Skocz do zawartości

dibi5

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia dibi5

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Gdzie wymiana rozrządu kosztuje 3000? Jak dowiadywałem się to same cześci oryginalne to koszt około 2500 + robota. Jeśli macie jakieś namiary na warsztat co to zrobi za 3000 to proszę o podanie.
  2. Problem który opisałem u mnie jest z napędem Xdrive i przy wyłączonym ESP. Ale widzę, że po prostu to auto tak jeździ i wariuje totalnie na śliskim przy niskich prędkościach. Nie sądziłem że auto tej klasy może się tak beznadziejnie prowadzić w trudnych warunkach..
  3. Mam od 2 miesięcy F30. Pierwszy raz mam auto z automatem i napędem 4x4, jednak wydaje mi się coś nie tak. Samochód podczas hamowania nawet przy niewielkiej prędkości jeśli jest na śniegu lub zmrożonym asfalcie ściąga strasznie przodem na prawo bądź lewo. Do tego stopnia, że ostatnio jak nagle zrobiła się w Krakowie nawałnica śnieżna i przymarzło na asfalcie a stałem w korku, to wystarczyło puścić delikatnie nogę z hamulca, przetoczyć dosłownie niecałe pół metra nie dodając gazu i naciśnięcie hamulca sprawiało że auto ciągło drugie pół metra do przodu w bok. To samo dzieje się przy parkowaniu gdy np. parking jest lekko w dół i jest świeży śnieg albo lód. Zdecydowanie nie powinno być takiego poślizgu przy tak niskiej prędkości. Samochód na suchej nawierzchni nie ma kompletnie problemu z hamowaniem. Nie znosi go na boki, równo trzyma się drugi. To również nie jest wina łysych ani słabych opon, gdyż opony są dobre, a kierownica podczas tego zjawiska jest prosto, więc auto w takim przypadku powinno iść prosto a nie w bok gdyby to były opony. Znajomy stojąc z boku zauważył że samochód prawdopodobnie podczas wykrycia śliskiej nawierzchni wariuje systemami i blokuje przednie koła, a tylne koła są napędzane, co by tłumaczyło czemu przy zaledwie zwolnieniu hamulca i naciśnięciu go niemal od razu stojąc w korku jest taka sytuacja że się sunie do przodu jak na sankach mimo znikomej prędkości. Wyłączałem kontrolę trakcji, ale niestety nic to nie daje. Za to przerzucenie skrzyni na luz i toczenie się z górki na luzie sprawia że tego zjawiska nie ma, albo jest zdecydowanie mniej zauważalne. Pytanie czy to normalne zjawisko w samochodzie 4x4 z automatyczną skrzynią? Jak macie w swoich BMW? Jeśli to nie jest normalne to co należy sprawdzić? Z tego co wiem, mam auto chipowane, ale czy to może mieć jakiś wpływ na działanie systemów kontroli trakcji itp. które na pierwszy rzut oka mogą być za to odpowiedzialne?
  4. Nawet nie mam czegoś takiego jak wyświetlacz informacyjny w menu. Tak mi jeszcze przyszło na myśl odnośnie nawigacji. Miałem także dokładaną później nawigację z większym ekranem - myślicie że ktoś tam czegoś nie podpiął czy może to zupełnie nie powiązane ze sobą? Znacie jakiegoś specjalistę od tego typu rzeczy w małopolsce?
  5. Nie kojarzę gdzie by to mogło być, a ostatnio klikałem tam wszędzie. Możesz mnie naprowadzić?
  6. Dzisiaj okazało się, że pokrętło jak najbardziej działa, ale nie wyświetla się nic na ekranie pod zegarami! Przy włożeniu płyty cd gdy kręcę i zmieniam utwory to wszystko działa jak należy, poza informacją na ekranie. Czy to oznacza że ktoś sobie włożył tu kierownicę i źle ją zaprogramował? W ukrytym menu w zegarach jest opcja resetu ustawień, ale boję się jej używać żeby się nie okazało że nagle nic mi na kierownicy nie działa. A może po prostu ta kierownica tylko współgra z zegarami rozbudowanymi pod tym kątem?
  7. Było dokładane dużo rzeczy, m.in. hamulce sportowe, nawigacja duża, HiFi Alpine i kamera cofania. Kierownica też nie wygląda na oryginalną, bo jest ta okrągła ale z zamszem. Może problem tkwi jednak w tym pokrętle i wystarczy to jakoś rozebrać przeczyścić? Albo ktoś nie zmieniał kierownicę i jej dobrze nie zaprogramował? VIN podaję jeśli to pomoże: WBA3D51030J459088
