Skocz do zawartości

Kajetan11

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i

Osiągnięcia Kajetan11

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Miałem kiedyś coś podobnego (różnica taka, że nie zgasł mi silnik) i po 2 dniach akumulator zdechł na amen. Po wymianie wszystko wróciło do normy ;)
  2. Dawno temu jak zmieniałem aku to sprzedawca w sklepie powiedział mi, że Banner produkuje dla BMW akumulatory. Informacji wprwadzie nie sprawdzałem, ale na Bannerze jeżdżę od tamtego czasu już pare lat i jest wszystko świetnie.
  3. Dzięki za pomoc. Po porządniejszych ogledzinach rzeczywiście uszczelka pod pokrywą zaworów. Pozdrawiam.
  4. Cześć, niby temat był poruszany parę lat temu, ale zdaje mi się, że mam jakiś problem z gatunku nietypowych. Problem - na rozgrzanym silniku postój na światłach i zaczyna wydobywać się smród spalenizny, najgorzej zdaje mi się przy parkowaniu, tzn przy zatrzymaniu do zera i wrzucaniu wstecznego. Co ciekawe, na dwa miesiące problem sam zniknął, aby po tym czasie wrócić z jeszcze gorszym smrodem. Śmierdzi w kabinie tylko od strony kierowcy. Po włączeniu obiegu wewnętrznego albo wyłączeniu panelu smród ustaje. Po otwarciu maski, nie da się zlokalizować źródła smrodu. Właściwie to na zewnątrz jedynym miejscem, gdzie go czuć są okolice przedniego nadkola od strony kierowcy. Na pewno mam niewielkie wycieki z zbiorniczka wyrównawczego płynu wspomagania i na początku myslałem, że to on się fajczy, ale to raczej nie to. Uszczelka pod pokrywą, ludzie piszą o lekkim dymie, u mnie on nigdy nie wystąpił. Poza tym oleju nie ubyło nawet milimetr na miarce od ostatniej wymiany (problem zaczął się całkiem niedługo po tej wymianie około 5tys. km temu) Dodam jeszcze, że zauważyłem ostatnio, że ubywa płynu chłodniczego (nie dużo) i smród zrobił comeback wraz z dolaniem go (to niekoniecznie musi być związane ze sobą). Jestem totalnym laikiem i pewnie proszę o wróżenie z fusów, jednak liczę, że może ktoś też mial takie dziwne przypadłości. Z góry dzięki za podpowiedzi co należy sprawdzić.
  5. Kurcze, później zrobie lepsze zdjęcie, bo to jest jakies zapisane co akurat miałem, bo teraz w robocie siedze, to pokaże o co dokładnie chodzi, na tym rzeczywiście nie do końca widać o co chodzi.
  6. Cześć, mały problem, który chciałbym wyeliminować. Tu foteczki, chodzi o złamanie kratki w zderzaku. Nie wiem jak do tego doszło ale od kierowcy jest połamany.
  7. No to muszę pogrzebać, według poprzedniego właściciela są w oryginale.
  8. U mnie był podłączany pod kompa i nie pokazuje żadnych błędów czujników + dochodzi to, że one nie cykają nawet. Czyli padł moduł pdc?
  9. Cześć, postanowiłem na wiosnę porobić parę denerwujących drobnych rzeczy w samochodzie i podpytać was o doświadczenia. Znalazłem parę tematów sprzed lat na forum, ale celem podsumowania zakładam nowy. Pacjent: E39 touring 2002, czujniki przód tył Problem: czujniki parkowania, dwa lata temu przy zakupie działały, krótko po zakupie zaczęły trochę szaleć, nie pamiętam dokładnie, ale zdaje mi się, że widziały przeszkody których nie było. Nie trwało to długo, od pewnego momentu ciągły sygnał około 3-4 sekundy przy próbie włączenia. Co więcej, na włączonym PDC nie słychać charakterystycznego cykania z żadnego czujnika. Moduł komfortu, czy któryś pojedynczy czujnik? Prosiłbym również o informację, jak dotrzeć do tych czujników z tyłu (podobno cięzej niż w sedanie). Z góry dzięki i pozdrawiam.
  10. Narazie kupię zwykłe wkłady. Czasem warto dopytać, ten facet co na allegro wystawiał prawe silniczki miał też lewe. Cena 25 złotych za prawy 40 złotych za lewy. Dziś powinny dojść.
  11. Dzięki za pomoc. Będę na bieżąco dawał znać dla potomnych czy sie uda.
  12. Warszawa, ja mam dwie lewe ręce także raczej nie będę się w to bawił. Dałoby radę wcisnąć same te pierścienie i wkłady, żeby po prostu dojechał do kogoś kto będzie umiał te kabelki dolutować?
  13. Cześć, jak obiecałem dokładniejsze zdjęcia. https://imgur.com/a/4UIn1v6 A i jakby co wyżej napisałem z błędem, lusterko było ze wszystkim ale bez pamięci. Generalnie reaguje na elektryczne składanie. Wszystko wygląda na sprawne z wyjątkiem tego mocowania. Kable od ogrzewania przynajmniej ładnie wyjęli a nie przecięli. Zawinąłem pare dni temu te lusterka w watę i reklamówki. Brudna, sama stoi teraz.
  14. Dzięki, po robocie zrobie te zdjęcia i dośle. Z ciekawości, jak wcześniej miałem te lusterka w full paku to teraz jakbym chciał wsadzić na przykład jakieś bez składania elektrycznego to dałoby radę to podpiąć?
  15. Dzięki za odpowiedzi, tak jak podejrzewaliście całe lusterko do kupienia. Najgorzej, że było z pamięcią, składne elektrycznie, ogrzewane i fotochrom. Cięzko to znaleźć :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.