które kupiłeś nie posiadają homologacji BMW przez co może być różnica w rozmiarze rzeczywistym pomimo takiego samego rozmiaru nominalnego. Rok produkcji nie ma nic do tego, opona do 36 miesięcy od wyprodukowania jest pełnowartościowa. Nie pali się ABS albo ESP?
  3. Na wykonczeniu to jest rozrząd i od tego trzeba zacząć. Jedź do mechanika niech sprawdzi czy nie jest przedstawiony, a później walcz z błędami.
  4. Wczoraj odbierałem swojego po wymianie rozrządu i nie musiałem zamawiać uszczeleki pod głowicę, dlatego się zdziwiłem. W tej cenie zrobią rozrząd na Febim + komplet uszczelek (porywa, vanos itd) Taniej będzie ciężko znaleźć, ponieważ same klamoty to około 900 PLN
  5. Wymieniony rozrząd i błędów brak. Na razie zrobione 20 km w ramach testu i wszystko jest ok. Jutro rano sprawdzę czy hałasuje przy zimnym rozruchu. Jeżeli będzie cisza wszystkie problemy ustąpiły.
  6. Na ssącym chyba trafione jest uszczelnienie i tę che z ni go podcieka. Wyczyszczenie wtyczki i zobaczymy chociaż z tego co rozmawiałem i tak warto zrobić teraz ten rozrząd dla świętego spokoju.
  7. Miałem zapasowy czujnik i jego zamieniałem miejscami, ale cdif nie jest zbyt dokładny i nie wiem czy któryś z nich poprawnie sczytuje. Walczyłem z inpa, ale coś nie chce się łączyć. Pytanie czy w ciemno wymieniać rozrząd czy najpierw ustalić dlaczego odcina obroty. Wcześniej nie było tego problemu.
  8. Działa podgrzewanie tylnej szyby? Odpowiedzialny jest za to jeden przekaźnik. Spróbuj wymusić podgrzewanie włączając podgrzewanie tylnej szyby i sprawdź czy wtedy działa.
  9. Cześć Wczoraj wieczorem auto przestało jeździć w pełnym zakresie obrotów, zaczyna szarpać przy 2000 obrotów, ogólnie masakra. CDIF wykrył błąd 2a83 czy błąd vanosa ssącego - bez kontrolki na desce, wymiana czujnika na inny nie pomogła, zamiana stron nic nie zmienia, a błędu na desce jak nie było tak nie ma, a teraz najlepsze. Po odłączeniu czujnika wałka po stronie ssącej, silnik pracuje normalnie, wkręca się bez oporów i można normalnie jeździć (nadal nie wyskakuje check engine) Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Ze wstępnych ustaleń rozrząd jest do wymiany, rozciągnięty) tylko czy to może być przyczyna wariowania czujników w przypadku kiedy oba są wpięte?
  10. Jeżeli są to feligii które były na e87 to bierz śmiało, jeżeli od innej sprawdź sobie et felgii.
  11. Ja mam 225/45R17 na Mpakietowych felgach z przodu i z tył bez żadnego problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.