Cześć Wam. Temat dotyczy Niestety jakieś 2 mieś. po zakupie auta i wymianie rozrządu, okazało się, że ucieka woda, tragedia. Najgorsze jest to, że po sprawdzeniu głowicy ( która jest ok) niestety okazał się pęknięty blok silnika, mała ryska poprzeczna między cylindrami, woda paruje, na zewnątrz sucho, ucieka ok 200ml na 100km. Wygląda to tak: https://ibb.co/mh6Pf3G https://ibb.co/T25JRRg Dylemat mam niesamowity, co robić. Na kupno nowego bloku i montaż chyba mnie nie stać i nie wiem czy się opłaca w ogołe to robić. Auto jest przepiękne, i w porównaniu do tego ile za nie dałem a za ile moge sprzedać to strata boli jeszcze bardziej. Szanowni koledzy, czy ktoś próbował kleić/ uszczelniać blok i czy to na jakiś czas zdaje egzamin? Chodzi o klejenie w taki sposób aby nie trzeba było wyciagać bloku, bo tak to chyba sensu nie ma, bo tyle zabule ze juz lepiej blok wymieniać.