Skocz do zawartości

Osskit

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Osskit

  • Urodziny 30.08.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525d xdrive 2010
  • Lokalizacja
    Höör

Osiągnięcia Osskit

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ja zamawiam stacje z androidem 8.1 plus kamera cofania :) zestaw do BMW e61 2010 rok, ale z małym wyświetlaczem mask ;) P.S. Chciałem jeszcze dopytać użytkowników, bądź sprzedawców, czy stacja posiada wbudowany mikrofon do rozmów i czy ewemtualnie jesy on wystarczający, czy lepiej dokupić jakiś ekstra?
  2. WIec teraz potrzebowalbym konkretniej kogos do pomocy wlasnie w Szczecinie. Dokladnie chodzi o podlaczenie i zaprogramowanie asystenta dlugich i samosciemniajacego sie lusterka. Mnie przerasta nawet kilka kabelkow.. jedyny problem jest, ze bede tylko jeden dzien w okolicach i to.. w maju..
  3. Dziękuje, już to otworzyło troszke mój umysł. Ale jak z kwestią fotochromu, jeżeli chce to zrobić jak bóg przykazał? W planach na kiedyś tam dołożenie również lustetek z fotochromem po bokach, a wtedy już wstrczne musi być podłączone po bożemu.
  4. WItam, przeczytalem cala mase poradnikow i wiem ze nie jest to problem znalezc. Przewinela sie cala masa takich tematow. Jednak moj problem wyglada nastepujaco. Chcialbym sobie dolozyc lusterko z fotochromem i asystentem dlugich, bez nosa klauna, gdzie fabrycznie bylo lusterko wyposazone tylko w nos klauna. I problem wyglada nastepujaco, ze jestem kompletnei tepy w temacie jakiekolwiek lektryki czy czytania schematow. Poradniki widze z ladnym opisem jaki kolor kabelka gdzie itp, to mowie dam rade. Ten dodatkowy zestaw do lusterka fotochromatycznego tez dokupilem. Zabieram sie dzisiaj za robote i kurw.. zaden kolor kabla nie pasuje do tego co we wszelkich poradnikach.. nawet ilosc kabli w moich wtyczkach z wtyczkami w poradnikach sie nie zgadza.. i zglupialem.. Nawet finalnie fotochromu ni cholery nie moglem podlaczyc, bo nic nie kumalem z opisu.. I rownierz ilosc kabli i rodzaj wtyczki mi sie nie zgadzal. Wstawiam zdjecia pogladowe i czy ktos zechcialby mi wytlumaczyc co, gdzie i jak mam podlaczyc? WIem ze asystenta trzeba dokodowac, to akurat sprawa na pozniej. Wtyczka do lampki. Wtyczka do lusterka. Zakupione lusterko. Dokupiony zestaw montazowy.
  5. A moze ktos z forum koduje i tym podobne rzeczy w Szwecji? Najlepiej w rejonie Skåne
  6. Witam, więc nie będzie typowego pytania, w stylu nie działa wycieraczka i typowej odpowiedzi w stylu: przewody w klapie. Wycieraczka działa, bardzo dobrze, tylko chciałem dopytać o sposób jej pracy :p Ad.1 Przełączanie tylnej wycieraczki, to jedyna czynność podczas której manetka fizycznie zostaje w innym miejscu. I teraz, gasząc auto, przy włączonej tylnej wycieraczce (manetka od siebie), i ponownie go włączając, wycieraczka powinna działać? Tak było w każdym aucie które do tej pory miałem, a tu jednak sie nie włączy do momentu, aż ją wyłacze i znowu włacze. Upierdliwością jest to, że nigdy nie pamiętam jak ją zostawiłem i albo spryskuje sobie przednia, albo tylną szybe :p Ad. 2 Czy przy wyłaczonej wycieraczce tylnej, ale działających przednich i wrzuceniu biegu wstecznego, powinna sie właczyć równierz wycieraczka tylna, na czas cofania? Tak też miałem w każdym aucie, a tutaj tylko gdy tylna wycieraczka jest włączona, to podczas cofania zaczyna pracować w trybie ciągłym, przy przerzuceniu na D bądź P znowu wraca do pracy normalnej, to jest w jakiś odstępach czasu.
