SPOKOJNIE!!!! Przychodze na ratunek, mialem dokladnie ten sam problem, ma on kilka faz. Pierwsza zalecajaca udanie sie do warsztatu, odpalanie silnika, odglos gwozdzi przez 50 sekund a druga to taka ze slyszymy je juz nawet podczas jazdy. Diagnoza? WASTE GATE (zawór upustowy turbiny) zarowno w silniko n13 jak i n20 bmw się nie postarało, zepsuli sprawe po calosci, te odglosy to oznaka ze zawór zaczyna sie blokować i nie moze normalnie pracować. Co ja zrobiłem? ponieważ ta część nie występuje jako nowa, to moi mechanicy popowiedzieli mi ze mozna taka czesc zamowic zregenerwoana, zamowilem raz (800 zl z robocizna) jednak niestety po 30 km te same objawy, no nic zareklamowalem to bo jest na to gwarancja roczna. zalozyli druga czesc, no i co? [BAD] blada po paru km ten sam problem, mocno sie glowilismy az w koncu znalazlem haslo firma genesis!!! regenerowane turbiny z dwuletnia gwarancja, wkurzony tym faktem ze auto stoi 2 tyg w warsztacie, zamowilem regenerowana turbine poniewaz nie mozna tej czesci dostac osobno (koszt cos ok 1700 zl), zamontowali mi i UWAGA przejechalem 700 km do teraz i poki co nie ma problemow ani okropnego glosu. bmw sie nie postaralo z tymi silnikami niestety... ale poceiszajace jest to ze mam 2 etnia gwarancje... dodam ze moje auto mialo tylko 52 tys km przejechane gdy ten problem sie pokazal.