Skocz do zawartości

fabian88

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530d 2006

Osiągnięcia fabian88

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Jeżeli ktoś posiada gumowe podkładki to chętnie odkupie, najbardziej mi zależy na tylniej lewej. :)
  2. fabian88

    Maglownica

    Kiedyś interesowałem się tematem, na zagranicznym forum polecali firmę z Danii, elstock czy coś takiego.
  3. Właśnie pomierzyłem, wychodzi 70-110 mikronów. Pomiary robiłem starym miernikiem prodig-tech GL 2H. Auto to sedan z 2006r.
  4. Jutro popołudniu sprawdzę i dam znać :cool2: ale z tego co pamiętam było raczej poniżej 100 mikronów
  5. Tak, da radę to zrobić. Wymieniałem u siebie 2 lata temu, zero wycieku do tej pory. Oczywiście nałożyłem minimalnie Victora na metalową uszczelkę pokrywy rozrządu, i na drugi dzień dopiero odpaliłem silnik. Było trochę kombinacji z założeniem pokrywy ale da radę to zrobić :cool2:
  6. No tak jak pisałem wcześniej usunąć wszystko związane z DD. Pompę wspomnienia wymienić na pasująca do nowej maglownicy. Resztę spróbuj spieniężyć
  7. Niestety ale trzeba zdemontować DD i wstawić standardowe stabilizatory. Bez tej czynności samochód będzie strasznie pływał na drodze...
  8. Również walczyłem z delikatnym drganiami widocznymi na obrotomierzu, aż pewnego dnia padł alternator. Po kompleksowej regeneracji alternatora falowania ustały :D Także może to być właściwy trop :cool2:
  9. Witam, Licznik czasu pracy w e60 od czego jest? Czy pokazuje on motogodziny pracy silnika??? U mnie wyświetla 1818,64h...
  10. No może poza zapachem paliwa, nie mam Dpf-u więc tak czy siak śmierdzi. Reszta się zgadza, tylko że naprawdę długo musi postać na wolnych obrotach żeby kopcił.
  11. Bardziej bym stawiał na wtryskiwacze, często spotykana przypadłość wtryskiwaczy piezoelektrycznych...
  12. Witam Jak w tytule, czy możliwa jest regeneracja wtrysków piezo w dieslu? Jakie są efekty i czy warto? Jak z dostępnością części? Sam zastanawiam się nad regeneracją lub wymianą , u mnie po rozgrzaniu i dłuższym postoju niebieski dymek na wolnych obrotach, oraz minimalne drgania. Cena kompletu 6 nowych ok 7500zł :duh: (dla MB CDI V6 5000zł) Miedzyinnymi dlatego szukam alternatywy...
  13. Ciekawy ten patent z taśmą teflonową. U mnie wymiana na nowe oringi też nic nie dała, również spróbuję tego patentu :cool2:
  14. Dokładnie jak wyżej, szybka i prosta robota. Wyciągnąć wentylator + wstawić blokadę nad rozrusznikiem.
  15. Twoje felgi są 8 calowe więc 245 45 17.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.