  7. Witam koledzy, ostatnio zaczęło mnie zastanawiać jedno pytanie. Jak sie ma działanie lusterka fotochromatycznego do przyciemnionych szyb? Mowa raczej o lekkim przyciemnieniu, ok 20%. Czujnik dobrze odbiera i sie przyciemnia? Pytam ponieważ lusterko czeka na montaż, a w planach delikatne przyciemnienie, co by dzieci tak nie raziło. I w jeszcze dalszych planach boczne też fotochrom, co by mnie nie razilo, bo 60% jeżde w nocy. Więc to że mnie nie porazi wsteczne, bo szyba ciemniejsza nie daje mi satysfakcji pełnej, jeśli czujnik nie zadziała i boczne będą raziły. Ktoś ma może taką komfiguracje?
  8. Witam moi mili. Uzytkuje BMW 525d z 2010 roku, z automatem jesli to ma znaczenie. Autko kupiłem 2,5 miesiąca temu, z przebiegiem 111 tys km i wymienionym olejem przy 108 tys. Kupując auto nie omieszkałem sprawdzić i oleju było do poziomu max. Aktualnie auto ma 119 tyś. I żona kilka godzin temu wróciła wcześniej od "mamusi" i oznajmiła, że wyskoczyła kontrolka od oleju. Ale taka informacja pojawiła jej sie dopiero gdy zgasiła silnin pod domem. Spanikowany, poleciałem od razu zobaczyć, z poziomu idrive (zapomniałem o banecie) i wynin na żółto, auto mi "sugeruje" dolanie litra oleju. Po 2 godzinach poszedłem zobaczyć jeszcze raz, gdy silnik troche przestygł i informaja na zielono. Ilość oleju dość mała, ale w normie. Na bagnecie również troszke ponad minimum. Czy jest sie czym martwić? Czy to ja już popadam w paranoje? Wiem, że napewno nigdzie nie cieknie. Kilka dni temu wymieniałem termostat i mechanik aż sie zdziwił że taki suchutki silnik. Wiem, że napewno pojawią sie zaraz komentarze na temat mojego przebiegu, ale dam sobie za niego jajka uciąć. Auto ze Szwecji, użytkowane w Szwecji. Z uzupełniona książką, jestem 3 użytkownikiem, z czego dwóch poprzednich to Szwedzi w średnim wieku, kupione w szwedzkim komisie, od Szwedów, przy każdym przeglądzie zapisywany w internecie przebieg i wszystko się zgadza.
  9. Poszukuje nowej, gdyz to i tak nie ja place. Kupilem auto z komisu, w ktorym wszystko mialo dzialac, a akurat ta rzecz nie dziala. I to mi obejmuje gwarancja, ale wyslali mnie do warsztatu. I zeby to najpierw wycenic, musza znac numer czesci.
  10. Witam, poszukuje i nie moge znaleźć nigdzie, numery części maty grzewczej siedziska kierowcy. Numer VIN pascjenta: WBAPY51010C318627. Lub jeżeli to ułatwi sprawe to e61 z 2010 roku. Ktoś jest w stanie pomóc? Szukałem nawet na stronie bmw z czėściami i nic nie udało mi sie osiągnąć.
