Marston
Zarejestrowani-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
e39 2.5i 192km
Osiągnięcia Marston
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Skoro to jest Mpakiet II to mogą podejść amorki z tej aukcji ? Sachsy mpakietowe lub bilstainy B6/B8 ? https://allegro.pl/oferta/sachs-amortyzatory-przod-bmw-5-e39-m-tech-odboje-6671205273?offerId=6671205273&inventoryUnitId=oFkCFZs-PqqQI3lrT2EeZg&adGroupId=YTlhZGE0YWItZTE1Mi00ZjQ4LWJkZjItZWIwY2VkYWNhYmYzAA&campaignId=OGYyMDRkZTMtMTcyMC00ODhkLWFmYTgtNDk3NmM4YzYyNGI2AA&sig=7dbdfc5e7f2b2b427bc0a49007eba4fc&utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=ads&gclid=CjwKCAiA_Kz-BRAJEiwAhJNY70UGVhirSYNGDshll_38Rl5R6ZYWdeyF_wVk4TdO9330a9Vf3qfR-RoCcP0QAvD_BwE
-
Cześć, prośba czy dało by radę rozkodować po VIN: WBADL71070GV18708 jakie mam zawieszenie w becie, bo szukam odpowiednich amortyzatorów SACHS jakie tam dobrać, czytałem że są różne rodzaje bodajże 3 ?
-
Myślałem nad nowymi z EIBACHA prokit, ale tam nie mogłem znaleźć na sztuki tylko komplet za 850zł, a ja nie potrzebuje kompletu, tylko na przód i pomyślałem czy używki ori też będą git.
-
Szukam opinii chce kupić używane sprężyny mpakiet na przód 2x z takich aukcji myślicie, że warto czy omijać szerokim łukiem używek ? https://allegro.pl/oferta/bmw-e39-530d-m57-sprezyny-sprezyna-m-pakiet-7846668097?reco_id=0072ecd4-9dbe-11ea-b5b2-ecf4bbd60ca8&sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017
-
Ja przejechałem autkiem około 25 tyś, właściciel +-10 tyś na tych gwintowanych z czego prawa strona jest bardzo zużyta w porównaniu do lewej. Mam 18" nisko profilowe opony przy tych amortyzatorach jazda to prawdziwa udręka, po mieście więcej jak 30-40 to nie mam gdzie się rozpedzić. Nie mówiąc o jeździe po Wrocławiu gdzie często przyjeżdżam, tam to jak przed pługiem trzeba zwolnić na tych "przejściach". Jakie sprężyny do B6, aby wszystko ze sobą "współgrało" ? Najlepiej by mi pasowało, aby było w miarę sztywno i komfortowo, a nie jak taczka, ale żeby też nie pływał na zakrętach.
-
Witam, pytanie gdzie oprócz ASO kupię lusterka "M-pakiet" przygotowane do malowania, ponieważ mam nadwozie koloru imolarot i nigdzie nie dostanę takich lusterek. Jedynie jak patrzyłem to większość jest czarna lub srebrna. Chodzi mi o jakieś strony zaufane z częściami, patrzyłem na autodoc gdzie 24/h jest promocja 30% i jakieś podejrzane to dla mnie, wyglada na fake i opinie jakieś niezbyt. Pytam o te lusterka ponieważ obecnie mam jakieś chińskie zamienniki AC schnitzery których nie da się nawet regulować odpowiednio, w lewym widzę dobrze, natomiast w prawym nic nie widać, składanie lusterek również nie działa. Mam odczucie, że to nawet lusterka z jakiegoś anglika i nie od tego auta.. Kolejna sprawa mój poprzednik założył na przód amory MTS GOLD ze sprężynami nie wiem jakimi (pewnie co były w zestawie), tyłu nie ruszał. W praktyce to wygląda tak, że przód strasznie nisko siedzi, a tył jest w górze, a jeździ się jak by to było jakieś zawieszenie gwintowane straszna taczka z przodu, mega nie przyjemne tłucze o nadkola. Robiłem test na diagnostyce wykazało lewy 86%/ prawy 60%. Postanowiłem, że za jakiś miesiąc wymienię całe zawieszenie, aby był spokój, poczytałem trochę starych postów i co powiecie na 4x bilsteina b8 + sprężyny od eibacha w sumie to nazywa się w zestawie b12 pro kit. Zależy mi, żeby odczucia były jak najbardziej zbliżone do oryginalnego m-technika jak było w oryginale. Tutaj nasuwa mi się kolejne pytanie, jakiego producenta zamiennik wahaczy jest zbliżony lub oryginalny m-technik'owy. Sprawdzałem na allegro, taki najdroższy zestaw nasunął mi się Lamfordera wahacze+stabilazatory i końcówki drążka kierowniczego za 1450 zł na sam przód lub z sachsa.
