Skocz do zawartości

Yevadu

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 e83 2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Yevadu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam jaki koszt i czas takiego zabiegu ? :?: :?: :?:
  2. Szczerze to według jeśli ktoś ma skórę wentylowaną w aucie to raczej powinien oddać je w ręce fachowca... tam ewentualnie jak jest możliwość to podpatrzeć czego używają i w jaki sposób przede wszystkim... żona miała taką skórę w poprzednim aucie i nie podjąłem się własnoręcznego czyszczenia. Tam ktoś wyżej polecał colourlock - również polecam.
  3. Kolego, w prawdzie napisałeś że lubisz niestandardowe kolory więc teoretycznie ten sparkling brown lepiej by pasował, ale mój szef jeździł autem w tym właśnie kolorze no i niestety... ciężko było na nie patrzeć :) Poza tym BMW najlepiej wygląda w kolorze czarnym lub białym według mnie :) PS. Daj znać jaki kolor wybrałeś, fotkami też możesz zarzucić :)
  4. Ja też, ale też poszedłem na jakość (część i sprawdzony serwis na poziomie)… może jakbym nie zwlekał to by się obyło bez wymiany kolektora i bym zaoszczędził pieniędzy i nerwów...
  5. Wymiana była konieczna właśnie przez problem z klapkami, tak na prawde w serwisie żadnego innego rozwiązania mi nie proponowali a jest to serwis zaprzyjaźniony więc wyszedłem z założenia że innego wyjścia nie było hehe
  6. Wymiana kolektora dolotowego rok temu, lekko ponad 2 tysie...
  7. IMHO X3 E83 2.0D miało seryjnie tylko dwa rodzaje silnika: M47N2 o mocy 150KM oraz N47 o mocy 177KM. Inne moce silników to były wersje na rynek, w którym mniejsza moc = mniejszy podatek (np. Belgia). Jak szukałem E83, trafiłem na taką z N47 (rocznik 2008) i właśnie była z Belgii i moc miała obniżoną - chyba właśnie do 163KM. Jak usłyszysz rozrząd w N47, to będzie już po nim :) Więc jeśli chcesz kupić auto z tym silnikiem, zaplanuj w budżecie od razu jego wymianę, będziesz spać spokojniej... Fabryczna duża kolorowa nawigacja to już lekko trąci myszką (choć sam taką mam). Żeby do niej dołożyć kamerę cofania, potrzebny jest w aucie tuner TV, w tych rocznikach analogowy, więc aktualnie bezużyteczny (poza rolą przetwornika video). Na Ali jest sporo różnych Chinoli zastępujących schowek na okulary w modelach bez fabrycznej kolorowej nawigacji, z opcją multimediów, TV i kamery cofania - nie wiem, czy to nie lepsze rozwiązanie, choć nieoryginalne. Jak masz faktycznie zamiar jeździć z taką przyczepą to przy silniku 2.0 się zamęczysz... szkoda nerwów :) 3 litry będą w sam raz... jeśli chodzi o różnice w spalaniu o które pytałeś to z tego co się orientuje nie są jakieś znaczące, w granicach 0,5 - 0,8 litra... pozdrawiam
  8. Zdecydowanie Barum odpada, brat kiedyś kupił auto z tymi oponami - tragedia... więc tak jak kolega napisał KumatyWujek - Kleber w porządku ale ja też z własnego doświadczenia polece Hankooki, pozdrawiam
  9. X3 (E83) 2004 rok, 3.0d, automatyczna skrzynia: Jeżdże głównie po mieście do pracy, jakieś 7 km w jedną stronę. Z moich obliczeń wynika że spalanie na 100 km takiej jazdy to jakies 9,5 litra. W trasie przy spokojnej jeździe (120-130) jest troche lepiej, jakieś 8,5.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.