  11. Przyznam ze nie zawsze na calkiem rownym podlozu, ale mierze palcami a nie na oko czy auto krzywo stoi ;p ale dzisiejszy pomiar pod przedszkolem, przy nierownym zawieszeniu, na rownym asfalcie. Pod domem rownierz mam nierowno, ale mimo wszystko rozne "pomiary" mi wychodza. A webasto moze nie dziala jakos bardzo glosno, moze po prostu nie wiem jak ma brzmiec kompresor i nie wylapuje tego dzwieku ;)
  12. WItam wszystkim. Przepatrzylem forum, jednak nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi akurat na moja przypadlosc. Pacjent to 525d xdrive z 2010 roku. Tyl stoi nierowno, ale.. nie zawsze.. Czasami jest idealnie wysokosc na dwa palce miedzy opona a nadkolem, z obu stron (moze malo miarodajne mierzenie palcami, ale to zawsze mam przy sobie). Np wczoraj przed wyjazdem do pracy mierzenie, dwa palce, sprawdzilem po ok 10 godzinach parkowania, dalej dwa palce, wrocilem do domu 40 km, dalej dwa palce. Ale dzisiaj np rano odwiozlem dzieci do przedszkola, patrze, z jednej strony poltora palca, z drugiej dwa. Dojechalem do tesciow (okolo 7km) Z jednej strony dalej na poltora palca, z drugiej strony podnioslo sie na trzy palce. Wypilem kawke, po okolo godzinie wrocilem do siebie (okolo 2 km), mierzenie, sytuacja na odwrot o.O Z jednej strony sie podnioslo, na trzy palce, a z drugiej opadlo na poltora. Wlasnie wyszedlem sprawdzic, po okolo 40 min parkowania pod domem, idealnie na dwa palce z obu stron. Komputer pokladowy nie pokazuje zadnych bledow. Ksenony reguluja sie ladnie. Kompresora wogole nie slyszelem nigdy, bo mam webasto i aktualnie to ono zawsze chodzi, i zaglusza, ale jak widzac w jakims stopniu dziala. Jak bylo wczesniej nie wiem, auto mam od 3 tygodni i zauwazylem dopiero 3 dni temu, kiedy wlasnie z jednej strony bylo podniesione na trzy palce. Ktos ma moze jakis pomysl w czym problem?
  13. Witaj, wprawdzie BMW typowo RWD jezdzilem dosc dawno, wiec zapomnialem szczegolow prowadzenia. Touaregiem rowniez dosc dawno, do bezposredniego porownania. Ale sam posiadam 525 xdrive. Nie mam zadnych zadtrzezen do prowadzenia. Mokra nawierzchnia, pelny gaz na skreconych kolach, wlaczajac sie do ruchu z podporzadkowanej. Zanim elektronika zadziala to az czulem ze mi tylek zaczelo wynosic, jak w RWD. Dla porownania w pamieci mam utkwione jak bawilem sie na sniegu Volvo V70 i Renault Scenic z naoedem AWD. W obydwoch dolaczany tyl. I dzialalo to naprawde chu.., no kiepsko dzialalo.
  14. Witam,wiec tydzien temu stalem sie posiadaczem BMW E61 LCI, z silnikiem 3.0 diesel, automatyczna skrzynia biegow i moca 197 koni mechanicznych :) Autko jest z rocznika 2010 i zostalo zakupione z przebiegiem 112 300 km. Teraz ma juz prawie 114 000, wiec testy byly ;) Jestem 3 wlascicielem, chociaz w papierach stoje jako 5, bo w Szwecji kazdy komis sie liczy jako dodatkowy wlasciciel. Autko z kompletnie uzupelniona ksiazka serwisowa i dostalem jeszcze gwarancje na 3 lata :) Historia jest moze wzglednie zwyczajna :p wiec mialem (a w sumie dalej mam), Forda Mondeo z 2007 roku. I ze auto mnie niezmiernie irytowac zaczelo po pewnym czasie (jestem bardzo wyczulony na wszelkie szumy, odglosy opon czy powietrza, a owe auto jest baaardzo slabo wyciszone), to od grubo ponad pol roku z kolega z pracy, kazda przerwa siedzimy na ogloszeniach i ogladamy samochody. Z racji ze mam dwojke dzieci, jezdze okolo 40 tys km rocznie i niedawno przeprowadzilem sie na wies, co wiaze sie z droga wynoszaca okolo kilometra, zeby dojechac wogole do asfaltu, kryteria byly proste. Diesel, naped na cztery kola i kombi, albo przynajmniej przepastny bagaznik. Pomysle byly rozne, od E61 wlasnie, przez A6 C6 allroad, BMW F11, BMW F07, Skoda Superb, VW Passat do VW Touarega. I tak tydzien temu, tradycja, czyli ogladamy w kolega auta, zobaczylem TO ogloszenie. Patrze, wszystko prawie idealnie, no wiecej wyposazenia bym chcial, ale to z czasem ;) Niewiele