Skocz do zawartości

kacbar2512

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318iA, 2007
  • Lokalizacja
    Sochaczew

Osiągnięcia kacbar2512

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy a mam jeszcze pytanie, czy przed odpięciem wtyku od mechatronika należy odłączyć akumulator, czy nie ma potrzeby?
  2. Własnie myślałem o tym, że silnik/skrzynia nie będą miały "naturalnego" obciążenia.. Zadałem takie pytanie, ponieważ czytałem tutorial zrobiony przez jednego z użytkowników i po prostu zastanowiło mnie to. link poniżej https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=258553 cyt. Więc wlewamy olej aż nam zacznie się przelewać z wlewu mi weszło na pierwszy raz ok. 5l jak przeleci zakręcamy wlew wsiadamy do samochodu odpalamy i wachlujemy powoli z 3-4 razy pomiędzy P, R, N, D później dajemy na P samochód pozostawiamy włączony ! szybko udajemy się pod auto odkręcamy wlew i uzupełniamy aż znowu przeleje za drugim razem mi weszło jeszcze ok. 3,5l jak przeleje zakręcamy i do samochodu wyłączamy kontrolę trakcji dajemy D i powoli rozpędzamy samochód w powietrzu do 80km/h tak by wszystkie 6 biegów wskoczyło dlatego też łatwiej jest jak samochód jest podniesiony :) lecz nie może być podniesiony tylko tył bo samochód musi być prosto. Dajemy na P i czekamy aż skrzynia nagrzeje się do ok. 30 stopni jak się ją chwyci ręką musi być taka letnia odkręcamy wlew i dolewamy aż przeleje mi weszło jeszcze ok. 200ml zakręcamy wlew wyłączamy samochód i mamy zlaną skrzynię olejem Być może kolega tu opisał taką procedure, aby osiągnąć odpowiednią temp. 35-40st oleju by uzyskać odpowiedni stan, a adaptacje robił juz w "naturalnym" środowisku dla skrzyni.
  3. Cześć Panowie, Mam takie troche frywolne pytanie, a mianowicie czy po wymianie oleju i mechatroniki w zf6hp jazdę adaptacyjną możemy wykonać na podnośniku by nie kombinować na jakimś pustym odcinku drogi ? Czy ktoś coś takiego już robił ? Pozdrawiam
  4. Cześć, wydaje mi się że mam podobny problem w swojej E91 n46, wczoraj rano gdy zapaliłem auto wyskoczył mi check, silnik nie równo pracował na biegu jałowym. Zgasiłem auto, znów odpaliłem i było ok. Podpiąłem Inpe, błędy w screenach. Jak sprawdzić pełen zakres działania vvt ? Silniczek był wymieniany przy 170 tys km, aktualny przebieg to 230 tys. Jeśli to wałek mimośrodowy to jaki mniej więcej koszt ? Poniżej również korekcję na zimnym Pozdrawiam
  5. Wątpię żeby miał jakiekolwiek papiery na remont silnika, nawet nie wspomniał o żadnych naprawach.. Jeśli ktoś będzie przymierzał się do tego auta to moze to mieć na uwadze. Pozdrawiam
  6. Koledzy szukający auta dla siebie.. Opowiem krótką historie auta poniżej https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320i-benzyna-170km-shadow-line-sport-navigacja-mapa-polski-alu17-ID6BrZiR.html Otóż auto z Płocka do którego mam jakieś 60 km, po zdjęciach ewidentny handlarz ale z racji bliskiej odległości postanowiłem przejechać się i obejrzeć auto. Auto na żywo prezentowało sie ok, żadne elementy nie wskazywały na powypadkową przeszłość tego auta, śmiem twierdzić że jest w oryginalnych blachach (oblecialem go również czujnikiem). Handlarz mial książkę serwisową i nawet wyciąg z kluczyka z BMW serwisu z Warszawy. Nie wczytywalem sie za mocno z którego. Handlarz zapewniał, że pewne auto wszystko ładnie pięknie. W środku wyglądało na swój przebieg, nie zniszczony itd. Podczas jazdy próbnej również wszystko było ok, 170 km w miarę fajnie odpychało ten wóz, zawieszenie również bylo w porządku. Z racji tego, że to motor n43 który jest na bezpośrednim wtrysku i nie jest zbyt udaną jednostką postanowiłem dać sobie dzień, dwa na przemyślenie sprawy. Szczerze mówiąc byłem mocno zainteresowany tym egzemplarzem.. Do czasu. Wracając do domu poprosiłem o zdjęcie dużego biegu, Pan handlarz przesłał mi je. Ostatnim właścicielem w DE była Pani który użytkowała te auto rok, była drugą właścicielką od nowości. Miałem imię i nazwisko tejże Pani, więc pomyślałem, a nóż widelec znajde ją na jednym z portali społecznościowych.. Co sie okazało odszukałem ją i przeprowadziłem z nią, jak się później okazało bardzo przydatną rozmowę. Wyslalem jej to ogłoszenie, zapytałem dlaczego sprzedała auto, że oglądałem je i może chciałbym kupić. Odpowiedź dostałem od razu ' Nie kupuj tego auta'.. Pani właścicielka sprzedała to auto handlarzowi niemieckiemu z uszkodzonym silnikiem, motor zgubił płyn chłodniczy, uszkodzeniu uległy pierścieniem i coś jeszcze w bloku silnika. Ogólnie motor kaput. Napisała również, że sprzedała to auto przy przebiegu ok. 277 tys km, a wystawione jest z 230 tys. Km. Wysłała mi nawet zdjęcie jakiegoś dokumentu na którym widnieje data rok wstecz i przebieg ok. 247 tys km. Niemka sprzedała to auto w niemczech, uwaga za... 1,5 k euro, zanim trafiło do Polski. ☺️ Odpuściłem temat, juz nawet nie dzwoniłem i nie pytałem sie czy ten silnik remontował czy wymienił na inny, raczej obstawial bym to drugie ale kto prawde powie. Także taka przestroga dla innych Pozdrawiam
  7. Byłem obejrzeć to auto. Jedno co mnie zastanowiło to to, że na calym aucie jest powłoka lakiernicza o grubości od 180 do 210. We wnękach, na progach po 90. Nawet dach miał 160, ale właściciel idzie w zaparte, że on go nie malował, również żadna szkoda u ubezpieczyciela nie wisi na nim. Czy zdarzają sie egzemplarze z taka grubością lakieru? Nie dopatrzyłem się śladów demontażu elementów..
  8. Może źle się wyraziłem, ale chyba koszt serwisowania i utrzymania 4 cyl. będzie nieco mniejszy niż R6. Miałem już do czynienia z bmw, 2 auta były w rodzinie akurat diesle, więc cokolwiek wiem o tym, że to nie będzie poziom serwisu i utrzymania jak innych marek. Co masz na myśli mówiąc dychawiczne 318i? Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich, Przymierzam sie do zakupu e90/91 w benzynie. Bardziej niż na mocy zależy mi na bezawaryjności. Czy ktoś z forumowiczów oglądał może ten egzemplarz? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-serii-3-oryginalny-przebieg-ID6Brclo.html Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.