Skocz do zawartości

ski89

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 2.0i

Osiągnięcia ski89

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, stary temat ale widzę, że w silniku n46b20 to norma z falującymi obrotami. Również szukam rozwiązania tego problemu, chodź u mnie nie jest tak tragicznie, bo tylko na biegu jałowym lekko spadają, falują na benzynie i lpg, najbardziej przy skręceniu kierą. Co ciekawe, gdy włączę klimę stoją obroty równiutko jak pała. Wymieniłem trochę rzeczy na nowe: świece (nie irydowe, tylko dedykowane Boscha), cewki Boscha, akumulator, valvetronic+ uszczelka pokrywy zaworów, elektrozawory sprawdzone i wyczyszczone z nagaru na sitkach (polecam bardzo brake cleaner, spray czyści jak złoto i tani jak barszcz), przepustnica rozebrana i wyczyszczona potencjometr umyty kontaktem do potencjometrów (był taki syf, że wywaliło check engine na środkowym lcd licznika) i dalej nic nie rozwiązało problemu, podmieniłem pompę wspomagania na używaną nic, chodź czasem ciężko kierą kręcić może to być właśnie problemem z obrotami (gdy zmienię na nową, dam Wam info). Zero błędów na ista, podbiłem trochę obroty, lecz nadal lipa, poza pompą wspomagania została mi odma do wymiany i kiedyś w przyszłości uszczelniacze zaworów, bo czasem yebnie dymem na postoju, gdy depnę. Olej i filtry na bieżąco zmieniane. Nie znalazłem żadnych nieszczelności w dolocie, czy wężach do pompy vaccum, zagadka dla kozaków od BMW, może jest jakiś czujnik padnięty, wałki nie wyglądają na zmęczone, ciężko zkminić, będę drążył może inpa na live coś pokaże. Pozdro!
  2. Dobra udało się, mogę już kodować FRM, wystarczyło przed SG_Codieren włączyć zapłon. :mad2: Teraz potrzebuję info, które wartości zmienić by xenony nie gasły po 20s na włączonym silniku. Ktoś podpowie, czy dalej tworzyć śmietnikową rozkminę? Dopisuję do FA(o ile jest to właściwa wartość dla xenonu) $522, potem FA_Writen dla FRM zapisuje, lecz gdy dodaję nową wartość do CAS nie chce zassać, to może byś spowodowane brakiem VIN sprawdzając w Inpie? Chciałbym zmodyfikować CAS, niestety brak mojego ZB_Number na liście w WinKFP, sprawdzę na innym pakiecie SP. Udało się, wystarczy dopisać do VO/FA $522, w FRM FA_Writem- Excute Job, potem przekodować pustym PSW_PSW.MAN i śmiga (do CAS nie dodałem FA, bo wywala błąd, lecz na niego przyjdzie czas). Teraz muszę rozkminić manualne poziomowanie lamp (zero reakcji), na trybie auto ustawia lecz wydaje mi się, że za wysoko wali po oczach innych. I oczywiście pojechać na kalibrację xenonu.
  3. Zrobiłem upgrade modułu FRM i przypisałem do niego numer Vin były same kropki (w CAS są zaś same zera). Był u mnie ziomek z e87 i bez problemu udało się zakodować w NFRM składanie lusterek przy otwieraniu zamykaniu. Czyli komp wraz z oprogramowaniem pracuje prawidłowo. Co mogę jeszcze zrobić? Czy olać temat i kupić używany FRM2? Wczoraj zmieniłem lampy przód na U-type z ksenonami (których wcześniej nie miałem). Przerobiłem przewody bo w nowych masa była wyprowadzona na inne piny, lampy świecą prawidłowo na wyłączonym silniku, lecz gdy odpalę ksenon miga jak strobo i gaśnie: wywala błąd: Dipped beam right/ left failure! Teraz serio proszę Was o pomoc..
  4. Witam. Wziąłem się za naukę kodowania w NCS Expert, chciałbym wyłączyć funkcję KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_L + H_R (ponieważ przymierzam się do zmiany zakupionej klapy poliftowej M3 look z lampami LED). Mój problem polega na wyskakującym błędzie po wybraniu Execute job wywala error: COAPI-2020: SG antwortet nicht : ERROR_ECU_INCORRECT_LEN COAPI-2020: SG antwortet nicht SG_CODIEREN. Natomiast wczoraj przy testach wywalało COAPI-2060: Codierung fehlerhaft (allgemeine) FRM_87, C_C_AUFTRAG: ERROR_ECU_CONDITIONS_NOT_CORRECT_OR_REQUEST_SEQUENCE_ERROR Info: BMW e90 2.0B 06r. Komp z Win 7x32 Inpa V5.0.6 NCS V4.0.1 SP-Daten 53.3-E89 (kolejne już tym razem z chomika) wrzucane przez BMW Coding Tool 2.4.0 Kabelek (K+DCAN),cała instrukcja, pliki instalki ze stronki ibmw.info Konfiguracja sterów ustawiona prawidłowo, profil w NCS skonfigurowany tak jak w sieci lata Może gdzieś popełniam błąd, lecz kminię od dwóch dni, testowałem wiele możliwości, szukam na necie lecz nadal brak rezultatów. Może z FA powinienem pokombinować (podkreślam uczę się i jeszcze nie rozkminiłem tych kodów FA..) A robię to tak: Odpalam NCS Expert- ładuję profil Expertenmodus- F1- F3- E89- CAS- Back- F4- F4 Odpalam NCS Dummy- LOAD FSW_PSW.TRC- Filterek Trace File- Filetr- zaznaczam w KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_L nicht_activ, oraz KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_R nicht_activ- Export FSW/PS- Nie zamykam, lecz minimalizuję NCS Dummy- w expercie F2- wybieram SG_Codieren- F3 i bummm error już wyczerpałem wszystkie kombinacje, które przyszły mi do głowy. Edytowałem "ręcznie" FSW_PSW, lecz nadal lipa, chodź przy pierwszych testach gdy zmieniałem również ręcznie BLINKIMPULS_WARNBLK na wert_03 nie waliło błędu, było coding ended lecz nie dokonywało zmian po wtórnym zczytaniu nadal wert_01 (pewnie moduł nie ma możliwości zmiany akurat tej oto wartości na wyższą częstotliwości blinków awaryjnych). Dlatego proszę Wasz o pomoc, chciałbym zmienić lampy bez lutowania rezystora, to takie słabe trochę jest..
  5. No fajnie, thx za info, pożyjemy zobaczymy, dam znać i foty po zmianie o ile nikt nie usunie.
  6. Witam Wszystkich pasjonatów marki, Posiadam e90b20 06r przód cały po lifcie, pakiet zderzaków od m3, lecz dupeczka brzydka. Dlatego chciałbym zmienić klapę tył oraz lampy led poliftowe. Czy mogę liczyć na Waszą pomoc przy przeróbce? Wszelkie sugestie osób, które przeprowadziły takiego moda mile widziane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.