myslac dzwonie, umawiam sie i dwa dni pozniej jade pociagiem do Sztokcholmu, w ciemno, majac w perspektywie wracac tez pociagiem, 600 km w jedna strone. Wszedlem do komisu, zobaczylem ja tylko wypucowana, obejrzalem wnetrze, decyzja: tak, biore, nawet nie odpalajac silnika :p Dla niektorych to moze dziwne, ale mam 3 lata gwarancji na silnik, skrzynie, turbo, elementy ukladu napedowego. Zreszta aktualnie mecze komis zeby mi naprawil podgrzewanie fotela, jako wade ukryta ;p Plus dosc maly przebieg, gdzie Ford przy przegiegu 300 tys km i przejezdzeniu nim 100 tys km, wymienilem tylko chlodnice klimatycacji, pomyslalem: co sie moze stac, przeciez to BMW! Razem z autem dostalem dwa komplety prawie nowych opon, na orginalnych aluminiowych felgach. Wprawdzie kolce w zimowkach juz mnie do nerwicy doprowadzaja, majac na uwadze moje wyczulenie na halasy, ale szkoda mi ich wyjmowac :p Test spalania wyszedl okej, chociaz to nie najwazniejsze w tych autach. Rowna predkosc 120km/h: 6,2 litra. Reszta drogi w granicach 80-150, z naciskiem na 150 wyszla srednia 6.9. Po przyjezdzie skasowalem spalanie i aktualnie mam 6.5. Niektorym sie moze wydac dziwnie malo, ale tutaj nie jezdze praktycznie po miescie. 95% trasa i jedyne co zwieksza srednia to wyprzedzanie ciezarowek. Z auta jestem niezmiernie zadowolony, zwlaszcza z dzwieku rzedowej szostki, w porownaniu do kleklekle forda. Troszke danych: rod. Date 2010-01-08 Type 525XD UL (EUR) Series E61 (5 Series) Body Type TOUR Steering LHD Engine M57T2 Displacement 3.00 Power 145kw / 197hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour PLATINGRAU METALLIC (A68) Upholstery LEDER DAKOTABEIGE 3 (LCBA) S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S203A 4wheel Drive S205A Automatic Transmission S230A Extra Package EUspecific S2PAA Wheel Bolt Retainer S302A Alarm System S386A Roof Railing S3ACA Trailer Coupling S428A Warning Triangle And First Aid Kit S437A Fine Wood Trim S442A Cup Holder S456A Comfort Seat With Memory S464A Ski Bag S470A IsofixSystem S494A Seat Heating Driverpassenger S496A Seat Heating Rear S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S534A Automatic Air Conditioning S536A Auxiliary Heating S544A Cruise Control With Brake Function S661A Radio BMW Business C43 S698A AreaCode 2 For DVD S6FLA USBAudio Interface S842A Coldclimate Version S850A DummySALAPA S853A Language Version English S863A Retailer Directory Europe S877A Delete Crosspattern Operation S885A Onboard Vehicle Literature Swedish S8S8A Countryspecific Nav System Supply S8SAA Navigation Access Requestcountryspec S8SPA Control Unit COP Standard Equipment S1CBA CO2 Package S2SCA BMW LA Wheel Star Spoke 243 S346A Chrome Line Exterieur S548A Kilometercalibrated Speedometer Plany juz sa, a w nich: -wirusek -pomalowanie zaciskow :p -wymiana lusterka na minimum fotochrom, a najchetniej z asystentem dlugich i boczne tez fotochrom -lekkie przyciemnienie szyb, coby dzieci nie razilo -montaz modulu bluetooth, bardzo nie lubie trzymac telefonu w rece :p -wymiania zarowek w ringach na led, coby jezdzic jako dzienne (policja nie jest tutaj tak upierdliwa) -wymiana dywanikow na bezowe :p -montaz duzej navi, lacznie z proba podlacznie kamerki cofania -i byc montaz moze montaz elektrycznej klapy I wtedy auto bedzie mialo wszystko ci mi do szczescia potrzeba :) a teraz troche foto: Zdjecia robione od razu po powrocie do domu, z lsniacego auta trzoszke sie ubrudzilo przez te 600 deszczowych km :p
  15. To ja troszke odswierze i sie podepne. Mam niemal identyczny problem, z tym ze: jezeli ogrzewanie ustawione jest rownomiernie, tylka wogole nie grzeje, plecy dzialaja okej. Po zmianie proporcji na duza przewage siedziska, troszke je czuc, ale nie jest to taka moc jak ma byc, za to plecow juz wogole nie czuc. Testy robione oczywiscie na maksymalnej mocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.