  8. Sprawdzłem dzisiaj u BMW znajomego jak to działa i faktycznie u niego wyświetla się to na wyświetlaczu przy zegarach, ale on ma rozbudowane zegary cyfrowe, a ja mam te zwykłe z niewielkim prostokącikiem pod zegarami i u mnie nic się nie dzieje jak pokręcę tym kółkiem. Czy oznacza to że u mnie się zmieniać nie da utworów z kierownicy? :shock: A może po prostu ktoś sobie zmieniał u mnie wcześniej kierownicę i źle ją ustawił? Proszę o podpowiedź kogoś kto ma też zegary te uboższe.
  9. Testowałem wczoraj to sterowanie w kierownicy i dalej jestem głupi. Odpowiedzcie mi proszę na pytanie. W jaki sposób mogę zmienić utwór z kierownicy lub stację radiową? Nie wierzę, że jest to niemożliwe ale u mnie chyba to nie działa. Pokrętło nic kompletnie nie robi, jedynie jak je wcisnę do środka to coś się dzieje, ale raz zmienia utwór na kolejny a raz cofa do początku - nie mam pojęcia od czego to zależy. Nie wiem czy ja mam coś zepsute czy BMW tak zrobiło że się nie da zmienić z kierownicy utworu..
  10. Czyli tym pokrętłem ustawiam sobie coś, np. wskazuję na kolejny utwór i wciskam dopiero jako potwierdzenie i dopiero wtedy jak wcisnę je to wybrana rzecz się zadzieje? Potrzebuje tego do zmiany utworów podczas nawigacji, jak mam podzielony ekran na 2. Chciałbym zmieniać stacje radiowe bądź utwory z USB bez konieczności grzebania po menu, kiedy jako dodatkowy ekran mam właśnie odtwarzanie multimediów. Tak przy okazji też zapytam, czy da się w jakiś sposób przewijać utwory z kierownicy bądź za pomocą przycisków obok skrzyni biegów?
  11. Cześć, Kupiłem świeżo co BMW F30. Mam kierownicę z mpakietu i po prawej stronie mam przyciski oraz pokrętło. O ile przyciski działają, to mam wrażenie że pokrętło już nie.. nic się nie dzieje jeśli je przesunę w górę lub w dół. Jedynie jak je wcisnę to wtedy np. zmieniam utwór z kolekcji muzyki, ale działa to na zasadzie takiej że chyba potwierdzam po prostu to co zostało ostatnio ustawione na pokrętle od nawigacji. Moim zdaniem przesuwając w górę lub dół powinno mi zmieniać utwory z muzyki albo stacje radiowe. Czy dobrze myślę? Jeśli nie to do czego służy to pokrętło? Co byście radzili zrobić jeśli faktycznie nie działa mi to tak jak powinno? Jest jakiś łatwy dostęp żeby to rozebrać i przeczyścić np.?
  12. To może polecisz jakiś serwis który to zrobi dobrze w takich pieniądzach jak piszesz?
  13. Witajcie. Jestem świeżo upieczonym użytkownikiem F30. Kupiłem ją z leasingu i szukam jej poprzedniego właściciela żeby dopytać o parę rzeczy. Auto ma tyle unikalnych rzeczy, że może ktoś dzielił się nią tu na forum? Cechy wyróżniające: - czarny dach i lusterka - kierownica okrągła zamszowa - hamulce mperformance ze złotymi zaciskami - przedni grill z kolorowymi paskami - tylne lampy oklejone na czarno Wiem tylko, że samochód jeździł początkowo w Krakowie, a w 2016 roku zmienił właściciela i był leasingowany w Getinbanku. Będę wdzięczny za jakiekolwiek naprowadzenie na właściciela poprzedniego ;-) Zdjęcia poniżej.
  14. Piszecie o kwotach brutto na fakturę VAT? Znalazłem za 3800 ale bez VATu najtaniej póki co.
  15. Naczytałem się o rozrządzie w N47 i widzę, że ile ludzi tyle opinii. Jedni twierdzą, że został on poprawiony jeśli mam BMW 320d F30 z 2014 roku i silnik N47T a nie N47, inni że wcale nie i zrobić go trzeba koniecznie dla świętego spokoju. Chciałem się Was dopytać o opinie na ten temat. Ja osobiście obdzwoniłem kilka serwisów i nawet w ASO mówią, żeby wymienić, jednak krzyczą za to w granicach 8 tysięcy. Jakieś nieautoryzowane serwisy w Krakowie koło 5 tysięcy chcą. Tymczasem gdzieś na forum ktoś pisał o kwocie 3500 zł. Możecie polecić jakiś serwis który zrobi to dobrze i weźmie za to jakieś rozsądne pieniądze? Przy jakim przebiegu koniecznie to należy zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.