Skocz do zawartości

mariuszd4

Zarejestrowani
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f10 525d 2014r.

Osiągnięcia mariuszd4

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. remont silnika 12500? Trochę drogo. Jedz do Fafary do bukowia, zrobi Ci to bez problemu a przy okazji zaoszczedzisz pieniądze. https://dobrymechanik.pl/mechanicy/bukowie/fafara.html
  2. wymień zawór EGR na nowy. Koszt nowego to ok 600 zł, wymiana 100-150 zł.
  3. Kolega odpisał Ci już na pytania o wzrost i gabaryty i potwierdzam w 100%. Jeśli chodzi o silnik to jak Cię stać to bierz 3.0d, bo buda bmki jednak swoje waży i przy 2.0 źle nie jest, ale 3.0 do tego auta to rewelka, mruczy jak tygrys :)
  4. sprawdzałeś przewody podcisnienia turbiny? One z biegiem czasu robią się coraz bardziej twarde i kruche i potrafią pękać
  5. 1600 zł?? Przecież środkowa tuleja kosztuje 160 zł a dwie boczne po 100 zł. Za części 360 zł. Gdzie poszla reszta?
  6. oczywiście ze jest ich o wiele więcej niż A6 i E
  7. Wał korbowy albo przygiety korbowòd, dlateto ASO tak to olewa, bo naprawa mega kosztowna. Aczkolwiek dlaczego ASO nie chce tego wziac na klate skoro naprawa idzie i tak na koszt Mercedes Polska?
  8. daj znać po wymianie czy się poprawiło
  9. Jedz do Grzegorza Fąfary do bukowie pod wrocław to Ci przetrzepie cały silnik i osprzęt od A do Z.
  10. byłem wczoraj. mam 400km w jedną stronę. Wspaniali ludzie, specjaliści od BMW najwyższej klasy. Pasjonaci.
  11. jedz do gościa, który robił Ci rozrząd, bo jak będzie to coś poważnego a będziesz dalej nim jezdził to skonczy się na remoncie silnika
  12. a to akurat nie wina Polaków...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.