Skocz do zawartości

Numarks01

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d 2003r
  • Lokalizacja
    Malbork

Osiągnięcia Numarks01

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Nie ma różnicy jest tak samo. Wszyscy mechanicy u których byłem mówią, że do wymiany dwumas i koło pasowe ale czy to by dawało efekt "falowania" korekcji wtryskiwaczy oraz "skakania" obrotów ?
  2. Nic z egr nie robiłem, jedynie jakieś 2 lata temu czyściłem i od tamtej pory nic nie ruszałem. Euro 3
  3. A wysyłałeś do jakiegoś warsztatu i to zdiagnozowali czy samemu w jakiś sposób to odkryłeś?
  4. A jak zdiagnozowałeś, że to były cewki we wtryskach? Wysłałeś na sprawdzenie wtryski ?
  5. Cześć Od jakiegoś czasu mam problem z nierówną pracą oraz drganiem silnika po rozgrzaniu. Na zimnym silniku wszystko jest ok dopiero po dobrym rozgrzaniu silnik zaczyna nierówno chodzić na wolnych obrotach i czuć drgania na całej karoserii. Nierówna praca nie występuje ciągle tylko chwilowo zazwyczaj w momencie gdy chodzi sprężarka klimy ale nie zawsze. Czasem sprężarka chodzi i drgań nie ma a czasem klima jest wyłączona i drga. Sprawdziłem koło pasowe i wydaje się ok. Koło dwumasowe daje już znaki ale raczej wątpię aby obroty skakały przy uszkodzonej dwumasie. W kompie błąd 2 spalonych świec oraz egr. Jedynie co zauważyłem to podczas gdy zaczynają się drgania to zaczynają "latać" korekcje wtrysków a gdy przestanie to wszystko wraca do normy oraz gdy zaczną się dragnia to luftmasse soll spada z ok 460 na ok 360 i gdy wróci do normy to wraca do ok.460. Dodaje filmiki jak to wygląda. Na filmiku z korekcjami drgania zaczynają się od ok. 20 sekundy co widać po korekcjach do ok. 30 sekundy. Na drugim widać jak "lata" wskaźnik od luftmasse soll. W momencie drgań spada z ok. 460 na 360 i po chwili wszystko jest ok. Przelewy sprawdzałem jakiś czas temu i wszystkie wtryski wyszły idealnie tak samo. Jedynie co mi przychodzi do głowy to regulator ciśnienia ale nie jestem pewien. Mam nadzieję, że ktoś miał taki sam problem i doradzi co sprawdzić lub wymienić Silniczek M57N 204km Sorry za młodych szczurków co się darły na filmiku :P
  6. Cześć Świece żarowe sprawne? Miałem tak samo i 3 świece nie grzały. Jak sprawne to pewnie wtryski
  7. Numarks01

    Wentylator klimatyzacji

    Cześć A wiesz gdzie ma się znajdować wentylator? Mam 330d też mam wentylator na visko a wentylator od klimy jest widoczny przez "nerki". Z kolei mój ojciec w benzynie ma wentylator od klimy między chłodnicami (nie jest widoczny przez nerki). Jak masz od przodu czyli widoczny przez nerki to mogę Ci zrobić zdjęcie jak to wygląda
  8. Numarks01

    330d sprawdzenie świec

    W razie naprawy sterownika będę się odzywał na priv. Dzięki bardzo za odpowiedzi :D
  9. Numarks01

    330d sprawdzenie świec

    Dzięki, o to mi chodziło :D A sterownik jak sprawdzić multimetrem ?
  10. Numarks01

    330d sprawdzenie świec

    Cześć Jest jakiś sposób na sprawdzenie świec bez ściągania kolektora w M57N ? Świece wymienione rok temu i zaczęło nagle wywalać błędy, że spalone 2 świece i kontrolka od grzania mrugnie tylko na sekundę a wcześniej świeciła się znacznie dłużej. Nie chcę na darmo ściągać kolektora jak to by była wina sterownika.
  11. Cześć Męczę się od jakiegoś czasu z biciem na kierownicy jak i drganiem samochodu podczas hamowania. Dragnie występuje nawet przy lekkim hamowaniu więc obstawiłem, że pochodzą z przedniej osi. Teoretycznie sprawa prosta czyli krzywe tarcze. Niestety nie , tarcze i klocki wymienione na nowe i nie na szajs za 400zł i bicie nadal występuje. Wymieniłem jeden z wahaczy który miał spore luzy i piasty koła. Nic nie pomogło. Na stacji diagnostycznej stwierdzono, że krzywa jest jedna tarcza z przodu, a tył hamuje wzorowo. Nowe tarcze przejechane dosłownie 200-300km. Przetoczyłem te nowe tarcze u dobrego fachowca i niestety nadal występuje bicie. Jakiś czas temu wymieniałem sprężyny i były sprawdzane amortyzatory więc one też odpadają. Brak mi już pomysłów co może być nie tak. Jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to uszkodzone zaciski lecz czy by dawały taki objaw ? Mam nadzieję, że dacie jakieś rady co bym mógł jeszcze sprawdzić.
  12. Tak, fabrycznie skrzynia 6, i silnik M57N
  13. Dzisiaj trochę jeździłem i się bawiłem ustawieniami tego tempomatu i co mnie zdziwiło tempomat nie chce trzymać prędkości na 4 i 5 biegu. "Łapie" na 2,3 i 6 biegu. Rozumiem, że w automacie gdzie jest skrzynia sterowana elektronicznie ale w manualu ? na innych biegach za każdym razem łapie nawet przy 30km/h. Zrobiłem test 3 bieg i 50km/h na tempomacie i szybka zmiana na 4 bieg i już tempomat nie chce trzymać prędkości, wrzucam 3 bieg i tempomat normalnie łapie prędkość 50km/h. Gdzie szukać teraz usterki ? Dalej licznik ?
  14. Cześć Jest możliwość zmiany minimalnej prędkości przy której włącza się tempomat ? Widziałem u niektórych tempomat włącza się przy 40km/h i utrzymuje 40km/h a u mnie dopiero powyżej 100km/h mogę włączyć aby utrzymywał prędkość Czy jest możliwość zmiany tej minimalnej prędkości?
  15. Puściłeś wiązkę do komputera ? Bez tego nie będzie Ci działać tempomat jeśli wcześniej go nie miałeś a teraz dołożyłeś tylko kierownice z przyciskiem tempomatu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.