Skocz do zawartości

pawwelch

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 535d 2005

Osiągnięcia pawwelch

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, uporałeś się może z tym błędem? Bo mam ten sam błąd też przy gaszeniu obroty zarejestrowane okolo 300-400. Wymieniłem zawory sterujące turbo, podciśnienia, map sensor, czujnik temperatury w dolocie i nic to nie dało a po skasowaniu błędu na odpalonym silniku czuć różnice na niskich obrotach.
  2. Nic to nie zmieniło niestety. EDIT. Udało się, pokopałem trochę w lma I zmieniłem alc_fahrzeug na aktive, teraz ładnie skręcają. Dzięki wielkie za pomoc :cool2:
  3. Dodałem $524 do cas i lm, zmieniłem vin modułu lm i zakodowalem go pustym manem. Modułów od lamp nie kodowałem, to będą rsmc, lsmc i je zakodować pustym manem?
  4. Czyli usunąć kod wyposażenia 522 z fa?
  5. Kodowanie już prawie ogarnięte, lampy dynamic z 2006r moduły pod lampami, modulu ahl w schowku nie ma, kupiłem moduł lm mit ahl i lampy ożyły, przyjęły ładnie kodowanie oraz zniknęły błędy od czujników poziomowania na wahaczach. Natomiast przy sprawdzaniu czy skręcają okazuje się ze nie czy to na postoju czy podczas jazdy ( przełącznik na auto) ale w inpie na teście chodzą we wszystkie strony. Czy trzeba może jakoś wykonać kalibracje czujnika kąta skrętu kierownicy?
  6. Witam wszystkich, pomógłby mi ktoś w kodowaniu dynamic xenon? W moim aucie powinny takie być ale poprzedni właściciel zmienił na zwykłe i stare wykodował usuwając wpis $524. Próbowałem dodać ten wpis według opisów na innych forach i filmach ale wszystkie dotyczą wykodowania funkcji lamp skrętnych więc robiłem wszystko w odwrotnej kolejności i zatrzymałem się na etapie w którym wpis jest dodany w CAS ale NCS nie chce mnie przepuścić dalej w LMA przez błąd "Indeks kodowy następujących jednostek sterujących jest niedozwolony dla tego zadania kodowania: LMA 14". Auto z 07/2005r, lampy nie skręcają ani nie poziomują się, dioda przy włączniku nie mruga.
  7. Witam, na inpie pojawiają się sporadyczne błędy tak jak np niski poziom oleju Ale czujnik mam uszkodzony więc raczej nie mógł tego zarejestrować i w większości błędów zarejestrowane napięcie podczas wystąpienia błędu to 11.8v A ładowanie na odpalonym silniku jest 14.8v. Czy ma to jakiś powiązanie? Aku do wymiany albo regulator?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.