Skocz do zawartości

madrista4ever

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F36 2015r

Osiągnięcia madrista4ever

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Okazało się, że to koło pasowe, a dokładniej łożysko w nim tak świszczało. Wymiana pomogła. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
  2. Dzięki za zainteresowanie tematem :cool2: Jest to słyszalne głównie podczas powolnej jazdy - 20-30km/h, chociaż przy większych prędkościach może to zagłuszać silnik i szum opon. Ruchy kierownicą nic nie zmieniają, słychać to zarówno przy jeździe na wprost jak i przy skręcaniu, więc myślę, że to nie wspomaganie. Hamowanie raczej nic nie zmienia, natomiast są momenty gdy nic nie słychać i chwile gdy jest to dosyć głośne. Sam zacząłem się zastanawiać czy to coś w na tarczy hamulcowej nie trze. Auto jest w automacie, więc ciężko powiedzieć coś o jeździe na jałowym.
  3. Może ktoś się spotkał z czymś takim i będzie w stanie doradzić co u licha takiego się dzieje. Podczas powolnej jazdy słychać dziwny odgłos i nie bardzo mam pomysł co to może być. Napinacz paska wymieniony i bez zmian. Poniżej nagranie z auta.
  4. BMK, a powiesz coś o tym ? Bo z tych wartości co oni pokazali, to aż takie ciche nie jest ... zwłaszcza 72 DB przy 140 km/h, w 4er jest podobnie
  5. 65 to bardzo cicho, z tego co widzę na oponeo to średnia dla innych to 71-73
  6. Potrzebuję porady osób, które temat już zdążyły przerobić. Mianowicie jakie opony R19 są najlepiej wyciszone(w połączeniu z jakością - dobre marki), potrzebuję rozmiaru 225/40 przód oraz 255/35 tył, ROF są zapewne najgłośniejsze, więc odpadają. Czytałem coś o Goodyear`ach, że są jednymi z cichszych i na oponeo się to względnie potwierdza, pytanie czy można się sugerować ich etykietami. Czy może ktoś ma temat sprawdzony i wie jakie opony nie drą się okrutnie na autostradzie ?
  7. Co do cena/jakość wyciszenia pełna zgoda. Co więcej na YB można znaleźć filmik z wyciszania 6-er, więc auta za pond 500k i tam też jest kiepsko. Ja rozumiem ... optymalizacja kosztów czy nawet wagi auta, ale np. Lexus radzi sobie z tym dużo lepiej, więc się da, coś ewidentnie poszło nie tak BMW. Bawaria ma też kilka zalet, na pewno skrzynia biegów i szeroka gama silników oraz w porównaniu do np. Lexa ma ciągle diesle. A co do wyglądu to seria 4 i 6(szcególnie) są jednymi z ładniejszych IMO.
  8. Ja rozumiem, że szyby bezramkowe i dlatego jest głośniej od strony szyb, ale to auto jest całe głośne. Od podłogi i nadkoli, po przednią szybę i dach, więc wydaje mi się, że jest dosyć duże pole manewru do wyciszenia, pytanie czy ktoś to robił i czy dało to dobry efekt ? Zresztą jest to auto lekko sportowe jakby nie patrzeć, więc z założenia mało kto będzie nim jeździć do 100 km/h, zwłaszcza że po 5 sekundach można mieć więcej. Czytałem wątek 3-er i tam jest nie lepiej, więc to raczej szkopki pokpiły zupełnie sprawę wyciszenia niż jest to wina tylko szyb bezramkowych, szkoda bo wiele temu autu nie brakowało do udanego tworu.
  9. Wcześniej jeździłem Insignią i założyłem sobie, że następne auto to będzie Lexus lub BMW, bo przecież musi być znacznie ciszej i bardziej komfortowo ... Padło na BMW 4 GC i złapałem się prze okrutnie na w wiarę w markę premium ... jest nie lepiej jak w Oplu, więc na dłuższych trasach powyżej 120/130 jest dramat. Teraz najważniejsze pytanie, czy ktoś robił coś z tym i czy jest jakikolwiek sens to ruszać ? Czy można to auto wyciszyć w taki sposób, aby stało się komfortowe ? Czy wyciszenie całej podłogi od środka z nadkolami i bagażnikiem oraz ewentualnie dachu oraz maski coś pomoże ? Czy można wymienić szyby na jakieś akustyczne ? Czy jest tylko jeden rodzaj szyb i innych na rynku nie ma ?
  10. Tak też myślałem, że przełożenie foteli to niewykonalne, a czy można dołożyć mechanizm to nie wiem czy jest miejsce w fotelu. A co do wentylacji to jak sobie radzić bez niej w leci przy skórzanej tapicerce ? Sama perforowana skóra w miejsce jednolitej coś zmienia ?
  11. Drodzy użytkownicy forum ... ktoś może wie coś na temat możliwości dołożenia wentylowanych siedzeń ? Z tego co się orientuję to seryjnie chyba nie ma możliwości ich wyboru, pytanie czy taka modyfikacja jest możliwa ? Oczywiście wiem, że trzeba najpierw wymienić skórę na perforowaną i ewentualnie dołożyć mechanizmy lub kupić gotowe fotele z 5/6 z wentylacją ? I tutaj pytanie czy któryś z tych wariantów jest do zrobienia i podpięcia pod komputer, aby wszystko działało ?
  12. Ktoś może coś więcej wie o tym egzemplarzu ? Ktoś był oglądać ? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-430d-m-sport-pakiet-serwisowy-ID6BrauZ.html#fdef2670d1
  13. Coraz to lepsze kwiatki wychodzą o tym aucie, nie ma to jak kupić samochód u uczciwego handlarza ... Po kradzieżowy to rozumiem, że właścicielowi zwinęli samochód, ubezpieczyciel wypłacił odszkodowanie i po znalezieniu auta firma ubezpieczeniowa stała się właścicielem pojazdu i sprzedała w jakiejś licytacji następnej osobie ? Z ciekawości taki samochód jest teraz czysty w papierach i prawo własności jest uregulowane ?
  14. No właśnie ta Austria mnie ciekawi, bo sprzedaż to f-ra Vat marża, a w Austrii auto było tylko tydzień, wpadło i wyjechało do Polski i śmierdzi mi to karuzelą Vatowską ... jak sprawdzić czy pierwszym właścicielem była firma ?
  15. Ktoś może coś o tym aucie powiedzieć, ktoś oglądał, coś podejrzanego ? Ktoś jest w stanie powiedzieć czy pierwszym właścicielem za granicą była firma czy osoba prywatna ? vin: WBA4C11040 G272214 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-bmw-430d-gran-coupe-m-head-up-harman-merynos-ID6BsTBD.html#a9de231f9b
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.