Skocz do zawartości

Bmw545i

Zarejestrowani
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60

Osiągnięcia Bmw545i

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Mówił, że zmienił na deskę europejska bo taka mu się bardziej podoba i w sumie się zgadzam bo ta wyskalowana w milach i obok kilometrach to trochę za dużo tam jest. Mo cóż w weekend chyba podjadę i zobaczę, zahacze jeszcze po drodze o Radom bo tam sporo perełek jest. Mnie najbardziej zależy na zdrowym silniku bo te motory 500k km powinny zrobić bezproblemowo a ten ma 340k km i jest to wiarygodny przebieg bo nie wierzę że jakakolwiek e60 może mieć poniżej 200k km dzisiaj. Takie moje zdanie.
  2. Hej, no właśnie już to rozgryzłem. Rurkę mam zrobioną 3 lata temu i jakieś 50k km temu więc bym ją wykluczył, no nic czeka mnie zdejmowanie kolektora dolotowego bo i tak muszę wymienić silniczek ten z tyłu bo mi ciągle błędy wyrzuca, że ta DISA szwankuje itd. i przy okazji się tam zajrzy. Majster mi polecił abym sprawdził odpowietrzenie (trójnik) tam z przodu bo ten wyciek jest jak na razi delikatny itd.
  3. Hej, odkopuję temat bo u mnie tez zaczęło coś cieknąć (płyn chłodniczy) z przodu silnika i mój mechanik mówi, że to spod dekla wanny gdzie ta rurka jest umiejscowiona. Teraz pytanie do majstrów: czy jak zdejmę kolektor i ten dekiel aluminiowy co tę rurkę osłania to czy tam w tej wannie powinno być sucho? Wg mnie powinno być sucho i jak te uszczelki na rurce są nieszczelne to wtedy tam się zbiera płyn chłodniczy i jak zauważyłem tam jest też mały nawiert w tej wannie i tamtędy to wypływa na zewnątrz jak już się tam nasączy? Czy ktoś może mi to potwierdzić? Dziwna sprawa bo ma rurkę ogarniętą jakieś 50k km temu i teraz znowu by tamtędy zaczęło cieknąć?
  4. Hej, odkopuję temat bo u mnie tez zaczęło coś cieknąć (płyn chłodniczy) z przodu silnika i mój mechanik mówi, że to spod dekla wanny gdzie ta rurka jest umiejscowiona. Teraz pytanie do majstrów: czy jak zdejmę kolektor i ten dekiel aluminiowy co tę rurkę osłania to czy tam w tej wannie powinno być sucho? Wg mnie powinno być sucho i jak te uszczelki na rurce są nieszczelne to wtedy tam się zbiera płyn chłodniczy i jak zauważyłem tam jest też mały nawiert w tej wannie i tamtędy to wypływa na zewnątrz jak już się tam nasączy? Czy ktoś może mi to potwierdzić?
  5. Hej, ja mam termostat założony w 545i na 95 stopni zamiast 105 stopni i oprócz tego, że raz na jakieś kilka miesięcy się mi check engine zapali z tego powodu, że otwarty poniżej nominalnej temperatury to wszystko jest ok. A jest opcja aby to jakoś zakodować czyli zmienić temperaturę otwarcia na kompie z 105 na 95?
  6. Bmw545i

