Skocz do zawartości

Jakub M

Zarejestrowani
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330i sedan

Osiągnięcia Jakub M

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Szukam kogoś kto zmodyfikuje właściwie (oczywiście nie za darmo) plik softu do mojego bmw. Szukam osoby która zrobi to jak powinna mam wątpliwości co do działania tunerów w okolicy czy aby napewno nie wgrywają gotowców i chciałbym mieć mapę przystosowaną właśnie pod MÓJ samochód. Zczytany zostałby plik oryginalny auta przesłany na maila i po obróbce opłacony odesłany gotowy i wgrany do mojego autka. Proszę o pomoc w znalezieniu osoby która będzie chętna oraz odpowiednia do tej czynności celuję w wynik około 250km była mapa wlasnie na taką moc i przyspieszenie było super jednak występowały sporadyczne dymienie przyduszenia itp mechanicznie jest już wszystko sprawdzone od ciśnien po wtryski przepływomierze zaworki pompki filterki kompresje a na oryginalnym oprogramowaniu nie ma żadnych problemów :D i autko :D aktualnie na takim śmiga Polecicie kogoś :8)
  2. Lepiej bedzie po prostu założyć ten wydech z 330i czy może wyciać dziure przy końcu puchy przy końcówce i wywalić tylko wate? Szczerze robię to dla zabawy a chciałbym przy tym osiągnąć jak najlepszy efekt :D
  3. Witam chcialbym zapytać czy wydech końcowy z 330i bedzie pasowal do 330d bez jakichś większych przeróbek chcialbym go nabyć ze wzgledu na chromowane końcówki i wybebeszyć :D Zmontować to ładnie na obejmy by ewentualnie w przyszlości móc wrócić do oryginału.
  4. Wszystko spasowalo działa jak należy pękniety plastik wewnętrzny przymocowalem wkrętem do elementu z odblyśnikiem na stale ( nie mialem już drugiego calego) trzyma sie extra polecam takie rozwiązanie temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam :D
  5. Sprawa została wyjaśniona po odłączeniu lewej lampy samopoziomowanie w prawej wymienionej działa... Więc czeka mnie jej rozklejenie śmierdzi w środku spalenizną będę chciał zaswapować ze starej silniczek ale jak się do niego dobrać i czy z prawej będzie pasowal..
  6. Witam. E46 320cd 2004r (polift) Wszystko działało pięknie mialem spotkanie z sarenką no i musialem wymienic prawą lampę. Wszystko pięknie ale lampy nie wykonują testu góra dół po zapaleniu ani nie reagują podczas próby przestawienia ich manualnie. Podczas próby na starej lampie też nic się nie dzieje( plastiki tylko spękały) Pytanie czy muszę z tym jechać na kompa czy jest może jakiś jeszcze czujnik czy cos co by mogło uszkodzić przy uderzeniu prawą stroną. Czy jeśli prawy silniczek lampy jest uszkodzony lub jest przerwana wiązka nie działają obie lampy? Wydaje mi się że mimo wszystko lewa lampa powinna działać normalnie a nie działają obie zastanawiam się co może być przyczyną po takiej przygodzie jutro sprawdzę wiązkę dochodzącą do prawej lampy. Chyba że komputer wykrył moje (grzebanie) :mrgreen: i świadomie wyłaczył tę opcję będę miał dopiero do niego dostęp w niedzielę :D Jest jakiś bezpiecznik który za to odpowiada? Sprawdziłem wszystkie i są ok ale może ktoś przebadany ma lepiej ten temat. Proszę doradźcie :D Dodam że reflektory są z soczewką ale to nie te typu xenon.
  7. Sprawa rozwiązana przekręca się w bok i żarówka wychodzi :D Jednak wygląda całkiem inaczej jak w przedlifcie wygląda ala jak postojówka tylko wieksza i pomarańczowa :mrgreen:
  8. Jestem od niedawna przeszcześliwym posiadaczem e46 w niespotykanie dobrym stanie z fabrycznym przebiegiem chcialbym bez jakichkolwiek uszkodzeń reflektora i wiekszej ingerencji wymienić żarówki kierunkowskazów na te ala z niebieskim szkłem jednak nigdzie nic nie znalazłem wiec pytam tutaj nie miejąc pewnosci jak to zrobić nie będę tego ruszał i ryzykowal Lampa coupe polift jest kierunkowskaz polączony z reflektorem dostęp od srodka jakby jest pytanie czy to trzeba przekrecić w bok czy jest na to jakiś inny sposób próbowalem z czuciem przekrecić ale nic się nie zadziało a na siłę nic nie chce próbować Z góry dzięki :D
