BarteqMW
Zarejestrowani-
Postów
166 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
e38 750i M73N '99
-
Lokalizacja
Warszawa
Osiągnięcia BarteqMW
Współpracownik (7/14)
0
Reputacja
-
Jeśli ktoś ma problem z układem wydechowym, polecam Pana Wojtka Lutomskiego i jego firmę El-Tec z Piastowa. Dorabiałem u nich dwa katalizatory do mojego e38 i mimo że było to pierwsze V12 w "portfolio" El-Teca, robota została wykonana solidnie i terminowo. W kilku miejscach trzeba było szukać pewnych niestandardowych rozwiązań, ale jako że Pan Wojtek to fachowiec, przed którym wydechy nie mają żadnych tajemnic efekt końcowy co najmniej odpowiadający moim oczekiwaniom. Ja akurat robiłem katy, ale El-Tec ogarnia kompleksowo temat wydechów. Link do www: http://www.el-tec.pl/
-
Byłem dzisiaj na diagnozie i jade w przyszły czwartek na zrobienie. Zalezy co masz do roboty... Zadzwon, zapytaj :)
-
Poniżej kilka moich doświadczeń związanych z tematem, a które nabyłem podczas procesu "rewitalizacji" mojego smoka. POLECAM: http://autoclassicservice.pl/ Tutaj pozostaje mi jedynie dołączyć się do wszystkich innych pozytywnych opinii nt. Adama i jego warsztatu. Adam to fachowiec traktujący indywidualnie i angażujący się każdy pojedyńczy przypadek/problem. Jadąc do Auto Classic mam bardzo pozytywne i jednocześnie (niestety) rzadko występujące w przypadku innych "magików" poczucie że zostawiam samochód u kogoś komu rzeczywiście chce się nim zająć. Nie bez znaczenia jest też to że przy okazji cenowo jest rozsądnie. Do tego Adam jest po prostu sympatycznym człowiekiem z ktorym przyjemnie się rozmawia. Minusem dla niektórych mogą być dosyć długie terminy (nie zawsze) ale to akurat ostatnimi czasy jest raczej wyznacznikiem wysokiego poziomu warsztatu. Reasumując, na dzien dzisiejszy Adam jest głównym "lekarzem prowadzącym" mojego pacjenta :cool2: http://www.midparts.pl/ Polecam dla mających problemy z ASB (ul Zielonogórska w Wwa). Sam stosunkowo niedawno robiłem tam remont swojej skrzynki i rezultaty oceniam bardzo pozytywnie. Nie jest jakoś szczególnie tanio ale niestety generalnie temat napraw automatu wiąże się prawie zawsze z poważnym odpływem kasy, a biorąc pod uwagę fakt że znalezienie warsztatu który w ogóle potrafi fachowo zająć się skrzynią jest wartością samą w sobie, myślę że i pod tym względem jest akceptowalnie. Jedyna uwaga jest taka że kontaktując się z Midparts trzeba przygotować się na pozorną olewczość i obcesowość Pana Mirka ("chcesz Pan, przyjedź Pan") ale nie wpływa to w żaden sposób na jakość roboty. Pan Mirek w rzeczywistości jest bardzo uczciwym i odpowiedzialnym fachowcem, tyle że po prostu marketingowiec z niego żaden :D NIE POLECAM: http://www.mcars.pl/ Zachęcony pozytywnymi opiniami (z odległej przeszłości jak się później okazało) bezpośrednio po zakupie obecnej e38 udałem się do Mcars. No coż, kilka prostych tematów do ogarnięcia zaowocowało łącznym unieruchomieniem auta na prawie 2 miesiące, rachunkiem takim że jak dzisiaj o nim pomyślę to :mad2: a w rezultacie wiele rzeczy które Adam musi dzisiaj "zbierać" jest właśnie efektem pracy Mcars (stosowanie silikonu zamiast uszczelek, pokaszaniony konwerter po próbie "regeneracji", zapalająca się kontrolka airbagu po wizycie, brak umiejętności wyeliminowania najprostszych wycieków itp.). Mimo że właściciel-Marcin z rozmowy wydaje się być człowiekiem odpowiedzialnym i konkretnym, wyniki pracy Mcars sa kompromitujące. Ciekawostką jest miła Pani odbierająca telefony, bez specjalnego pojęcia o czym mówi, ale której zadaniem jak rozumiem jest przyjmowanie na klatę z uśmiechem połączeń od sfrustrowanych klientów. Na koniec generalna uwaga: prośba o nietraktowanie tego posta jako jedynej prawdy obiektywnej, tylko raczej jako opis moich osobistych doświadczeń z poszczególnymi warsztatami. Pozdrawiam Bartek
-
Lexus to fajne auto niemniej wyraznie widać że jest to jedynie autorska interpretacja klasy premium popełniona przez tych samych dżapanów ktorzy produkuja toyoty avensis... Porównaj choćby materiały we wnętrzu e38 i GS300 to bedziesz wiedzial co mam na mysli :|
