Skocz do zawartości

Wieczor832

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i 2007

Osiągnięcia Wieczor832

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Powiem tak, temat poboru oleju w N52 jest znanym. Czasami były wady konstrukcyjne i nic na to nie poradzisz. Ale mimo wszystko na początek zacząłbym od dorego oleju, może coś pomoze, chcoiaz troche :) :D
  2. A polecicie jakąś markę teraz? Bo ja juz zawdiołem sie na tych standardowych typu Bosch czy Varta. I teraz chyba zainwestuje w tanszy, moze wcale nie bedzie gorszy, jakie propozycje panowie? :lol:
  3. Ja akurat Valvo nie poleca, mi Valvo wpieprzał jeszcze bardziej niż każdy inny :D Teraz zalałem PMO i jest zdecydowanie lepiej. Ludzie chwalą jeszcze Millersa i Amsoil, ale to juz jak kogoś stać bo to trochę droższe oleje :D
  4. Teoretycznie to producent kiedyś mowił ze nie trzeba, ale w praktyce okazuje sie ze trzeba wymienaic ;)
  5. Zdecydowanie nie! Ja kiedys to zrobiłem w swojej e90, ale teraz tego błedu bym nie popełnił. Najgorsze było to, ze jak stałem za autem to smierdzialo jak z pieca kaflowego a nie z samochodu :/
  6. A ja pierwsze słyszę, potwierdzi ktoś te info? :)
  7. U mnie kolodwumasowe ze sprzęgłem ale to juz w poprzednim aucie :D
  8. 230 tys to i tak nieduzo, znam ludzi co nigdy nie wymieniaja oleju i jeżdzą az skrzynia padnie :D
  9. Ja bym powiedział nawet ze wymiana nie co 15 a co 10 tys. Koszt nieduzy a jednak nie warto przeciagać tych wymian.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.