    N62 - Problemy

    Hej, mam takie same odczucia z tym nagrzewaniem się bo bardzo szybko się grzeje ale też niestety bardzo długo stygnie i nawet latem po nocy pod chmurką jest ciepły jeszcze rano. A tak jak przedmnówcy napisali to jest tam sporo rzeczy, które lubią się zepsuć i największym problemem w tym silniku jest, że czasami na przykład trzeba silnik wyciągać aby się do czegoś dostać bo miejsca mało itd. Ja mam zrobioną rurkę przed 300k km i teraz znowu coś się zaczyna sączyć a mam teraz niecałe 350k km i chyba czeka mnie zdejmowanie kolektora i oby to nie tylko rurka... pompa wody też dwa razy wymieniana ehh. Do autora: kupiłeś autko z N62 silnikiem? Pochwal się :D
  7. Hej, cos musi w tym być bo u siebie odkręciłem klemę ujemną i zakręciłem z powrotem, skasowałem błąd i nie świecą się już poduszki.
  8. W weekend odpinałem aku i później skasowałem wszystkie błędy i błąd restraint system faulty zniknął a powiem, że klemy nie wymieniłem. I bądź to człowieku mądry, olewam temat - pewnie aż znowu powróci...
  9. Podłączyłem inpę i po skasowaniu błędów mam ponownie 9AFF, który się pojawia od razu czyli chyba wezmę się za tę klemę plusową na początek... jeszcze dodatkowo mam kilka rodzynków takich jak padające CCC :(
  10. Hej, mam pomysł jeszcze jeden bo skoro błąd wraca cały czas to spróbuję skasować błędy, wyłączyć zapłon i on się od razu pojawia znowu więc zobaczę, który to jest. Może być, że klema nie jest dokręcona. Spoko, dzięki za odpowiedź, długi weekend się zbliża więc czas posiedzieć trochę w garażu. Mam jeszcze jeden błąd wkurzający od wentylatora w skrzynce z komputerami, ciekawe czy to tylko bezpiecznik czy wentylator się skończył.
  11. Hmm, za każdym razem jak podpinałem kompa to zapisywałem błędy itd. i po przestudiowaniu PDFów błąd 9AFF pojawił się dopiero teraz po raz pierwszy więc śmiem domniemywać, że może ona nie jest uszkodzona. Najgorsze, że nie da rady go skasować INPą... może odepnę aku i wtedy zniknie? ;/
  12. OK ale czy jest możliwość aby ją jakoś sprawdzić? Chodzą używki po 200 zł ale czy moja aby na pewno jest zła? Sorry za drążenie ale nie lubię wymieniać czegoś co jest może sprawne. Dziwne bo pół roku temu te same błędy i po odpięciu aku i naładowaniu go do pełna problem zniknął więc to mnie dziwi, że gdyby klema była uszkodzona to nie ważne czy aku naładowany czy nie to błąd by wyskakiwał, nie?
  13. Hej, mam ten sam problem - czy on może powodować błąd w idrive "restraint system faulty" i poduszki się święcą na czerwono? 01 SIM/SGM OKAY 1 Fehler eingetragen 9408 60
  14. Hej, dzięki za odpowiedź. TO znaczy, ze klema do wymiany? Da radę ją jakoś sprawdzić w domu czy wystrzelona? Ona chyba jest przy plusowym biegunie na akumulatorze?
  15. Hej, opiszę moją historię. Poprzedni właściciel wymienił w mojej e60 wnętrze na poliftowe i przy zakładaniu obicia przednich drzwi pasażera ułamał kostkę od bocznej poduszki powietrznej i zaczęło wywalać błąd w idrive z tytułu postu. Dokupiłem wtyczkę i podłączyłem poduszkę boczną pasażera i po skasowaniu błędów w INPA - błędy dalej istaniały. Poczytałem na forach, że to może być niedoładowany akumulator - ten mam dość nowy boscha niecałę dwa lata temu kupiony itd. Ładowałem aku specjalnym elektronicznym prostownikiem itd i po podłączeniu aku i wykasowaniu błędów w INPA - błąd restraint system faulty zniknął i tak przez prawie pół roku spokój i aż teraz pojawił mi się znowu. 0E SFZ OKAY 1 Fehler eingetragen 9AFF 60 Na forach piszą, że to klema pirotechniczna w akumulatorze przy plusie. Nie sądzę aby to u mnie był problem bo auto nie miało nigdy wystrzelonych poduszek itd. Dodatkowo mam jeszcze jeden, który po rozszyfrowaniu też od poduszek jest: 01 SIM/SGM OKAY 1 Fehler eingetragen 9408 60 Ktoś ma jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.