-
Niestety kolejny temat związany z LPG, który przerodził się w - jak zwykle - emocjonalną dyskusję z cyklu "dla kogo gaz jest super a dla kogo to profanacja". Jako że tego typu debat było już na forum sporo a dodatkowo ma to już niewiele wspólnego z rzeczywistym tematem: EOT
-
Heh, dzięki Mario :wink: Będę dzwonił do Ciebie po wsparcie czekając na wycenę ewentualnych napraw :| :D
-
O, i to jest logika która do mnie trafia :8) :clap: A tak poważnie, to na dzień dzisiejszy tez jestem raczej za e65 ale myślałem że może posypie się grad argumentów za e38 (przy całym szacunku do tego co napisał Panfil :cool2: i skłoni mnie to do refleksji :D
-
Chyba zacznę się specjalizować w mniej lub bardziej sensownych tematach porównawczych :D Ale do rzeczy: Aktualnie jestem w trakcie generowania pomysłu na nowe auto. Moja druga połowa ciągnie w kierunku terenowych wynalazków (Infiniti, Jeep), ja jednak wolałbym zostać przy jedynie słusznej marce :wink: Jeśli tak by się stało to w grę wchodziłaby raczej tylko "7mka" (X5 odpada ze względu na abstrakcyjne ceny w relacji do stanu i rocznika). Silnik wyłącznie benzyna. I tutaj moje rozważania: Czy lepiej byłoby kupić e38 740i z końca produkcji czy dołożyć trochę grosza i łyknąć e65 745i (2001-2003)? Tak jak ja to widzę, to są to praktycznie dwa zupełnie różne różne auta, które łączy tylko to że są duże i są 7mkami. Oczywiste jest że koszty serwisu będą wyższe w przypadku e65, ale czy dużo wyższe? Zostanę pewnie za to zlinczowany :mrgreen: ale masywna sylwetka e65 podoba mi się przynajmniej tak samo jak smukłe e38. Jestem ciekawy Waszych opinii, co byście wybrali? Jakie są wg Was plusy i minusy jednej i drugiej opcji? Z góry dzięki. Przy okazji serdecznie pozdrawiam kolegę Zodiac, który podrzucił mi garść informacji odnośnie e65 :modlitwa: :cool2:
-
Policja złapała warszawskiego złodzieja samochodów BMW .
BarteqMW odpowiedział(a) na szerszenkiler temat w Inne zagadnienia wokół BMW
...ale chociaż (tymczasowo) o jednego mniej :cool2: -
Panowie, Zapraszam do stosownego wątku tutaj. Temat zamykam. Pozdrawiam
-
Jeden z kolegów w ponizszym temacie opisal swoje przygody z elektroniką w e63 z USA: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=59098
-
Propozycje w sprawie porządku + lista tematów do usunięcia
BarteqMW odpowiedział(a) na KinceK temat w Ogólnie o BMW serii 5
Temat zamknięty pozostaje do wglądu. Jedyne czego jeszcze można było się z niego dowiedzieć to jaki jest stosunek poszczególnych kolegów do reklamowania swoich usług na forum. Co do sporów to wszystko fajnie dopóki dotyczą one tematu i odbywają się przy użyciu argumentów a nie epitetów pod adresem innych rozmówców. W takich przypadkach egzekwujemy jedynie zapisy regulaminu. Zgodzę się z tym że generalnie to forum jest spokojne i merytoryczne i dlatego powinniśmy wspólnie dbać o to aby tak pozostało :cool2: :D -
Zamykam temat, dalsza dyskusja w tym stylu do niczego już nie doprowadzi. Poza tym na przyszłość uprzejmie proszę o stosowanie się do poniższego zapisu w regulaminie: Każda osobista kłótnia, docinki, prowokacje między użytkownikami będą kończyły się upomnieniami do zablokowania konta włącznie. Prywatne spory załatwiamy tylko na privie.
-
Niezależnie od tego Panowie widzę że opinie są dosyć skrajne i podzielone... Swoją drogą zauważyłem że o ile w przypadku e38/e39 dyskusja jest zasadna, o tyle już jeśli chodzi np. o e65/e60 podobieństw chyba nie ma (albo nie ma ich zbyt wiele). Wnętrza zupełnie inne, poprawcie mnie jeśli się myle ale "wspólnych" części też chyba niezbyt dużo (przyznaję że nie wiem czy w ogóle są). Wygląda na to że filozofia BMW w tym zakresie zmieniła się nieco od lat 90.... Chyba musze się po prostu komus "wprosić" do e38 żeby samemu się przekonać jak to jest :twisted: :8)
-
Proponuję użyć :search: Po drugie proszę o zaznaczanie nr serii [E34, E39..] oraz o nieco precyzyjniejsze tytułowanie wątku (zmodyfikowałem pierwotny tytuł). Pozdrawiam