  9. Oba czujniki jak sprawdze miernikiem maja bardzo podobną oporność lub nawet taką samą a jak sie podgrzeje zapalarą to wartości sie zmieniają czyli jest ok. Zmienilem spowrotem na ten czujnik co byl i dalej pokazuje jakies farmazony i wyje jak chce dzis jeszcze raz przejrze instalacje Czujnik kupilem w sklepie motoryzacyjnym jakiejś x firmy.. mimo wszystko powinien pokazywac caly czas to samo tylko margines bledu a on jakby sie odpinal i podpinal jeden i drugi czytalem na innym forum ze ktos mial przerwe w obwodzie nawet w zegarach Ale juz kiedys tam grzebalem sprawdzilem to od razu i tam jest ok
  10. Odkąd kupilem samochod termometr temperatury zewnętrznej pokazywal ok. Dopiero przy mrozach -2 i mniej po przekreceniu kluczyka pojawialo sie -40 i po pol stopnia szla do gory temperatura tak po przejechaniu okolo 30km juz pokazywalo ok jak bylo cieplej to caly czas ok. W końcu stwierdzilem ze czujnik temperatury zewnętrznej wymaga wymiany to zakupilem nowy no i pozniej jezzcze wtyczke bo myslalem ze moze wtyczka zle laczy albo cos no i jeszcze bardziej problem sie poglębszyl teraz to zawsze rano wyje miga ze jest to !%@£#$&! -40 i sie laduje xD nawet jak jest to +5 na zewnatrz a jak sie przestawi na godzine albo cokolwiek guziczkiem bc to i tak po ponownym przekreceniu kluczyka rano pojawia sie -40 i wyje juz 3 lata i teraz jeszcze w lecie chyba wyło bedzie jak z garazu bede wyjezdzal lelpiej bylo te pieniaze na te wtyczki i termometry w lufe zwinąć i podpalić i zostawić tak jak bylo nic nie ruszać
  11. Ewidentnie problemem był jeż wiatrak nawiewu rozwijał jakieś kosmiczne prędkości i dlatego skutecznie na postoju na pelnej jego mocy chlodził nagrzewnice teraz przy - 10 juz po odpaleniu samochodu rano w środku jest cieplo Ciekawe że jak sie zamklem w aucie i słuchalem co sie dzieje to dzialal caly czas myslalem ze to ma tak byc przez chwile jak wylacze zaplon ze ma dzialac jednak okazało sie ze nawiew nawet w nocy chodził :mrgreen:
  12. Po wymianie tego jeża bo na calym gazie wiatraka nawet powinno zacząć grzać rano po odpaleniu i chwili postoju
  13. Nowa pompa wody nowa nagrzewnica nowy termostat nowa chlodnica nowy zbiorniczek nowy elektrozawór i ostatnio jeszcze nowa uszczelka pod glowica i nowa zregenerowana glowica a także jeż 2 tygodnie temu bo papał prąd w nocy wiec chyba wystaczy ogrzewanie np na -5 na pelnym gazie wiatraka na postoju jest ale jak przyjade do roboty ale na tyle znam tak dobrze ten samochod ze chcialbym to usprawnić. Ogrzewanie dziala poprawnie tylko chcialem zapytac czy mozna zwiekszyc wydajnosc pompy wody w jakis taki prosty sposob jeśli nie to trudno Może ten jeż mial na to wplyw ze wiatrak za duzą mocą szedl sprawdzę to jeszcze raz rano
  14. Przez 3 lata wymieniłem w tym aucie wszystko wlacznie z remontem silnika wiec raczej jakby bylo źle odpowietrzone to bym wiedzial jak jest dobrze dogrzana to stoje w miejscu i na wolnych ogrzewanie jest. Wiec na krotszych odcinkach typu 15 20 km przy temp. - 5 -10 chcialbym zeby bylo bardziej wydajne to ogrzewanie na wolnych obrotach bo jak jade to grzeje a jak rano odpale jak np zostawie ja gdzies na dworze i na 5 min zeby troche odtajalo to nic to nie daje a ino przejade 10m 2 tys obr to juz mom cieplo bo pompa wody sie kreci szybciej. Aaaaaa z resztą Za bardzo chce dbać i mieć idealne ale do mercedesow są do kompresorow tuningi mniejsze kolka pasowe zwiekszajace jego wydajnosc Czyli po prostu takiego kola pasowego nie dostane tak
  15. Chcialbym miec ogrzewanie na wolnych obrotach m54b30 przy 1500obr grzeje pieklo a na duzym nawiewie na postoju zanika dodatkowej pompki obiegowej ogrzewania przy elektrozaworze brak pompa wody nowa. Czy z jakiegos innego bmw to kolo pasowe co montuje sie do pompy wody bylo by mniejsze i by pasowalo?? Wtedy sama pompa krecila by sie troszke szybciej i ogrzewanko by bylo lux i chlodzenie lepsze i wogole przerobione wszystkie rzeczy od gazu po dlawiki nagrzewnice i inne duperele. Wiec postanowilem to jakos w ten sposob zmodyfikowac. Elektrozawor ogrzewania z pompką obiegową nic nie da bo nie ma wtyczki :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.