-
Sprawdziłem na komputerze ze znajomym, pompa miała 3.80 czyli chyba prawie książkowo ? Auto kręciło tak cichutko, ale odpaliło za drugim razem. Wtryskiwacze na bank są temu winne, pytanie ile będzie kosztowała taka kuracja wtrysków ;/ Będzie trzeba zrobić cały komplet bo nie opłaca mi się robić chyba tylko tych 2 ?
-
Właśnie ten znajomy który sprawdzał mi komputerem zna się bardzo na e39 i kiedy auto chodziło mówi do mnie że słyszy pompe progową, i jak słyszy taki dźwięk to znaczy że bliska zgonu jest, faktycznie było ją dziwnie słychać, ale ja się tak nie znam i nie domyśliłbym się w życiu że to pompa progowa pada
-
Sprawdziłem w inpie korekty wtryskiwaczy, ponieważ mam problem z rozruchem samochodu długo kręci na zimnym tak z 2-4 sec, na cieplym troche lepiej, ale nie pali od strzala. +bład 256 Luftmassenmesser czy ten bład oznacza, że na 100% padła przepływka https://ifotos.pl/z/qsrhhrr https://ifotos.pl/z/qsrhhrw
-
Dzięki, zadziałało :) Ogólnie to musiałem wejść w test nr1 żeby zsumować 5 ostatnich cyferek, a następnie wejść w test nr19 i lewym guzikiem wybrać sumę która wyszła, aby odblokować pozostałe testy. Potem już udało się i zresetowało na teście 21 i pokazuje obecne spalanie, a wcześniej nie mam pojęcia czemu się zacięło na 6.1/100 :|
-
Mam problem, mianowicie czytałem na necie że trzeba wybrać na blacie średnie spalanie i przytrzymać BC, alę to u mnie nie działa.. nie ważne ile bym trzymał ten przycisk manetki no nie idzie, a spalanie cały czas pokazuje 6.1/100 jak by się zacieło czy coś. Tak ogólnie jak naciskam to BC działa, zmienia między czasem,spalaniem itp. Nie mam w aucie ori navi tylko androida 2 din. I nie mam pojęcia jak to zresetować teraz
-
Słabo szukałeś: https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/245564-przeplywomierz-masowy-powietrza-vdo-5wk96050z/ Tylko mowiles ze z siemens jest oryginalny, a to jest jakis VDO :mrgreen:
-
Sprawdziłem, przepływka jest z firmy Pierburg. Ziomek znajomy z bmw mi sprawdzał też i mówi, że to "najdroższa używka" ale i tak może właśnie podawać złe wartości i pewnie poprzedni właściciel przyoszczędził. Szukałem na necie tego przepływomierza z siemens'a i coś go nie widać same używki, albo na złych stronach szukam bo same zamienniki. Mechanik mi napisał, że czujnik wymieniał na DELPHI i pamiętam, że po wymianie tego czujnika ustały drgania silnika i ogólnie szarpania.
-
Czujnik był już wymieniany wcześniej na nowy, ale najwidoczniej to nic nie dało bo dalej wywalało błąd. Jak podłącze sie do inpy to usune i zobacze wtedy, jeszcze mam zamiar sprawdzić wartosci przeplywomierza na kompie, widzialem ze przeplywka to zamiennik byl wsadzony
-
Po 2 godzinach walki wymienilem pompe i było słychać, że o wiele lepiej brzmiała od starej która była jeszcze oryginalna.. Chodzi mega teraz, żadnych szarpnięć, przyspiesza równo od dołu do góry, ale nadal coś zamula dupe. Robiliśmy test, przyspieszenie od 0-100 trwało według kompa 11.9s do katalowego 8.9 to spora różnica 3 sec. W dodatku teraz słyszę po przekręceniu zapłonu, że z przodu przy chłodnicy słychać jakieś głośne bzyczenie bzzzzzzzz. Co to może oznaczać ? Po odpaleniu też to słychać. No i mam jeszcze pytanie, czy po wymianie pompy trzeba podpiac sie do kompa i wykasowac bledy z czujnikiem walka korbowego ?