Skocz do zawartości

Harakirii1

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 m54

Osiągnięcia Harakirii1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Od tygodnia próbuje walczyć z wykodowanien ostrzeżeń dźwiękowych o niskiej temperaturze. Samochód do E46 compact. Laptopy na których próbowałem dokonać zmian pracują na win.7 oraz win10. Próbowałem różnych kombinacji, próbowałem różnych wersji ńcs, za każdym razem niepowodzenie. Moduł świateł, abg koduje bezproblemowo. Inpa działa bez zarzutów. Problem z modułem akmb. Po reinstalacji ncs i próbie pierwszego kodowania błędu nie ma, ale zmiany nie zostają zapisane. Czyli w moim przypadku, wyskakuję coding active, zegary się restartuja, błędu na laptopie nie ma. Przy każdym kolejnym, błędy jak na zdjęciach (starsza wersja ncs błędy o coapi, nowsza o cabd) Odczytuje plików poprawnie, modyfikować mogę, zapisać zmiany teoretycznie też mogę, błąd na końcu. Pany, jak to ugryźć? Edit* zdjęcia się nie ładują, tu linki bezpośrednie, sorry. https://zapodaj.net/9e5e9f9329b6e.jpg.html https://zapodaj.net/e84e3a80a0f3b.jpg.html
  2. Tarcza kotwiczna w 100% ok. Nic nie haczy
  3. A nie objawiało by się to wycie cały czas? Dziwny zbieg okoliczności że stało się to zaraz po wymianie hamulców:-/
  4. Pompę wspomagania zmieniałem i to nie rozwiązało problemu. Przyglądałem się dokładnie tarczy kotwicznej i nie ma szans żeby dotykała tarczy hamulcowej. Luzy na łożyskach - może to być przyczyną? Co najprościej w tej sytuacji zrobić? Podmienić tarcze + klocki? Magiel jest suchy.. ponadto objaw nie występuje za każdym razem. Przypuszczam że gdyby coś z maglownica to wyło by ciągle. Np na stacji diagnostycznej gdy próbowałem wymusić dźwięk to bezskutecznie.
  5. Cześć. Problemem nierozwiązany od maja, właściwie od kiedy kupiłem nowe klocki i tarcze textar, pojawiło się to "wycie" dzisiaj : https://streamable.com/aqrmb https://streamable.com/wq327 Ponadto przy zgaszonym silniku i delikatnym spadku (toczenie się kół) również wyło, przy wjeździe na wprost pod lekkie wzniesienie - wyło. Chociaż najczęściej jak na filmie. Filmy nagrany z lewej i prawej strony. Mechanicy rozkładają ręce. Sama tarcza, z założonym jarzmem kręci się "na oko" równo. Nic i nic nie haczy, nic nie przyciera. Wymieniłem tłoczek, gumki, odpowietrzałem wszystkie koła, nic to nie dało. Na podnośniku nic nie wyło, podczas gdy 30sekund wcześniej podczas cofania już tak. Nakierujecie mnie, gdzie powinienem zajrzeć kolejno? Do szału mnie to doprowadza. Nowa pompa wspomagania, Układ przepłukany 5l płynem. Magiel suchy.
  6. Kolego w czym był problem?
  7. Nie. Zacząłem się zastanawiać nad łożyskiem w kole.
  8. Witam. W większości przypadków dzieje się tak podczas mocnego skrętu w prawo. Rzadziej (ale czasem też występuje) w lewo. 2 film nagrany podczas jazdy na 1w prawą stronę, pierwszy przy podjeżdżaniu pod bramę (toczenie się + hamulec) Przy max. skręcie odcina wspomaganie na chwilę. Płyn zmieniony. Pompa czy magiel? https://streamable.com/dvteo https://streamable.com/z1x3x
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.