Za kierę 140 zł z przesyłką, za poduszkę z przyciskami 130zł.
Nawet nie, ale dla porównania zmierzę jej przekrój oraz tej co mam w aucie.
Jednocześnie fotel i kierownicę ? Ciężko powiedzieć. Nie wiem jakiej mocy jest mata fotela. Jak są porównywalne to można przeciążyć sterownik fotela. Jak różnica w mocy byłaby duża to sterownik nie zauważy, ale fotel będzie gorący, a kierownica nie bardzo.
To chyba nie ma sensu. Już myślałem nad ogrzewaniem w drugim aucie kierownicy trójramiennej, bo tam nie było takiej opcji i chyba lepiej to zrobić oryginalnie jak Chińczyk proponuje czyli on/off, albo z regulacją mocy (85zł). Przełącznik poza widokiem, ważne, że cel osiągnięty.
Jeszcze opis z TIS'a jak działa oryginalna ogrzewana
Kontrola temperatury
Temperatura kierownicy mierzona jest przez czujnik temperatury umieszczony na elemencie grzewczym. Sterowanie elektroniczne zapewnia możliwie najszybsze nagrzanie kierownicy do określonej temperatury 36°C. Tuż przed osiągnięciem tej temperatury moc grzewcza kierownicy zostaje zmniejszona.
Po osiągnięciu ustawionej temperatury temperatura kierownicy jest kontrolowana za pomocą sygnału modulowanego szerokością impulsu. Gdy temperatura kierownicy jest wyższa od wartości zadanej, element grzejny działa przez 10% cyklu grzewczego. Ogrzewanie kierownicy pozostaje włączone, a sterowanie jest nadal aktywne.
Element grzejny i monitor włączenia wyłączają się w przypadku przerwy lub zwarcia czujnika temperatury.
Układ ogrzewania kierownicy jest monitorowany. Funkcje monitorujące sprawdzają, czy kierownica nagrzewa się w określonych granicach temperatur. Jeśli w tym czasie nie nastąpi wzrost temperatury, ogrzewanie kierownicy i kontrolka działania zostaną wyłączone.
Charakterystyka napięcia
Element grzejny kierownicy wyłącza się w przypadku zbyt niskiego lub zbyt wysokiego napięcia.
Element grzejny zostanie wyłączony, jeśli napięcie zasilania na wyłączniku spadnie poniżej 11,6 V na 5 sek. Monitor włączenia w przełączniku pozostaje aktywny. Stan ogrzewania kierownicy zostaje zachowany. Ogrzewanie kierownicy zostaje ponownie włączone, gdy napięcie zasilania wzrośnie powyżej 12,4 V na 5 sek.
Element grzejny wyłącza się, jeśli napięcie zasilania na wyłączniku wzrośnie powyżej 16,5 V na 5 sek. Monitor włączenia w przełączniku pozostaje aktywny. Stan układu ogrzewania kierownicy zostaje zachowany. Ogrzewanie kierownicy włącza się ponownie, gdy napięcie zasilania spadnie poniżej 15,5 V na 5 sek.